Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LXXIII

Gepost door Astra F 
Ik waardeer jullie advies en ik begrijp dat de auto waarschijnlijk niet heel veel meer waard is. Mijn prijs is waarschijnlijk de emotionele prijs. Toch heb ik hem te koop gezet voor 900, en dan zie ik wel wat er van komt...

[link.marktplaats.nl]

Ik hoop echter dat iemand de waarde er van in ziet en terug in de tijd wil om het 90's gevoel te krijgen. cool smiley
Heb er zelf namelijk veel plezier aan gehad!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-02-2019 17:11 door genes1s.
Je kan het altijd proberen voor die 900 Euro maar denk dat het nogal optimistisch is. Ik heb in 2013 voor mijn Astra 1.6 uit 1997 slechts 750 Euro betaald en die had pas 81k gelopen toen. Dus nieuwer, sterkere motor en echt veel minder kilometers ( en dik 5 jaar geleden). Maar als je auto verder goed is dan kan het wellicht lukken al lijkt het mij echt wat teveel.
Hij is iig wel aantrekkelijk omdat je goed bent wezen boenen. Mooi schoon hoor thumbs up
De advertentie en foto's zijn in elk geval netjes.
Blijf overigens realistisch, elke maand kost de auto op zn minst verzekering en wegenbelasting. Als je dus een paar maanden verder bent en de auto niet verkocht wordt is er dus zomaar een paar honderd euro verdampt van die 900eu.

Dus als er totaal geen animo is zou ik na een maand de auto drastisch in prijs verlagen en je "verlies" nemen of als er wel een serieuze koper langs komt met een laag bod deze accepteren. Weg is weg winking smiley
@genes1s,

Heel eerlijk ik denk dat je 500,- te hoog zit met je prijs. Een eventuele nieuwe koper heeft nog geen emotionele band met de auto.
als je zoekt tussen de 400 en 1000,- euro zijn de opties reuze. een 1.4 Astra F wagon zal dan denk ik weinig animo trekken voor 900.. Als het nou een 2.0 was of een Gsi dan had je meer kans.

ik zou hem voor 500-600 te koop zetten.

@ All, de achterkant is nu helemaal klaar, gewrapt, diffuser eronder, achterlichten en tankdop terug.. smiling smiley Nu de wielen nog terug. Voorruit zit er weer op, die moet alleen nog vastgekit worden aan het chassis.. en dan vrijdag de motorkap wrappen. Dan is hij weer helemaal klaar smiling smiley en ready to ride
Corsa 20SEH
...en dan vrijdag de motorkap wrappen. Dan is hij weer helemaal klaar smiling smiley en ready to ride

Ik vermoed eigenlijk dat die chromen motorkap eigenlijk zeer mooi oog bij het blauwe koetswerk winking smiley
British Racing Green
Corsa 20SEH
...en dan vrijdag de motorkap wrappen. Dan is hij weer helemaal klaar smiling smiley en ready to ride

Ik vermoed eigenlijk dat die chromen motorkap eigenlijk zeer mooi oog bij het blauwe koetswerk winking smiley

Dat mag jij vermoeden.. smiling smiley

Final result, Achterkant helemaal klaar. voor 95% tevreden smiling smiley

check
@ Jimmy: Je doet er wel veel moeite voor om van de naam "Frans Bauer mobiel" af te komen, maar 't resultaat is er naar grinning smileythumbs up

@ Opel winstgevend: Mooi bericht dat het merk weer winst maakt, al is de vraag of dit nu echt door de PSA-inmenging komt of dat het voorwerk al deels door GM is ingezet. Ze hadden de laatste jaren immers verliezen ivm afstoten fabriek en personeel. En de samenwerking bij ontwikkeling van de Crossland/Grandland was al in gang gezet.

