Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Auto encyclopedie zei:De Aygo heeft een semi automaat, daar zal ik niet aan beginnen ,de Picanto heeft een 4 traps dat is niet meer van deze tijd, maar doet zijn werk ,de Picanto lust daardoor ook wel een slokje benzine.
De forfour? Was het toch niet?
speedtouch zei:Bij de Picanto heb je nog 6 jaar garantie, bij de Aygo 2!
Ik denk dat jullie in allebei moeten gaan proefrijden om zelf indrukken op te doen. Allebei de auto´s staan goed bekend.
Ikzelf heb de indruk, dat de Picanto nét wat meer auto is, maar ook dat is natuurlijk persoonlijk.
Typisch, voor het comfort zou ik er die 1.000 EUR wel voor over hebben!CLA 2019 zei:Nee de ForFour was het toch niet.
En we zijn afgestapt van een automaat. Want die zijn schaars en drijven de prijzen met minimaal 1000 euro op.
ak2 zei:In deze klasse zou ik ook zeker kijken naar de Koreaanse Opel Karl, dit is ook een zeer aantrekkelijke, ruime en betrouwbare optie. Standaard ligt er ook een (iets) krachtiger motor in met 75 pk.
Auto encyclopedie zei:Had je al aan de Suzuki baleno gedacht, die zit qua gewicht en verbruik op het niveau van een auto uit het a-segment, maar is een ruime b-segmenter. Ga je voor de 1.2 die is leverbaar met een cvt bak en de 1.0 heeft sportievere 6 traps automaat.
Dit is een handbak
Gevonden via Gaspedaal.nl
https://www.gaspedaal.nl/redirect/vehicle/126595179/Android?s=39-39-1-1-1-1
CLA 2019 zei:Maar kan niet terugvinden of die bluetooth heeft, dat is wel een vereiste
Tydelyck zei:CLA 2019 zei:Maar kan niet terugvinden of die bluetooth heeft, dat is wel een vereiste
Zie deze foto uit de advertentie: boven de tuningknop aan de rechterzijde zit de knop om bluetooth aan te zetten...
![]()
SVF zei:Die Baleno is wel bijzonder scherp aan de prijs zeker gezien de k m stand. De meesten gaan ruim boven de 11.000 euro. Als het een faillissementsprijs is zou ik er als de sodemieter bij zijn voordat 'ie is weggekaapt (al dan niet door een handelaar)
Total Loss zei:Van deze 3 zou ik persoonlijk voor de Kia PIcanto gaan.
Zoals eerder vermeld ook zeker de Opel Karl niet negeren, is niet voor niets 1 van de best verkochte auto's in zijn segment.
Auto encyclopedie zei:er is Nederland genoeg a-segment te koop , dus 1 uit Duitsland halen ontgaat mij eerlijk gezegd. De i10 valt in dezelfde wegenbelasting categorie als een lichte b-segmenter als de Mitsubishi Colt of eerste generatie smart forfour.
speedtouch zei:Wat is je maximale besteding? En moet de auto voor dat geld wel dan geen automaat hebben? (als de Smart af valt, dan valt ook de Twingo af, die quasi identiek zijn).
https://www.autotrack.nl/tweedehands/nissan/micra/45500838
Auto encyclopedie zei:er is Nederland genoeg a-segment te koop , dus 1 uit Duitsland halen ontgaat mij eerlijk gezegd. De i10 valt in dezelfde wegenbelasting categorie als een lichte b-segmenter als de Mitsubishi Colt of eerste generatie smart forfour.
speedtouch zei:Dit zou misschien ook nog kunnen:
https://www.autotrack.nl/tweedehands/peugeot/108/46154352
CLA 2019 zei:speedtouch zei:Dit zou misschien ook nog kunnen:
https://www.autotrack.nl/tweedehands/peugeot/108/46154352
We hebben inderdaad heel veel Peugeot 108's te koop zien staan, maar ik heb zelf veel negatieve ervaringen met Peugeot en Renault gehad. Dus geen Franse auto's meer voor mij.
AW voorpagina zei:Modellen september 2019
1 Tesla Model 3 5.768 stuks
2 Opel Karl 1.755 stuks
SVF zei:De 108 in misschien wel de betrouwbaarste Peugeot ooit want feitelijk gewoon een vermomde Toyota Aygo (net als de Citroen C1)
Maar 8 km/h is toch wel erg veel. Als je 130 op de teller rijdt dan was het volgens flitsmeister 122. Reed ik 140 op de teller en was het 131-132..ben zo een groot verschil niet gewendak2 zei:Gefeliciteerd, een Fiat 500 1.2 is een bijzonder leuke en prima auto. Bij elke auto is de kilometer teller in meer of mindere mate optimistisch, dit is niet iets om je zorgen over te maken.
CLA 2019 zei:Maar 8 km/h is toch wel erg veel. Als je 130 op de teller rijdt dan was het volgens flitsmeister 122. Reed ik 140 op de teller en was het 131-132..ben zo een groot verschil niet gewendak2 zei:Gefeliciteerd, een Fiat 500 1.2 is een bijzonder leuke en prima auto. Bij elke auto is de kilometer teller in meer of mindere mate optimistisch, dit is niet iets om je zorgen over te maken.