Guest

Meer info volgt
Modedit: "Coupé" uit de topictitel ivm overige A5/S5 modellen (CorZa)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
R W D zei:Goed nieuws voor alle A5 rijders die nog niet van plan zijn om in te ruilen, niemand heeft door dat ze in het oude model rijden.
R W D zei:Goed nieuws voor alle A5 rijders die nog niet van plan zijn om in te ruilen, niemand heeft door dat ze in het oude model rijden.
voiture zei:Het lijkt meer een facelift dan een nieuw model. Maar dat vind ik ook van de A4.
De voor- en achterkant staan er weer wat frisser bij. Van opzij bezien oogt het wat gedateerd vanwege de raamlijn en wat rommelig; de zwierige lijn in de flank past niet bij de overige lijnen en dat friemeltje bij voorportier / voorscherm kan me niet echt bekoren (net als bij veel andere merken overigens).
Barri zei:Eerste reactie: mwah, niks veranderd.
Tweede reactie: wat een prachtige auto eigenlijk!
Moderator
Klopt inderdaad. Pas in een preview de nieuwe Polo gezien, en daar moet ik direct aan denken nu jij dit post. Meer ga en mag ik er niet over zeggenHelaas moeten kennelijk tegenwoordig alle Audi's - wat zeg ik - alle auto's van de Volkswagen-groep tegenwoordig van die lelijke, geprononceerde lijnen hebben.
Grappig, ik vond de vorige juist net wat iel ogen.De vorige A5 was vooral voor de facelift dik en strak,
Mach1 zei:R W D zei:Goed nieuws voor alle A5 rijders die nog niet van plan zijn om in te ruilen, niemand heeft door dat ze in het oude model rijden.
Net als bij BMW bedoel je!![]()
JP2010 zei:En inderdaad, zo had ie gemoeten. Ik vind de koplampen niet mooi.
Daar verdenk ik BMW ook van met de achterlichten van de 3 en 4-serie.Max_M zei:JP2010 zei:En inderdaad, zo had ie gemoeten. Ik vind de koplampen niet mooi.
Gentlemen.....dit is marketing.....facelift hebben ze ook al voorbereid......
Lijkt mij wel. Je pols steunt op de pook en je hand valt dan precies op de knop. In ieder geval beter dan de MMI van de A1 op het dashboard. Die moet je echt zoeken. Deze opstelling vind je moeiteloos zonder er naar te kijken.Meeuw zei:Van zo'n gigabrede middenconsole zie ik het nut ook niet van in. En zou d MMI-knop aan de andere kant van de pook wel handig zijn?
[size=medium]Audi A5 nu ook als RS5[/size]
450 pk en 600 Nm voor biturbo knalcoupé
[size=x-small]Lars Krijgsman | 7 maart 2017 09:10[/size]
De nieuwe generatie Audi A5 Coupé kennen we in zijn sterkste vorm als 354 pk sterke S5. Nu is ook de topversie gepresenteerd: de RS5 Coupé!
De nieuwe RS5 perst 450 pk en 600 Nm uit zijn nieuwe 2,9-liter grote TFSI V6 met twee turbo's. Daarmee is het blok maar liefst 170 Nm sterker dan dat van zijn voorganger. Het verbruik moet met 7,2 l/100 km 17 procent gunstiger zijn dat dat van de vorige RS5.
Met zijn nieuwe hart sprint de vierwielaangedreven RS5 in 3,9 seconden naar een snelheid van 100 km/h. Zijn topsnelheid ligt, met het optionele Dynamic Package, op 280 km/h. Uiteraard is ook het exterieur van de RS5 volgehangen met stevig bumperwerk. We zien grote luchtinlaten, uitgeklopte wielkasten en uiteraard fors 19-inch metend lichtmetaal. 20-inch grote wielen staan op de optielijst. Een uit koolstofvezel opgetrokken dak met zichtbare carbonvezels is optioneel leverbaar. Het totaalgewicht ligt op 1.655 kilo, 60 kilo minder dan de vorige RS5.