Maargoed, met de ontwikkeling van de nieuwe Mokka en Corsa komen de schaalvoordelen pas echt naar voren. Een goed teken voor Opel, hoe winstgevender het merk is des te meer ruimte komt er voor nieuwe modellen/uitvoeringen en technieken. thumbs up

Pfieuw, wat een heerlijk weer zeg! Wat een verschil met de -12 die we afgelopen jaar rond deze tijd hadden. Heerlijk ook om te zien hoe de kleurrijke violen hier de kas verlaten. cool smiley
Astra F
Heerlijk ook om te zien hoe de kleurrijke violen hier de kas verlaten. cool smiley

Er staan er intussen ook al 20 in bakken op de vensterbank in Zeeland...
Ik wacht nog even af, 900 euro is niet de goedkopste, maar als ik hem goedkoper aan zou bieden, dan denkt men dat het een of andere brik is die zo naar de sloop kan, wat niet zo is. Elke maand dat ie langer te koop staat kost me alleen maar geld, dat klopt.
Maar mocht iemand interesse hebben dan verneem ik het graag hé. thumbs up Ik heb ook contact gehad met de oude eigenaar, die zou hem wel terug willen, maar zijn verstand zegt "nee", haha.
Sta ik vanmiddag voor het stoplicht te wachten en hoor ik me een partij herrie van achter me aankomen.
Hoop gebrul en geplof, verwachtte eigenlijk een motor.
Bleek het een Mercedes GLE te zijn, stond gelukkig een hele lap tekst op zijn kont : GLE S63 AMG Brabus.
Ding was gehuld in een heftige camouflage print.
Dus dacht even kijken of hij wellicht bekend is op autogespot.nl en jawel, precies dit exemplaar.
Apparaat kost 223.000 Euro.
Echt bizar wat een geluid daar uitkwam!

Edit : zo klonk het dus !!!!!!!!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-02-2019 20:28 door Total Loss.
Bruut! maar niet helemaal mijn ding zo'n SUCVcoupe achtig ding. Wat ik overigens wel een echt geweldig model vind, in het kader van dromen als ik nu de jackpot win, is de AMG GT 4-door Coupe.. Maarja; meer dan 250.000 nut smiley Bizarre prijzen
Waarom verneuk je zo'n tuig in hemelsnaam met die camouflageprint? crying smilie
Ik vind die camouflage print wel geinig eigenlijk, grinning smiley maar no way dat ik daar ooit zelf voor zou kiezen. Ideale auto voor mensen in de midlife crisis en een zak met geld tongue sticking out smiley
Whoah, dat geluid thumbs up ik hou wel van dat AMG gebulder

Mijn favoriet:
Die spot van Marc, dat model auto. Ik begrijp niet dat je daar a. zoveel geld aan uit kan geven, en b. waarom wrap je hem dan in zo een motief.

nee dan is de link van Joost een stuk strakker.
Nu je die stuurt, afgelopen vrijdag stapte een moeder van bij Lize op school hieruit. Een dikke ook nog, helemaal zwart , zwarte wielen, geen chroom. Mercedes CLS

Rijdt er niet een of andere DJ in die GLE S63 AMG Brabus? Vind ik echt zo'n bak voor een DJ.
Maar ook niet mijn smaak.

Vandaag eindelijk eens van het mooie weer genieten. Mijn vrije dag en ben gisteren bij mijn huisarts geweest voor zwaardere middelen. Lig s nachts gewoon zwaar benauwd en met piepende ademhaling op bed door de hooikoorts. Nu pillen en een inhalator en merk nu al verbetering. Het zuurstofgehalte in mijn bloed is gewoon lager dan gemiddeld waardoor ik me moe en niet fit voel.
Ik ben blij dat ik niet vele last van mijn hooikoorts heb. Soms wat niezen maar verder valt het goed mee gelukkig!
Avond!

@Gerwin: mooi he, dat Italiaanse spul? big smile smiley Ach, hij tokkelt lekker door bij je!

@Jimmy: dat wordt gaaf zeg. Goed kleurtje! LED achterlichten zou wel top zijn ja, maar ik snap je overweging.

