Ivanov
Moderator
Iets vroeger dan vorig jaar, maar dat maakt niet uit. Wel wat simpeler dit keer. De seizoensbonusvragen zijn er weer:
Maar wie doen er dit jaar mee? Er zijn maar weinig wijzigingen:
Vraag 1: Graag de voorspelling van de top 10 van het rijders WK. De puntentelling is hetzelfde als bij het reguliere spelletje. 3 punten als je het goed hebt, 2 punten als je er 1 plek naast zit en 1 punt als je er 2 plekken naast zit.
Vraag 2: Graag de voorspelling van de top 10 van het teams/constructeurs WK. Net als bij vraag 1 geldt hier de telling van het reguliere spelletje.
Vraag 3: Wint er een ander team dan Mercedes, Ferrari en Red Bull Racing een GP? De Grand Prix van Australië in 2013. Zeven jaar geleden, 139 GP's. Zo lang is het geleden dat er een niet Mercedes/Ferrari/Red Bull een GP won. Wie? Kimi Räikkönen uit Finland was de beste. Gaat het iemand, misschien Kimi zelf wel, lukken om deze hegemonie te doorbreken? Ja of nee, het correcte antwoord is goed voor 2 punten.
Vraag 4: Welke rijder zal de meeste pole positions pakken? Vul de naam van de rijder in. Mochten er meerdere rijders zijn met de meeste poles, dan reken ik die beide namen goed! Het correcte antwoord is goed voor 2 punten.
Vraag 5: Welke rijder zal de meeste overwinningen pakken? Zie vraag 4.
Jullie zien het, wat minder vragen dan de vorige keer en wat minder ingewikkeld.
Jullie kunnen jullie voorspelling doen via dit topic, via PM, via e-mail(forumivan@hotmail.com en ik beloof tijdig mijn junkmailbox te bezoeken), via SMS naar 0615-550333. De SMS optie is weer beschikbaar en de optie Whatsapp ook. Stuur wel even jouw nickname mee. Doe wijzigingen altijd via een nieuwe post, dat maakt het een stuk makkelijker voor mij. Mochten jullie de afgelopen jaren mee hebben gedaan, maar besloten hebben een nieuwe nickname te nemen, geef dat ook even door.
De antwoorden kunnen ingezonden worden tot de start van de opwarmronde van de GP vanBahrein op 22 maart [size=large]Steiermark op 12 juli 2020[/size]. De starttijd is nog niet bekend, dus houdt ook het topic van het reguliere spelletje in de gaten.
Succes en veel plezier.
Maar wie doen er dit jaar mee? Er zijn maar weinig wijzigingen:
Code:
44 Lewis Hamilton(5) Groot Brittanië Mercedes
77 Valtteri Bottas Finland Mercedes
5 Sebastian Vettel(4) Duitsland Ferrari
16 Charles Leclerc Monaco Ferrari
23 Alexander Albon Thailand Red Bull Racing
33 Max Verstappen Nederland Red Bull Racing
11 Sergio Pérez Mexico RacingPoint-Mercedes Benz
18 Lance Stroll Canada RacingPoint-Mercedes Benz
63 George Russell Groot Brittanië Williams-Mercedes Benz
?? Nicholas Latifi Canada Williams-Mercedes Benz
31 Esteban Ocon Frankrijk Renault
3 Daniël Ricciardo Australië Renault
26 Daniil Kvyat Rusland Scuderia Alpha Tauri-Honda
10 Pierre Gasly Frankrijk Scuderia Alpha Tauri-Honda
8 Romain Grosjean Frankrijk Haas-Ferrari
20 Kevin Magnussen Denemarken Haas-Ferrari
55 Carlos Sainz jr. Spanje McLaren-Renault
4 Lando Norris Groot Brittanië McLaren-Renault
7 Kimi Räikkönen Finland Alfa Romeo Sauber-Ferrari
99 Antonio Giovinazzi Italië Alfa Romeo Sauber-Ferrari
Vraag 1: Graag de voorspelling van de top 10 van het rijders WK. De puntentelling is hetzelfde als bij het reguliere spelletje. 3 punten als je het goed hebt, 2 punten als je er 1 plek naast zit en 1 punt als je er 2 plekken naast zit.
Vraag 2: Graag de voorspelling van de top 10 van het teams/constructeurs WK. Net als bij vraag 1 geldt hier de telling van het reguliere spelletje.
Vraag 3: Wint er een ander team dan Mercedes, Ferrari en Red Bull Racing een GP? De Grand Prix van Australië in 2013. Zeven jaar geleden, 139 GP's. Zo lang is het geleden dat er een niet Mercedes/Ferrari/Red Bull een GP won. Wie? Kimi Räikkönen uit Finland was de beste. Gaat het iemand, misschien Kimi zelf wel, lukken om deze hegemonie te doorbreken? Ja of nee, het correcte antwoord is goed voor 2 punten.
Vraag 4: Welke rijder zal de meeste pole positions pakken? Vul de naam van de rijder in. Mochten er meerdere rijders zijn met de meeste poles, dan reken ik die beide namen goed! Het correcte antwoord is goed voor 2 punten.
Vraag 5: Welke rijder zal de meeste overwinningen pakken? Zie vraag 4.
Jullie zien het, wat minder vragen dan de vorige keer en wat minder ingewikkeld.
Jullie kunnen jullie voorspelling doen via dit topic, via PM, via e-mail(forumivan@hotmail.com en ik beloof tijdig mijn junkmailbox te bezoeken), via SMS naar 0615-550333. De SMS optie is weer beschikbaar en de optie Whatsapp ook. Stuur wel even jouw nickname mee. Doe wijzigingen altijd via een nieuwe post, dat maakt het een stuk makkelijker voor mij. Mochten jullie de afgelopen jaren mee hebben gedaan, maar besloten hebben een nieuwe nickname te nemen, geef dat ook even door.
De antwoorden kunnen ingezonden worden tot de start van de opwarmronde van de GP van
Succes en veel plezier.