Fiat 500 (facelift p.43)

Guest
Nu niet meer schimmig en ingescand.. morgen krijgt het gehele volk de foto's te zien, nu alleen leden van een speciale 500-site.

500of2vq3.jpg

500of5id4.jpg

500of1ik1.jpg

500of6oy7.jpg

500of3qu8.jpg

Bron: autoscoops.eu

Smith

edit: Bewegende beelden: https://213.215.221.16/Fiat_500_Premiere/500_Premiere_full_ENG.swf

Spetterend karretje! Ondanks z'n mini-formaat toch een stoere verschijning. Deze velgen en kleur staan 'm trouwens ook top. :D
Ik zou alleen geen rood interieur willen.

Wat een gaaf apparaat, helemaal goed.
Nou, prijs acceptabel houden en Fiat is terug.

Ro

leuk autootje:D vooral het zij-aanicht is super:D

alleen vind ik de verlichting (zowel voor als achter) niet zo geslaagd
de koplampen zijn te klein en te ver in de hoeken geplaatst en de achterlichten verkeerd van vorm/indeling

Dat wordt het 1e jaar overuren draaien voor de mensen in polen.Als dit geen succes wordt weet ik het ook niet meer....

Rene

zoo omgekeerde wereld! https://www.autoweek.nl/forum/read.php?4,2794796fiat 500 topic (6 uur eerder geopend dan deze) dat gesloten is omdat er al een ander topic over was... terwijl deze later kwam dus...

waarom gaat dat topic dicht en blijft deze open? deze had niet geopend mogen worden, deze foto's moesten toch in dat andere topic...

Echt een prachtige en leuke én klassieke verschijning! Ik hoop echt dat dit een succes wordt. Niet alleen voor Fiat maar ook om het straatbeeld weer wat op te vrolijken. Ik denk dat je gewoon vrolijk wordt als je deze auto ziet rijden.

Desondanks ben ik wel bang dat de prijs te hoog wordt.

greetz
R.L.

j oris, zoals je kunt lezen in mijn openingspost zijn dit officiële beelden, de foto's die jij postte waren nog gelekte, redelijk vage plaatjes en behoorden derhalve in het scooptopic. Om 9u is de auto door Fiat online geknalt.

Verder kan je via pm met mij contact opnemen als je nog ergens een probleem mee hebt, dat gaan we niet hier in dit topic oplossen.

Smith
Moderator

Een heel leuk karretje, waar de aankleedmogelijkheden enorm van gaan worden. Ben daarom erg benieuwd naar de prijzen.

Echt een heel geining ding, hopen dat de prijs redelijk binnen de perken blijft.

Parkeer er maar een voor mijn deur! En het liefst in een mooie felle kleur. Vrolijkt het saaie zwarte en grijze verkeersbeeld van Nederland weer een beetje op. (Zwart en grijs zijn namelijk de populairste kleuren in Nederland)

Rood interieur? Helemaal geen probleem mee? En een wit stuur? Het hoort een beetje bij de Fiat 500. Het rugzakje had ook zo'n wit stuur (niet alle jaren maar ettelijke produktiejaren in ieder geval).

Dit moet welhaast een verkoopknaller gaan worden. Smart gaat het zwaar krijgen in Italië!! (Daar is de Duitse tweezitter populair).

Echt een schattig ding die 500! Zelf zou ik er niet in rijden maar hij is wel écht leuk. Alleen de achterlampen vind ik nogal twijfelachtig

Smith, zet je deze foto er ook nog tussen? ;) https://img129.imageshack.us/img129/8521/500of5id4.jpg

Omdat het mooier in de openingspost staat. Haal maar weg dus. Smith zet het wel in de openingspost

Kijk dat lijkt ergens op! Wat een supergaaf ding. Hopelijk blijft, zoals al vaak gezegd is (...) de prijs een beetje beschaafd. Niet veel duurder dan een Panda in ieder geval.