Over LED gesproken: LED lichten hebben ze in Cuba ook, achterop Lada's. En dan zo aangesloten dat het knippert of niet werkt nut smiley
Een beetje dit idee:

De Lada is dé auto in Cuba, zelfs de politie rijdt nog met de 'good old' Lada 2105! Daarnaast veel Lada's 2107 en soms een nieuwer model. Verder wat Chinees spul en de oude Amerikanen natuurlijk. Huurauto's is van alles wat, vooral Peugeot: 208, 2008, 301 (die hadden wij), Suzuki Jimny, Mercedes C-klasse, Mercedes GLA, Hyundai Grand-i10 en een model van BYD,
Vrachtwagens zijn óf stokoud en onwijs smerig, of Chinees.
En echt elke particuliere auto is gepimpt. Led lampen, dikke stortkoker eronder, chroomstripjes en rondom het donkere ruitfolie wat er bestaat, soms zelfs met een uitsparing thv de spiegels.
Je gaat daar echt terug in de tijd, wat een oude bende. Heel veel mensen gebruiken nog paard en wagen omdat ze geen auto hebben bijvoorbeeld.

@Ruud: LED in projector units werkt perfect inderdaad, dat heb ik in de Focus ook. In reflector units was ik er minder over te spreken.
Klinkt super tof Berry, Cuba staat ook hier nog wel op het lange lijstje om ooit eens te bezoeken smiling smiley
En zo staat de hele pagina vol Mercedessen smiling smiley Niet helemaal onbegrijpelijk, lekker geluidje maken ze soms! Maar de grens tussen smaak en wansmaak is ook flinterdun.. Gelukkig valt er niet over te twisten.

@Rob: wat ontzettend zuur dat je daar zo heftig op reageert. Die dagen zonder puf zijn waardeloos. En zonde, net nu het zonnetje zo mooi schijnt.

Adviesvraagje aan jullie: de Corsa heeft er nu zo'n 150.000 km op zitten en is weer toe aan een APK en een grote beurt. Mijn schoonvader heeft me een keer het advies gegeven om 'een keer' de distributieketting preventief te vervangen. Net de garage gebeld voor de afspraak en met hun dit doorgesproken, hij vond het een lastige vraag. Enerzijds snapte hij mijn punt, maar volgens hem begint die auto eerst meer herrie te maken voordat de ketting uiteindelijk het loodje legt. Daar is volgens mij geen sprake van, maar heb met 'm afgesproken dat ze een keer luisteren. Met garantie tot de voordeur natuurlijk. Wat denken jullie? Nu preventief vervangen? Of nog een tijdje aan kijken? We rijden er ongeveer 30k mee per jaar en het doel is eigenlijk de 300.000 te bereiken, hij mag nog wel even mee dus.
@Frank, Ik kan je heir geen zinnig bericht over geven, maar ik weet wel dat preventief vervangen beter is dan een gebroken ketting repareren. Een goede garage kan zeker horen en meten of er speling op de ketting zit.
Ik zou m preventief laten vervangen. Lees maar eens op Grandepuntoclub.nl, je hoort het echt niet aankomen.
Valt helaas geen zinnig woord over te zeggen; de 1 hoort een rammel, de ander niet. Mijn Punto zit op 210.000km en maakt nog net zoveel herrie als voorheen.
Je moet het vooral voor je eigen gemoedsrust doen denk ik winking smiley

@ Barriber: is het een aanrader Cuba? Als ik het zo lees dan klinkt het als een oude, smerige bende... als ik foto's bekijk ziet het er gezellig en sfeervol uit.
Ok, dus iets anders dan bij de BMW kettingen, die hoor je schijnbaar aankomen. Dan zou ik hem ook zeker vervangen

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-02-2019 11:04 door Corsa 20SEH.
Sommige mensen hebben de radio op 10 of luisteren überhaupt nergens naar, zulke mensen hoort ook niet als de uitlaat over de straat schuurt of als er een wiellager al heel lang stuk aan het gaan is. Zulke mensen valt het ook niet op dat de ketting stuk gaat.

