Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Stif zei:(...) en een hele berg rancho's, die zijn toch minder schaars dan ik dacht.
JW01 zei:Stif zei:(...) en een hele berg rancho's, die zijn toch minder schaars dan ik dacht.
Op de sloop, ja!![]()
Dat viel mij ook meteen op.Mielcitrofiel zei:Die beige 1100 Fourgon lijkt wel nieuw![]()
the Fox zei:Dat viel mij ook meteen op.Mielcitrofiel zei:Die beige 1100 Fourgon lijkt wel nieuw![]()
@Louwe: wat is dat voor auto, met Autozam onder de achterbumper?
speedtouch zei:the Fox zei:Dat viel mij ook meteen op.Mielcitrofiel zei:Die beige 1100 Fourgon lijkt wel nieuw![]()
@Louwe: wat is dat voor auto, met Autozam onder de achterbumper?
Ik geloof dat dat een Mazda is!
the Fox zei:Een Autozam werd kennelijk op basis van zowel een Suzuki als een Mazda in elkaar gezet.
KP62 zei:Hey die Transit had ik ook gezien![]()
929V6 zei:^ Autozam was in Japan een submerk van Mazda, net als Eunos destijds. De meeste modellen waren kei-cars.
opel-omega zei:Dit: link Om het samen te vatten: een auto kleiner dan: 3.4 m bij 1.48 m 660 CC en 64 PK
Arievectra zei:Alweer 51 pgina's pagina's gehaald met schitterende en unieke foto's in Sloperijfoto's, deel 2.
Dus is het tijd voor deel 3!
Link naar deel 2
Daar vind je ook de link naar deel 1.
En dat deel 3 ook weer een succes mag worden met veel mooie foto's.
Ik heb er vandaag 1 gekocht op de rommelmarkt. Kostte maar liefst 10 cent. Was wel een hele kleine, van Matchbox.Bossinkje zei:Die Rancho's blijf ik gave bakken vinden. Mede door Bassie & Adriaan, door die afleveringen heb ik deze auto ontdekt..![]()
Klassiekerrijder zei:Mooi! Australië of Nieuw-Zeeland?
Darkhorse zei:Cool dat het topic dat ik in mei 2004 ben gestart nog altijd zo populair is!!!
De mijne ooksimca1006 zei:Zo'n Hillman Imp oftwel Sunbeam hebben m'n ouders ook nog gehad, was m'n pa destijds zo trots op...
simca1006 zei:Al die 1100's en Rancho's..
Zo'n Hillman Imp oftwel Sunbeam hebben m'n ouders ook nog gehad, was m'n pa destijds zo trots op...
ddrman zei:waar zein alle onderdelen eran gebleven