Aanbieders met flexibele kilometerbundel

A

Anoniem

Guest
Weet iemand meer leasemaatschappijen, naast JustLease, bij wie je je kilometerbundel regelmatig (bijv. per kwartaal zoals bij JL) kan aanpassen?

Ik wil kiezen voor private-lease maar ik kan mijn verbruik van de komende jaren moeilijk inschatten (o.a. omdat ik van baan wil veranderen). Momenteel heb ik geen auto.

Boppie zei:
All in Autolease is onbeperkt km!

Graag een bedrijf dat mensen niet oplicht of dupeert.

Verder gaat het mij niet om een onbeperkt aantal km's maar om de mogelijkheid de bundel tussentijds te wijzigen (en daarmee het maandbedrag)

Bij de meeste leasemaatschappijen weet je vooraf wel wat het tarief wordt voor andere kilometrages. Alleen wordt het dan per jaar bekeken. Is dat zo'n issue? Punt is dan dat je na een autovakantie ineens weer totaal scheef zit, vandaar per jaar.

Je zou ook eens kunnen kijken wat de meer- en minder km-prijs is. Die verschilt nogal per merk. Krijg je voor die extra kilometers een vergoeding?
Een collega van mij heeft een Volvo XC40 in private lease (ik geloof een contract voor 20.000km/jaar) en heeft uitgerekend dat de zakeljike kilometervergoeding bij ons voldoende is om de meerprijs per kilometer boven de 20.000 km van te betalen.
Wel goed kijken hoe dat in het contract komt te staan.

Terug
Bovenaan