Ik heb wel eens een 1.3 CDTI gereden waar de ketting aan zn einde kwam en dat was heel duidelijk hoorbaar met starten en met gaslos uit hogere toerentallen. Als je tot 3 ton door wil zit je er waarschijnlijk wel een keer aan; ik zou het gewoon nog een beurtje afwachten dan weet je redelijk zeker dat je tot de 3 ton kunt met 1 kettingwissel. Controleren is wel lastig, daarvoor moet je eerst aardig veel los trekken dacht ik.
Tsjah Frank, wat zijn de kosten voor vervanging?
Ik denk dat het een beste kostenpost is.
Als er geen reden is om aan te nemen dat hij na een x-aantal jaar / km knapt, dan zou ik zeker nog even wachten met vervangen.

Een auto moet normaal 2-3 ton makkelijk kunnen halen, maar je weet nooit wat er nog komen gaat.
Je zult maar net een mooi bedrag in de ketting hebben geïnvesteerd, gaat na 25.000km een ander heel duur onderdeel kapot.
Sanoma
@ Barriber: is het een aanrader Cuba? Als ik het zo lees dan klinkt het als een oude, smerige bende... als ik foto's bekijk ziet het er gezellig en sfeervol uit.
Het is een bijzonder land, je moet dat gewoon eens gezien hebben. Maar je eisen vwb hygiëne moet je wel even een weekje opzij zetten ja. Ik merk nu zelfs dat ik in de slaapkamer thuis, waar we de koffer en tassen uitgepakt hebben, een soort Cubaanse lucht hangt. Geen idee hoe dat kan: raam staat de hele dag open, en alle kleding zit al in de was. Maarja, dat zegt wel iets over het land smiling smiley
Toch is het heel niet zo erg, ik denk dat het gewoon goed vergelijkbaar is met Nederland in de jaren 70. En zo ziet het er ook uit. Nouja, misschien wel meer jaren 40 en 50 gezien het feit dat paarden nog veelvuldig als vervoersmiddel worden gebruikt.
@Frank Als je er nog 150k in 5 jaar tijd mee wil doen dan lijkt me het nogal een no-brainer, gewoon voor de zekerheid laten vervangen dus! thumbs up
Een reparatie is duurder dan vervangen een andere auto kopen is ook duurder dan vervangen.
Smeer voor je gemoedsrust de kosten van vervanging uit over de komende 5 jaar en het gaat zo goed als nergens meer om.
Persoonlijk vind het wat vroeg om nu al de ketting te vervangen. Maar dat kan komen omdat ik met vergelijkbare motor de 3 ton haalde zonder problemen.
Ik denk wel dat je preventief tussen 180 en 200k de ketting kan vervangen. Dan rij je de laatste jaren met een beter gevoel rond.
Bij 130k sneuvelen er al best veel, dus ik vraag me af of het echt te vroeg is...
Barri
Bij 130k sneuvelen er al best veel, dus ik vraag me af of het echt te vroeg is...
Veel als in 15 van de 15.000?
Ik wil het niet bachetaliseren, liever relativeren, maar als de ketting bij koude start geen bijgeluiden maakt is er gewoon niets aan de hand.
En zolang er niets aan de hand is bekijk ik het naar heden en toekomst. Frank geeft aan dat hij er tot 3 ton mee wil doen. Dan is het juist zonde van de investering om nu al de ketting te vervangen. Tegen de tijd dat de wagen 3 ton heeft gereden is de ketting alweer 1,5 ton oud, waardoor het risico dus weer net zo groot of zelfs groter (meer slijtage tzt, misschien een keer onderhoud overgeslagen, een keer een ongelukje, etc. m’n glazen bol is niet zo sterk vandaag..)
Maar op dit moment is het risico gewoon laag, dus zou ik juist nu zeggen om te blijven genieten van het lage risico.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-02-2019 21:20 door Hotdog.
Mogguh,

Inmiddels ben ik al zo'n beetj eervaringsdeskundige in de Nissan Micra, na 3x op pad te zijn geweest met dat wagentje.
Mening blijft eigenlijk hetzelfde. Ziet er leuk uit, frolijk en best volwassen interieur.
Gebruikte materialen in interieur (deuren enzo) valt wel wat tegen, maar is volgens mij best normaal in deze klasse.
Alleen het onderstel is mij te hard/stug afgeveerd, vind dat echt een tegenvaller.

