207cc dakprobleem

Els 7916087

Net ingestapt
Beste

Ik deed gisteren mijn dak open, en tot in de koffer zakte het, dan kreeg ik een mechanische storingsmelding, en het dak stopte ermee. De koffer was nog niet gesloten. Toen ik het weer dicht wou doen, was het gedaan. Mechanische storing zei mijn display. Het ging niet meer open of dicht. Momenteel staat de auto dus nog steeds met het dak ingeklapt, maar de koffer niet. Eerste paar keren bij het proberen niks. Dan na de motor effe uit te schakelen probeerde ik terug maar hij doet niks meer. Ik hoor wel de relay tikken, maar anders niks meer. Ze spreken van de hydraulische pomp, maar die zit nu onder het dak natuurlijk. Weet iemand raad? Kan je het dak manueel dichtmeggen zonder aan de pomp iets te doen? Is er ergens een koordje of boutje om aan te trekken/draaien om dit manueel te kunnen doen? Graag ervaringen aub..groeten

Staat in het service boekje wat bij de auto zit hoe het moet, je moet even iemand hebben om je te helpen en een inbussleutel maat 6 (Is mee geleverd met de auto toen doe nieuw was).

Terug
Bovenaan