A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wouter82 zei:Is het dan ook niet "gewoon" een gerecyclede oude Clio?
Kristian zei:Enige wat ik wel jammer vind is dat de tildrempel in de kofferbak niet even voorzien is van een stukje kunststof. Dat kale blik oogt goedkoop en beschadigt snel.
Moderator
Barri zei:Die uitvoering met dat klepje voor het centrale scherm, komt die ook? Want in de test zie ik een ander dashboard. Juist zo'n scherm achter een klepje vind ik leuk; dat scherm heb je echt niet altijd nodig.
der Magistrat zei:Ha, dat infotainmentsysteem. Het voelt een beetje alsof iemand z'n oude Android-LG-toestelletje daarin heeft verstopt.
Maar op zich, zeker voor dat geld: prima.
Mits2012 zei:Ik vind het een supervinding, die plek voor de navigatie en mediabediening. Lekker eenvoudig. Netjes geïntegreerd. Opgeruimd wanneer er geen telefoon in zit. Ook direct zichtbaar van buitenaf dat er geen navigatie te stelen is. Geen complete tablet voor je neus, maar gewoon lekker functioneel. De navigatie is zo luxe als je telefoon is en gaat zo vele jaren mee zonder dure updates. Instellen doe je thuis op de bank of 's morgens bij de boterham en in de auto zet je hem op zijn plek en je vertrekt zonder verdere vertraging. Natuurlijk kan het tegenwoordig ook met spraakherkenning, maar dan nog moet je controleren of je navigatie het goed heeft verstaan en dat is afleiding. Nee, dat goedkope systeem lijkt me prima.
Met het nieuwe Media Control System met radio en ingebouwde Bluetooth®-telefoonverbinding, bedien je je audiosysteem vanaf het stuur en heb je via je telefoon toegang tot je favoriete navigatiesysteem. Voor extra gebruiksgemak in de auto kun je je telefoon verbinden en de radio-interface op je telefoon weergeven via de Dacia Media Control-app.
Joop Passchier zei:der Magistrat zei:Ha, dat infotainmentsysteem. Het voelt een beetje alsof iemand z'n oude Android-LG-toestelletje daarin heeft verstopt.
Maar op zich, zeker voor dat geld: prima.
Dat is t ook, dat klepje is bedoeld voor je telefoon. Dus je ziet daar ook een telefoon op die foto![]()