Bassaa
Net ingestapt
Hoi allemaal,
Na een zoektocht van ruim een halfjaar heb ik mijn eerste Honda gekocht.
Een unieke Honda Prelude 2.2 liter met 4 wiel besturing uit 1997.
Gekocht bij autohandelaar en liefhebber DPS auto's te Lelystad.
Afgeleverd met een verse apk, die was verlopen omdat de auto 2 jaar stil gestaan had in de garage.
Hiervoor zijn de wielkasten opnieuw ingelast, de buitenkant overgespoten en is de onderkant getectyleerd.
De auto is in top staat en ik was meteen verkocht

In het jaar dat ik de Honda heb, heb ik een aantal aanpassingen gedaan.
Als eerste heb ik in november 2019 een nieuwe set velgen en banden eronder gezet.
Dit zijn velgen van de Honda Civic Type R ep3.
Er zitten Pirelli nero zero banden omheen.
uploading sites for free

Remklauwen rood geverfd:

photo uploaded
Voor de kerst ben ik bezig geweest met het overspuiten van de kleppendeksel. In de originele zwarte Honda wrinkle spray:

post image link

Mijn volgende project wordt het herstellen van de originele velgen. De lak hierop is niet zo mooi meer en er komt een nieuwe set winterbanden omheen.

upload images free in website
Hier nog wat aanvullende informatie over de auto.
Honda Prelude met 2.2 liter vtec motor en 191 pk getest op de rollenbank in 2017 (vanuit de fabriek is dit 185pk).
De auto heeft een 4 wiel besturing systeem, panorama dak, airco, SRS einddemper die je kunt afstellen, schroefset, open lucht filter, startonderbreking, leren bekleding, s2000 stuurwiel met werkende cruise control.
Toevoeging:
De Honda Prelude is onlangs getaxeerd door een taxatie bureau.
Het is een erg mooi taxatierapport geworden en ik kan met tevredenheid zeggen dat de taxatiewaarde gelijk is aan mijn aanschafwaarde
Na een zoektocht van ruim een halfjaar heb ik mijn eerste Honda gekocht.
Een unieke Honda Prelude 2.2 liter met 4 wiel besturing uit 1997.
Gekocht bij autohandelaar en liefhebber DPS auto's te Lelystad.
Afgeleverd met een verse apk, die was verlopen omdat de auto 2 jaar stil gestaan had in de garage.
Hiervoor zijn de wielkasten opnieuw ingelast, de buitenkant overgespoten en is de onderkant getectyleerd.
De auto is in top staat en ik was meteen verkocht

In het jaar dat ik de Honda heb, heb ik een aantal aanpassingen gedaan.
Als eerste heb ik in november 2019 een nieuwe set velgen en banden eronder gezet.
Dit zijn velgen van de Honda Civic Type R ep3.
Er zitten Pirelli nero zero banden omheen.

Remklauwen rood geverfd:

Voor de kerst ben ik bezig geweest met het overspuiten van de kleppendeksel. In de originele zwarte Honda wrinkle spray:

Mijn volgende project wordt het herstellen van de originele velgen. De lak hierop is niet zo mooi meer en er komt een nieuwe set winterbanden omheen.

Hier nog wat aanvullende informatie over de auto.
Honda Prelude met 2.2 liter vtec motor en 191 pk getest op de rollenbank in 2017 (vanuit de fabriek is dit 185pk).
De auto heeft een 4 wiel besturing systeem, panorama dak, airco, SRS einddemper die je kunt afstellen, schroefset, open lucht filter, startonderbreking, leren bekleding, s2000 stuurwiel met werkende cruise control.
Toevoeging:
De Honda Prelude is onlangs getaxeerd door een taxatie bureau.
Het is een erg mooi taxatierapport geworden en ik kan met tevredenheid zeggen dat de taxatiewaarde gelijk is aan mijn aanschafwaarde