Maar de Leaf is gisteren weer bij de dealer geweest. Ze hebben de ballasten verplaatst en nu is het storen op de FM gelukkig verleden tijd.
Hotdog
Barri
Veel als in 15 van de 15.000?
Ik wil het niet bachetaliseren, liever relativeren, maar als de ketting bij koude start geen bijgeluiden maakt is er gewoon niets aan de hand.
En zolang er niets aan de hand is bekijk ik het naar heden en toekomst. Frank geeft aan dat hij er tot 3 ton mee wil doen. Dan is het juist zonde van de investering om nu al de ketting te vervangen. Tegen de tijd dat de wagen 3 ton heeft gereden is de ketting alweer 1,5 ton oud, waardoor het risico dus weer net zo groot of zelfs groter (meer slijtage tzt, misschien een keer onderhoud overgeslagen, een keer een ongelukje, etc. m’n glazen bol is niet zo sterk vandaag..)
Maar op dit moment is het risico gewoon laag, dus zou ik juist nu zeggen om te blijven genieten van het lage risico.
Naja, als ik er op het grandepuntoclub forum al 30 tel, vind ik dat best veel. En bij allemaal waren er geen bijgeluiden. Gewoon in één keer gebroken, zonder enige vooraankondiging. Dus ik zou 'm wel laten vervangen. Zou ik ook gedaan hebben bij mijn Punto als ik 'm had gehouden.
Dank voor de adviezen mensen. Ik denk dat ik het vervangen van de ketting volgend jaar laat doen, ik voel wel mee met de adviezen van Joost en Fer. We zijn nu halverwege. Het motortje loopt nog als een trein en we belasten ‘m relatief weinig met een traject zonder al teveel stoppen en optrekken van zo’n 50km enkele reis. Dat is wel wat anders dan veel stadsverkeer, waar de nodige Punto’s en Corsa’s door de toenmalige belastingwetgeving ook aan zijn onderworpen. Is ook maar een redenering natuurlijk, ik kan er helaas niet doorheen kijken. Noch vooruit, over een paar jaar zullen we weten of het een verstandig besluit is smiling smiley ik snap ook de gezond-verstand afweging tussen wat kost vervangen nu (€600?) vs wat kost reparatie bij knappen (€best wel meer). En de auto is het echt wel waard, heeft ook nog bijzonder weinig onkosten gehad. Een paar banden en een paar beurten, that’s it.

@Ruud, fijn dat het is opgelost. Wonderbaarlijk hoe een kleine aanpassing dan zo’n groot verschil kan maken.
Vervangen: €800, kaput: €2500. Dat zijn de bedragen die ik zo'n beetje in m'n hoofd heb.
Vandaag weer richting Amsterdam, weer een weekje naar Korea. Eerst richting Seoul waar ik een koffertje afgeven aan iemand die mij opwacht op het vliegveld met meetapperatuur. Dan door naar ander vliegveld en weer een uurtje vliegen. Dan dinsdag en woendag daar werken. Woensdagavond weer binnenlandse vlucht en donderdag en vrijdag weer in de hoofdstad werken en vrijdag avond weer naar huis. Zaterdagmorgen thuis grinning smiley
Kost heel veel energie en is zeker geen vakantie maar is wel lekker om af en toe even weg te zijn van je dagelijkse werkplek en op een andere plek in de wereld met andere mensen ander eten en ander klimaat te werken smileys with beer Nu maar hopen dat mijn afspraken ook een beetje soepel verlopen, heb daar deze week niet veel invloed op.
Pfoe, respect hoor! Ik vind het al wat als ik naar Duitsland moet. Soms ook per vliegtuig. Ook wel leuk, maar kost ook energie. Nee, ik ben niet jaloers. Veel plezier/succes weer in Korea!
Blijft toch een mooi onderdeel van je werk Joost!
Kost ongetwijfeld veel energie, maar is een een ontzettend waardevolle ervaring op verschillende vlakken lijkt mij. De lange vluchten zorgen wel voor een beetje compensatie van het tijdsverschil en weinig slaap denk ik?
Voordeel is ook dat je de nieuwste films zo een beetje bij kunt houden big smile smiley

