Aanjager c4 coupe werkt niet

A

Anoniem

Guest
Goedemiddag, mijn aanjager kachel/ airco werkt niet meer. Wel heel even als ik hem start. Dan weer even wel en dan weer niet.
Net voor €.200 de kachelweerstand laten vervangen. 5 minuten gedaan en weer niets. Wat zou dit toch kunnen zijn.
Als de aanjager het dan 5 minuten doet en de weerstand is vervangen dan zijn deze beide niet defect, wat blijft over .............. ?
Wie herkent dit probleem en wil dit met mij delen. groet Karl In Enschede

Hoe oud is de C4 en heeft deze climate controll? Kan het zijn dat de airco het niet meer doet? Dat zorgde bij mijn Megane ook voor vage klachten.

Net voor €.200 de kachelweerstand laten vervangen. 5 minuten gedaan en weer niets.

terug naar dat adres dus en alsnog laten oplossen. Uitlezen zou een indicatie moeten geven, zit er nog wel genoeg vulling in?

Auto is van 2005, airco zou goed moeten zijn. Heb hem net 6 dagen en is afgeperst en bijgevuld. Maar de kachel doet het ook niet. De aanjager dan.

Vin cent zei:
Hoe oud is de C4 en heeft deze climate controll? Kan het zijn dat de airco het niet meer doet? Dat zorgde bij mijn Megane ook voor vage klachten.
s
2005, bedoel je een automatische airco met Climategate controle . Dat heeft hij wel.

Mijn climate controll raakte van slag omdat de airco het niet meer goed deed.

Terug
Bovenaan