Uzzi
Net ingestapt
Het gebeurt niet vaak maar het gebeurt. Je komt bij de auto en klikklikklik helemaal niets. Not a problem; startkabels te voorschijn en voor je het weet rijd je weer. Muv onze Subaru's...wat is dat..? Dit was zo bij onze eerste en dat is zij bij onze huidige. Ik doe duidelijk iets niet goed..?
Zo heb ik het geleerd: Plus op de plus van beide voertuigen. Min op de min van de donor en ergens op staal (ongelakt) van de ontvanger. Dit werkt prima bij de Smart, lukte ook altijd bij de Ford en was ook geen probleem bij de Benz.
Maar gisteren bij de Levorg helemaal niets. Ook niet na een paar minuten. Ok TCS (Zwitserse ANW
gebeld. Die komen er dan aan met zo'n speciaal geval (soort knijper lijkt het) en jawel de Sub slaat direct aan 
Zo heb ik het geleerd: Plus op de plus van beide voertuigen. Min op de min van de donor en ergens op staal (ongelakt) van de ontvanger. Dit werkt prima bij de Smart, lukte ook altijd bij de Ford en was ook geen probleem bij de Benz.
Maar gisteren bij de Levorg helemaal niets. Ook niet na een paar minuten. Ok TCS (Zwitserse ANW