geen singaal kabel voor subwoofer.

Gepost door Tycho 5557773 
hoi goeie dag ik heb een probleem.

een kennis van mij had gevraagd of ik hem kon helpen met het inbouwen van een subwoofer in zijn auto. hij was vandaag langs geweest en hij had zoon klein actief subwoofertje van JBL gekocht. nu was alleen zijn radio niet zo geschikt want die had geen signaalkabel en geen output voor een subwoofer. dus nu was het plan eigenlijk het zelfde als wat ik ooit bij iemand anders zijn Corsa heb gedaan: tulpstekkers aansluiten op line out L en R van de radio en dan gewoon de hoge tonen er uit filteren met de versterker, vervolgens een plus bij leggen van de geschakelde plus van zen radio als signaalkabel. bij die Corsa werkte dat gewoon maar de dit is een polo en daar fikte de zekering van de radio meteen door.

iemand suggesties?

groeten Tycho.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11-10-2020 19:36 door Tycho 5557773.
Ik denk dat je ergens een foutje hebt gemaakt. Werkt het wel met een kort draadje tussen de power in (+) en remote?
Sorry voor de laten reactie op mijn eigen vraag trouwens. Tis al opgelost inderdaad gewoon een kabeltje omgewisseld. stom, kan de beste overkomen zullen we dan maar zeggen confused smiley

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-10-2020 17:33 door Tycho 5557773.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.