318i 2002 klepsieltjes

A

Anoniem

Guest
goede dag heb een 318i van 2002 16 kleppen heb deze auto gekocht omdat ze de kop eraf hebben gehaald voor de klepsieltjes te vervangen ma goed heb er ook niet veer verstand van dus zoek iemand die dat wel kan ik betaal je er voor dus als iemand mij zou kunnen helpen graag heb een hal en gereedschappen ben jij die dat kan bel me neem even contact op via pm, alvast bedankt

Niet heel handig je telefoonnummer hier zo open en bloot op een forum te posten!
Al lijkt me het nummer twee cijfers te kort.

De Schaduw zei:
Er is wel meer niet goed dan alleen het telefoonnummer... o_O

We zullen hem geen warm welkom geven door meteen over spelling en interpunctie te gaan vallen :rolleyes:

Je koopt een auto waarbij ze de kop hebben verwijderd om de klepseals te vervangen. maar hebt zelf geen kennis of gereedschap of ruimte om het op te lossen...

Waarom koop je die auto dan? Als het rendabel was om het te laten doen, was het allang gebeurt toch?

Ik zou me trouwens eerder afvragen waarom men gestopt is na het verwijderen van de kop.
Voor het vervangen van de klepseals hoeft die er namelijk niet af in de meeste gevallen. En als je het wel doet, stop je meestal alleen tussendoor als er een goede reden voor is.

nou heb de auto van markplaats gehaald en vond het een mooi ding en me te loon numerieke wat klop er niet aan dan ma goed het was maar een vraag of iemand mij erbij kon helpen

Ik denk dat het een miskoop is geweest.
De kop is er al af en dan stopt men opeens met het vervangen van de klepseals.
Er is vast iets anders wat niet klopt en wat men na het demonteren van de kop heeft ontdekt.
Eerst maar eens een deskundige naar de auto laten kijken voordat je verder gaat.

Welke regio woon je? En hebben ze daar niet gewoon een garage, die het voor jou kan fixen? Nog een tip: maak een prijsafspraak voor een volledige reparatie.

ScaniaV8 zei:
Ik denk dat het een miskoop is geweest.
De kop is er al af en dan stopt men opeens met het vervangen van de klepseals.
Er is vast iets anders wat niet klopt en wat men na het demonteren van de kop heeft ontdekt.
Eerst maar eens een deskundige naar de auto laten kijken voordat je verder gaat.

Zo is het heel precies.
Als je de kop er af hebt, is de klepseals vervangen de relatieve peulenschil. Ik zou je best kunnen helpen, maar:
a) ik heb er geen zin in, gezien de voorgeschiedenis
b) iets kapots kopen en laten repareren is nooit lonend geweest, ook nu niet.
c) hier is geheid meer mee aan de hand en dat levert de reparateur gezeik op - heeft het verleden uitgewezen.

Klinkt onvriendelijk, is niet zo bedoeld. Is alleen mijn recht-voor-zijn-raap eerlijk advies.

Terug
Bovenaan