Uitslag Formule 1 spelletje 2020: Oostenrijk, Red Bull Ring

Gepost door Ivanov 
Peiling
Ik geef deze race het cijfer:
Deze peiling is verlopen. Stemmen is niet langer mogelijk.
Er zijn 13 stemmen ontvangen.
10

0%
21

8%
30

0%
40

0%
50

0%
60

0%
77

54%
82

15%
93

23%
100

0%
Ik heb de race niet gezien0

0%

Lang gewacht, maar de race was er en stelde niet teleur. Tenminste, als je een redelijk neutrale toeschouwer was. De die-hard Max-fans hebben hun TV door de dichtstbijzijnde ruit gegooid. Bottas weerstond Lewis die weer een penalty aan de broek kreeg vanwege het omtikken van Albon. Maar wees eerlijk, in de onboard beelden is te zien hoe Lewis zijn stuur strak houdt. Niet naar buiten en niet verder naar binnen stuurt. Leclerc mocht zo een verrassend podium begroeten, zeker onverwacht gezien de vorm van Ferrari.

De uitslag:
1 opel-omega 27 Punten
2 Marvant 24 Punten
2 beretta 24 Punten
4 Pensionada 22 Punten
5 Guus Leferink 20 Punten
6 Total Loss 17 Punten
6 Clocala 17 Punten
8 Ivanov 16 Punten
9 mrs daf-xf 12 Punten
10 Nico GTR 2 Punten

En de tussenstand:
1 -- opel-omega 27 Punten
2 1 beretta 26 Punten
2 1 Marvant 26 Punten
4 1 Pensionada 24 Punten
5 -- Guus Leferink 20 Punten
6 1 Total Loss 19 Punten
7 1 Ivanov 18 Punten
8 -- Clocala 17 Punten
9 1 mrs daf-xf 14 Punten
10 -- Nico GTR 2 Punten
Thanks Ivan.
Heb de race een 7 gegeven, ondanks dat er veel kapot ging op het eind en er daardoor relatief veel gebeurde was er verder niet veel te beleven wat betreft inhalen en spanning omtrent de koppositie.
Hoppa! Dit momentje even koesteren want dit duurt vast niet lang grinning smiley
Hoppa, starten met mooie 2de plaats smileys with beer.
Leuke race gezien, ondanks het vroege uitvallen van Max. Wat mij betreft maakte Lewis wel een fout, hij had ook kunnen remmen / minder gas geven, zodat hij niet zo ver de buitenbocht nam.
Ik heb de race een 7 gegeven. Ik vond er in het begin vrij weinig aan en baalde natuurlijk van de uitvalbeurt van Max. Het einde van de race was wel spannend.

Ik begreep de beslissing voor de safetycars alleen niet. Was VSC niet afdoende?
Clocala
Ik begreep de beslissing voor de safetycars alleen niet. Was VSC niet afdoende?

Ja, dat vond ik ook opvallend. Zou dat nieuwe strategie zijn? Persoonlijk vind ik het er wel spannender met een safetycar, leuk die re-starts.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.