Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Gepost door Wouter82 
Potverdorie zeg, die Carina! Daar was ik nou precies bang voor. Heb je net een ander autootje, staat er iets leuk(er)s te koop! eye popping smiley

Maar goed, voor nummer 4 staat een gelimiteerd budget. Dat moet ik respecteren. Echt... heus....

Oke, dit wordt een slapeloze nacht...
Die Corolla is echt perfect met die kleur en striping. Als ik zo die Nissan Sunny zie dan zou ik hem wel zo willen ophalen, jammer dat ik met de belastings/verzekeringsgeld en overdekte plaats zit, wat er dus niet is.... crying smilie
Lekkere foute bodykit op die Sunny. tongue sticking out smiley Die Monza! eye popping smiley
Die Granada is echt ongelofelijk gaaf zeg!

Als 'ie nou eens een maandje eerder te koop had gestaan... -_-
Nee dat niet, maar als deze toen te koop had gestaan dan was ik zeer zeker gaan kijken. wat een gaaf ding zeg!
eye popping smiley Die 200 5T!

Gave 127 ook, en doodzonde dat die VF2 de tjoeners met hun blokkwasten niet heeft kunnen ontsnappen.
die VF2 is zo geworden omdat hij half gerestaureerd was. Hij staat derhalve in de menie. Moet enkel nog een keer geschuurd en kan dan in de lak.
Waar komen ze allemaal toch in een keer weer vandaan?
De origineel nl, simca, audi en fiat springen er wel uit.
Nee hoor, bewust in de menie gezet zonder de intentie om m' verder in de lak te zetten.Vond ik leuk staan. Ik heb de Vf2 2 jaar geleden gekocht, toen was deze ook al eens gespot en toen matzwart(en laat ik nou een hekel hebben aan matzwarte auto's). De auto heeft de waarde niet om m' duur te laten spuiten. Vrijwilligers zijn welkom natuurlijk.

Naast de Talbot/Simca heb ik de 18 Turbo heb ik ook te koop staan, simpelweg omdat ik niet toe kom aan de auto's. Naast deze 2 staat hier nog een 11 Electronic, een Citroën Ami en een Citroën XM die allen ook regelmatig aandacht vergen.
Na de Alkmaarse blauwe 626 heeft Nijkamp een nieuw gat in de markt gevonden.
[www.marktplaats.nl]

Erg mooi ding overigens.
Ik snap alleen de APK datum van deze auto niet: 17 maart 2017. Iemand die weet hoe dat kan?
Marc van der Togt
Ik snap alleen de APK datum van deze auto niet: 17 maart 2017. Iemand die weet hoe dat kan?

de Rdw neemt de buitenlandse apk-datum over. Die zijn soms langer geldig, met dit als gevolg.
rzasa
Na de Alkmaarse blauwe 626 heeft Nijkamp een nieuw gat in de markt gevonden.

Ach ja, ieder z'n hobby. nut smiley
Toch best wel gaaf, die 330. Die MX-5 is ook erg leuk.
Wat een geniale kleur thumbs up Wel jammer van de facelift-achterlichten, dus helemaal origineel is die niet.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-05-2015 12:01 door Wouter82.
Ja en die knalpijpen lijken me ook niet helemaal origineel van. De kleur is bijzonder, maar ik vind er verder eigenlijk niets aan...
Interieur vind ik vrij saai vergeleken met de rest van de auto.
Licht interieur en houtstripjes lijkt al heel anders. thumbs up
Ik ben best fan van Individual, maar dit vind ik toch echt te ver gaan.

Ook mis ik inderdaad een Individual interieur (liefst, met wit leer dan, als het toch gek moet).
Als ik het geld had, zou ik zomaar een Alpina B6 GC in deze kleur willen hebben grinning smiley
Maar gezien jouw wagenpark kun je van dat geld bij elkaar ook een hoop andere leuke auto's rijden. big smile smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-05-2015 19:17 door JW01 (vanaf een Appel).
Waardeloze foto's, maar dit lijkt me een US-spec!

Edit: maar wel met een kilometerteller?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-05-2015 13:11 door D. Elzinga.
Ik weet niet hoe het zit met side marker lights in Canada, moeten die niet ook aan de voorkant zitten?
De verkoper van die Carina zou beter naar een ontwenningskliniek gaan. Als je zo'n prijs durft te vragen dan is je brein echt heel erg aangetast...
Die Allegro is geweldig, maar geen estate en geen hatchback...
Verdient ook wel wat betere foto's trouwens.
Die stond onlangs in het Automobiel Klassiekermagazine.

Laat ik alvast een tip geven aan geïnteresseerden: een proefrit maken is bij dit bedrijf niet mogelijk, tenzij je heel heel heel heel heel heel bijna zeker bent dat je 'm gaat kopen. thumbs down
Heet je van bedrijfswegen Nefkens, met een GM historie...je hebt wellicht nog Caprices geleverd ooit..zou kunnen....en dan adverteer je een zeldzame (trouwens absurd hoog geprijsde) Impala als Caprice....

[www.autotrader.nl]

en een smetteloze Caprice....die precies in de juiste kleur met het juiste foute rode interieur te koop staat...als ik de Grand Marquis niet had gehad, wist ik het wel....

[www.marktplaats.nl]

Als Caprice Classic nog wel, dat zijn die vierkante dingen. Heel gaaf in elk geval die Impala, maar die echte Caprice is misschien nog gaver - in elk geval fouter big smile smiley Allebei ook origineel NL thumbs up
Caprice Classic was er ook in de boat versie, zoals boven afgebeeld. Was net tikkie luxer. Zelf ook nog gehad. Heerlijk ding en nog zuinig ook.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-05-2015 23:58 door - Quatrelle -.
Die Caprice stond onlangs nog te koop met slechtere foto's, en biedingen van de verkoper zelf. Volgens mij staat 'ie nu bij een ander bedrijf. Ik heb nog iemand langsgestuurd om te gaan kijken, maar iets weerhield me ervan...
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.