AMGMeneer
Net ingestapt
Beste allemaal,
In verband met een nieuwe baan ga ik vanaf september met de auto naar het werk. Dit komt neer op 700 kilometer per week en +30.00 kilometer per jaar, waarvan veel snelweg kilometers. Naast het woon-werkverkeer gaat de auto ook privé gebruikt worden.
Vanwege het aantal kilometers al opzoek geweest naar B-segment diesels(DS3, Clio, Polo), ik heb twijfels of het in deze tijd nog verstandig is om een diesel aan te schaffen. Daarnaast naar zuinige benzine auto's gekeken, maar diesels komen op jaar basis goedkoper uit. Daarnaast ook naar A-segment auto's gekeken maar die lijken mij voor deze kilometrage te klein en te oncomfortabel.
Wat betreft eisen en wensen:
- Maximaal €8000, iets meer mag maar dan voor een heel net exemplaar
- Het liefst een B-segment, in verband met het gewicht van de auto
- Airco/Climate Control
- Fijne comfortabele stoelen
- Lage onderhoudskosten
Hopelijk hebben jullie genoeg informatie om met leuke optie's te komen
In verband met een nieuwe baan ga ik vanaf september met de auto naar het werk. Dit komt neer op 700 kilometer per week en +30.00 kilometer per jaar, waarvan veel snelweg kilometers. Naast het woon-werkverkeer gaat de auto ook privé gebruikt worden.
Vanwege het aantal kilometers al opzoek geweest naar B-segment diesels(DS3, Clio, Polo), ik heb twijfels of het in deze tijd nog verstandig is om een diesel aan te schaffen. Daarnaast naar zuinige benzine auto's gekeken, maar diesels komen op jaar basis goedkoper uit. Daarnaast ook naar A-segment auto's gekeken maar die lijken mij voor deze kilometrage te klein en te oncomfortabel.
Wat betreft eisen en wensen:
- Maximaal €8000, iets meer mag maar dan voor een heel net exemplaar
- Het liefst een B-segment, in verband met het gewicht van de auto
- Airco/Climate Control
- Fijne comfortabele stoelen
- Lage onderhoudskosten
Hopelijk hebben jullie genoeg informatie om met leuke optie's te komen