@ Ruud, drukke avond/nacht gehad? Hoorde dat er een grote brand in de hoofdstraat van De Lutte was?
Blijf me afvragen hoe dat - juridisch correct - verloond wordt.
Arbeidstijd vanaf vertrek in Schiphol tot terugkeer?
Immers, "arbeidstijd is de tijd waarbinnen je ter beschikking staat van je werkgever".

Blijft toch een mooi onderdeel van je werk Joost!
Grappig hoe mensen hier verschillend tegenaan kijken, ik zou het helemaal niet fijn vinden als ik zo een week weg moest voor het werk.

@ Ruud, drukke avond/nacht gehad?
Klopt, was idd. een grote brand maar daar zijn wij niet voor gealarmeerd. En als dat wel het geval was geweest had ik zowieso niet mee gekund na een avond goed carnaval te hebben gevierd.

Leuk item op AW over de Opel GT. Gaaf exemplaar wat die man daar in zijn bezit heeft.
Ook de video van de 508 tegen de Insignia bekeken. Wat jammer dat die Insignia in zo'n saai-grijs is geleverd.
De mooie donkerrood of paars-achtig wat leverbaar is past beter bij een Exclusive uitvoering. Maar als je dan ziet dat de Insignia kwa onderstel/besturing/ruimte/motor fijner is als de 508 dan weet je dat Opel zijn huiswerk goed heeft gedaan.
Astra F

@ Ruud, drukke avond/nacht gehad?
Klopt, was idd. een grote brand maar daar zijn wij niet voor gealarmeerd. En als dat wel het geval was geweest had ik zowieso niet mee gekund na een avond goed carnaval te hebben gevierd.

Haha, ik zie het al helemaal voor me dat de lucht die je uitademt spontaan ontbrandt. Verstandig thumbs up

@Dienstreis Joost: super interessante ervaring, maar ik kan me voorstellen dat het nieuwe er intussen wel een beetje vanaf is..

Immers, "arbeidstijd is de tijd waarbinnen je ter beschikking staat van je werkgever".

Mijn werkgever valt onder een CAO, en daar is veel in vastgelegd. Reizen in de EU is allemaal duidelijk, alle arbeidstijd moet worden betaald even kort gezegd. reizen buiten de EU staat niets van vermeld in de CAO en moet in overleg met de OR en werknemers. Op dit moment is het zo geregeld dat ik een vast aantal uur betaald krijg voor het reizen intercontinentaal en dat is niet 100% wat ik aan het reizen ben van deur tot deur. Ik heb ook 2 films gekeken en paar uur geslapen grinning smiley, en het zelfde aantal uren voor de terugreis, en elke dag dat ik hier ben krijg ik ook +2 uur vooren daarboven geen enkele onkosten wat eten en drinken en onderkomen, mag ik overal creditcard voor gebruiken. Tel daar ook nog bij op de KLM miles waar ik o.a. business class met B naar Amerika ben gevlogen en met mijn moeder in 2012 naar New York wat een leuk extraatje is. Eind van de week heb ik gewoon een hele bult overuren die ik laat uitbetalen aan het eind van het jaar thumbs up Daar gaan we dit jaar de tuin van doen

Grappig hoe mensen hier verschillend tegenaan kijken, ik zou het helemaal niet fijn vinden als ik zo een week weg moest voor het werk.