Smart? weg daarmee, doe mij deze maar!(y)
Ik weet niet meer waar ik het gelezen had maar ik had ergens 10.000 euro gezien (schatting?)

heb t al: Daar rechtsboven in de hoek!
4gg5aap.jpg

De mini is ook een stuk duurder en zwaarder gemotoriseerd en dus een klasse hoger en dus is het niet zo moeilijk om er dan meer van te verkopen.

Maar wel een erg geslaagd autootje (y)

mcw, waarom weghalen. uiteindelijk kijkt iedereen toch onderin het topic voor de laatste nieuwe fotos

Ik wordt steeds meer trots op m'n merk Fiat, en ben blij dat ik in een Fiat rijd!!

Dat is dan weer onzin; zo mooi als deze 500 is, zo lelijk is bijvoorbeeld een Multipla...

Maar goed, on-topic: wat een súperleuk ding! Gelukkig wijkt 'ie weinig af van de conceptversie!

Geslaagd karretje! Met een nette prijs wordt dit vast en zeker een succes!

:cool:FocusRS:cool:

ik vind hem helemaal gaaf. maar ik las ergens dat hij een tweecilinder krijgt!! dat lijkt me toch wat minder, zeker als hij dus nog meer gaat kosten dan een Panda.

FocusRS zei:
Geslaagd karretje! Met een nette prijs wordt dit vast en zeker een succes!
Naar verluidt gaat dit karretje met de nodige goodies erop gemonteerd over de €20K heen. Dan nóg blijft het een leuk karretje :T

Supercool :cool: Echt een leuk karretje, leuk dat ook dit een typisch autootje is wat er super uitziet in het wit!

Porschedriver zei:
Ik weet niet meer waar ik het gelezen had maar ik had ergens 10.000 euro gezien (schatting?)

heb t al: Daar rechtsboven in de hoek!
En uit welk land komt het tijdschrift waarin die afbeelding is verschenen? Niet Nederland. ;)

Phaeton zei:
W12Naar verluidt gaat dit karretje met de nodige goodies erop gemonteerd over de €20K heen. Dan nóg blijft het een leuk karretje
€20k is stevig, maar verandert inderdaad niets aan het design van deze Italiaan.

:cool:FocusRS:cool:

Wordt dit qua prijsstelling onder-gelijk- of boven de Panda gepositioneerd?

Hier gaan veel Twingo's op ingeruild worden, reken maar! Heel erg geinig, dit karretje!:D

En nou maar hopen dat het kwalitatief ook enigzins in orde is. Maar >20K is veel te veel. Dan liever een degelijk duitse mini. Maar als dit ding in Italie 10k zal gaan kosten zitten we dan hier op 15?

De basisversie moet niet meer dan 10.000 euro gaan kosten. Anders is de lol er vanaf.
Het blijft in basis een Panda. Dus is 2.000 euro bovenop de Panda meer dan genoeg.

Echt íedereen is positief over het kleintje! :D

Kijk maar eens lang naar het bakkie, je gaat spontaan lachen, serieus! :p

Grappig karretje alleen wat mij betreft echt voorbehouden aan de dames, als vent zou ik hier niet mee rond gaan rijden, is me allemaal net wat te lief en te guitig. Als de prijs scherp gaat worden beloofd dit een succes te gaan worden, perfect autootje voor erbij.

Hij is groter dan hij lijkt. Dus ik ben benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet.

Ben alleen benieuwt of wanneer er een Abarth versie gaat komen, of ze weer de motorkap open zetten voor extra koeling :D

Verder: Top carretje!

Denk de chroomaccenten weg,
denk de mistlichten weg,
denk het glazen dakje weg,
denk er plastic doppen bij ...

en voor 10.000 EUR heb je een saai en uitgekleed ding ...

Hopelijk heb ik het verkeerd voor, maar ik vrees voor een geringer succes dan her en der wordt voorspeld ...

Terug
Bovenaan