Škoda Superb facelift (2019)

Rutger DC

Asfaltkampioen
miryjw2b1uov_800.jpg

y4xy1qob04m8_800.jpg

qqwygdzbqgfz_800.jpg

6v7ypkgb57y4_800.jpg

Bron: https://www.autoweek.nl/nieuws/ongecamoufleerd-gefacelifte-skoda-superb/

Ik kan me niet voorstellen dat 'ie er zo uit gaat zien, dit lijkt nergens op.

Ik hoop het niet, de hele neus lijkt wel naar onder gezakt.

Skoda-Superb-2016-1024-18.jpg

miryjw2b1uov_800.jpg

Weinig verschil. Zit er niet wat extra zwart tape in die voorbumper? Grappig hoe mensen op de hoofdpagina opeens zo vallen over die 'zwevende' koplampen terwijl die er allang opzitten o_O

Maar een Skoda koop je zelden omdat het zo'n mooie auto is, een Skoda koop je om zijn ruimte.

Marketing: "als jij hem nou eens goed gaat wassen dan rijden wij hem hier even door deze weg dan kan jij foto's vanuit alle kanten maken. Dan hebben wij weer gratis publiciteit voor de vernieuwde Superb" ;)

2019-skoda-superb-facelift-spy-photo.jpg

Ik heb 'm al gezien en ben verbaasd over de aandacht voor deze facelift. Wat boeit dit? Op de foto's zie je al dat de wijzigingen kleiner gaan zijn dan bij de Ioniq, waarvan we alleen maar één persberichtje langs hebben zien komen.

Bird Nerd zei:
Marketing: "als jij hem nou eens goed gaat wassen dan rijden wij hem hier even door deze weg dan kan jij foto's vanuit alle kanten maken. Dan hebben wij weer gratis publiciteit voor de vernieuwde Superb" ;)

Had ik wel een exemplaar genomen die het doet.
DRL rechtsvoor is DOA.
:p

Is het interieur niet aangepast aan de nieuwe Scala-stijl? (los scherm)
Zou me tegenvallen.

Rembrandt zei:
Is het interieur niet aangepast aan de nieuwe Scala-stijl? (los scherm)
Zou me tegenvallen.
Hm, goede vraag. Volgens mij is dat niet het geval, maar ik ben er niet zeker van.

Jippie, na Audi en VW nog een merk van VAG met nepuitlaten.. overigens een hoop marketing (spy shots horen daar tegenwoordig bij) voor zo'n beperkte facelift

Nepuitlaten, echt vreselijk. Ik zou een nieuwe A6 ervoor laten staan bij wijze van.

Weer meer van de Chinese facelift:

71adca1c-9ecf-4907-b99a-af3e84b0944f_630_w0.jpg

49060f36-afad-4d9f-a524-9c75335c0119_630_w0.jpg

2e5bed9b-2a40-4069-84c6-6ddb66a3e3d5_630_w0.jpg

Bron: https://news.bitauto.com/xinchexiaoxi/20190408/1109350336.html

Wanneer presenteren ze dit ding eigenlijk eens? Een nette doch voorspelbare facelift voor een beschaafde auto, om de spanning nou op te bouwen met tig teasers is wel vrij disproportioneel. Bijgepunt model, doek eraf, klaar.

^ Skoda is tegenwoordig van de talloze teasers en schetsen. Erg vervelend als je het mij vraagt en totaal niet passend bij een saai merk als Skoda. Niemand zit erop te wachten.

LM 1 zei:
^ Skoda is tegenwoordig van de talloze teasers en schetsen. Erg vervelend als je het mij vraagt en totaal niet passend bij een saai merk als Skoda. Niemand zit erop te wachten.

Jij zit er niet op te wachten, voor anderen kun je helemaal niet spreken. Open dan Skoda topics niet. Toptip van mij.

D Elzinga zei:
Wanneer presenteren ze dit ding eigenlijk eens? Een nette doch voorspelbare facelift voor een beschaafde auto, om de spanning nou op te bouwen met tig teasers is wel vrij disproportioneel. Bijgepunt model, doek eraf, klaar.

VAG is echt kampioen in online marketing. Inderdaad, zelfs voor zo'n faceliftje. Straks ook weer een statische presentatie in een studio waar elk detail wordt aangewezen door zogenaamde objectieve journalisten, misschien zelfs een eigen video over de nieuwe lampjes.. o_O zolang VAG de autojournalisten paait met leuke reisjes houdt het niet op.. niet vanzelf..

MattCurlew zei:
D Elzinga zei:

VAG is echt kampioen in online marketing. Inderdaad, zelfs voor zo'n faceliftje. Straks ook weer een statische presentatie in een studio waar elk detail wordt aangewezen door zogenaamde objectieve journalisten, misschien zelfs een eigen video over de nieuwe lampjes.. o_O zolang VAG de autojournalisten paait met leuke reisjes houdt het niet op.. niet vanzelf..

Tja ze moeten de wiizigen ook wel zelf aanwijzen, een de gemiddlelde automobilist kan het namelijk niet ontdekken.... zo minimaal is het. Dit mag je eigenlijk geen facelift noemen..

MattCurlew zei:
D Elzinga zei:

Heb je naast je onderbuik ook een echte bron mbt reisjes e.d.?

Heb zelf even bij de concurrent gewerkt dus heb het met eigen ogen gezien. Daarnaast is het echt niet moeilijk om te bedenken hoor..

MattCurlew zei:
Heb zelf even bij de concurrent gewerkt dus heb het met eigen ogen gezien. Daarnaast is het echt niet moeilijk om te bedenken hoor..

Yeah right....

Dan hou je toch lekker je oogkleppen op..

Sowieso zelfde designer voor alle VAG merken zo te zien. Overal hetzelfde trucje.. nepuitlaten, dat gevallen op de voorspatbord, bredere grille, typenaam in het midden op de achterklep enz

MattCurlew zei:
Dan hou je toch lekker je oogkleppen op..

Sowieso zelfde designer voor alle VAG merken zo te zien. Overal hetzelfde trucje.. nepuitlaten, dat gevallen op de voorspatbord, bredere grille, typenaam in het midden op de achterklep enz

Goed, blijf jij jezelf met je onderbuikje maar de meest wijze vinden.... Applausje voor jou.

Nepuitlaten heb je bij meer merken, typenaam, zelfde geval. Selectief onderbuikje trouwens! (y)

Haha ga weg man. VAG merken hanteren keer op keer dezelfde designelementen

Gesproken over elementen waar VAG een patent op lijkt te hebben: De ondergrille die ononderbroken onder de 'echte' grille doorloopt. Audi is er al een paar keer mee aan komen zetten (TT facelift, A6 facelift) en nu gat Skoda er dus kennelijk mee aan de haal. Ik vind het echt spuuglelijk. Wat mij opvalt is dat je dit nooit ziet op de initiële modellen maar alleen op de facelifts.
b7cad3a6-2020-skoda-superb-facelift-china-leak-2.jpg

Terug
Bovenaan