grinning smiley Ik vind het heerlijk! Niet te vaak natuurlijk. Een van de redenen voor vakantie is weg uit de dagelijkse sleur en ondanks dit niet vakantie is ben ik daar wel lekker weg van mijn bureau in een andere setting en zo op zn tijd vind ik dat heel prettig. Ik hou er ook wel van als iets plots een rare wending krijgt of wat geks gebeurd. Beetje improviseren met alle kennis en kunde die ik heb het tot een goed eind te krijgen, heerlijk big smile smiley

Ook de video van de 508 tegen de Insignia bekeken. Wat jammer dat die Insignia in zo'n saai-grijs is geleverd.
De mooie donkerrood of paars-achtig wat leverbaar is past beter bij een Exclusive uitvoering. Maar als je dan ziet dat de Insignia kwa onderstel/besturing/ruimte/motor fijner is als de 508 dan weet je dat Opel zijn huiswerk goed heeft gedaan.

Had het filmpje ook gezien, wel opmerkelijk dat de importeur voor grijs heeft gekozen, je wil toch juist laten zien dat er van alles mogelijk is? Opel heeft inderdaad bij de insignia zijn huiswerk goed gedaan, maar ook pijnlijk duidelijk dat peugeot zijn huiswerk niet goed heeft gedaan. De looks vind ik persoonlijk geweldig maar als je op zaken als onderstel, automaat, stoelen, motor, ruimte en prijs niet mee kunt komen met de Insignia (en waarschijnlijk ook aantal andere concurrenten) dan is dat toch wel pijnlijk lijkt mij.

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04-03-2019 13:23 door AsconaGT.
British Racing Green

Denk dat in NL gewoon met werkdagen wordt gerekend. Mogelijk ook hier niet juridisch correct.
Middag, na een paar dagen carnaval vandaag weer aan het werk. Ik kom thuis met geen mogelijkheid ingelogd, dat werkt dus alleen nog op mijn werk.
Was wel lekker, vrijdag avond met vrienden naar de stad, zaterdag was de optocht. Deze met Lize en oma gekeken, en zondag de otobusrellie.. Dan ga je dus in een volle touringcar diverse cafe's af van 13.00 tot 19.00.. Was prima te doen smiling smiley Maandag even rust, en dinsdag was het kindermiddag incl toneelstuk en de hele schouwburg hier was ingericht voor de kinderen met springkussens, bandjes, confetti tot het plafond etc. Was erg gezellig. Woensdag bijgekomen en vandaag dus weer @work.

Zondag nog iemand die naar Zandvoort komt?? Time Attack / Automaxx Streetpower. Ik ben er in ieder geval smiling smiley
Ik krijg ook net bericht van, Van der Kooij Sportscars dat mijn Caterham uitlaatschild binnen is smiling smiley Nu alleen nog tijd vinden om hem op te halen smiling smiley
Even op en neer naar Houten dus smiling smiley
En sja carnaval, dat blijft toch een feestje van onder de rivieren. big smile smiley
Klopt wel Berry... als je de vecht mee rekent big smile smiley

Dit jaar niet heel veel van carnaval meegemaakt en maar goed ook. In de tussentijd ergens een koutje opgelopen. Ik ben blij dat mijn werkweek erop zit, heb me er een beetje doorheen moeten slepen. Dit weekend veel slapen, ben ik op het werk niet aan toe gekomen nut smiley
Ik heb thuis de optocht wel bekeken want ik vind het erg mooi wat ze van de wagens soms weten te maken. thumbs up Wel jammer was dat er geen snoep en zo meer word uitgedeeld, hoort er eigenlijk wel een beetje bij vind ik. En de volgende keer mag ik ook wel oordoppen mee nemen, niet alleen voor de kleine. Manman, mijn organen trilden in mijn lichaam zo hard als het stond eye popping smiley. En ondanks ik altijd wel in ben voor een feestje en het hier best groots gevierd word nog blijf ik bij carnaval altijd ver weg. Het verkleden, die muziek en alles er omheen, brrr tongue sticking out smiley

Even op en neer naar Houten dus
zitten die niet meer in lochem?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.