A
Anoniem
Guest
Ik ben hier nieuw.
Dus dacht zou mij zelf even voorstellen.
Ik ben stefan en woon in etten-leur
Heb 2 auto's in mijn bezit.
1 is een citroen Saxo 1.4 8v 5deurs.
Deze wagen is niet zo bezonder en zijn maar paar ding aan gedaan.
VTS velgen, VTS voor remmen en voor rest niks.
Mijn 2de auto is een Subaru impreza WRX STI type-r V5
Deze auto is al 10 jaar in mijn bezig.
En heb hem zelf na nederland gehaald en in gevoerd.
Auto heeft tot 2008 in japan gereden en is daarna engeland gegaab,
Om vervolgens in 2010 na nederland
Hier paar foto's van toen de auto net in nederland was
Hier paar foto's van door de jaren hen dat ik de auto heb.
Na er aantal jaren er mee gereden te hebben.
Liepen mijn drijfstang lager uit het blok.
Toen besloten om een standaard STI motor van nieuwer type erin te hangen.
En gelijk grote turbo erop gezet samen met paar ander aanpassing.
Rijden toen op een vermogen van 381 pk gemeten op de dyno van auto sport company
Video dyno subaru
Helaas is er pas de motor kapot gelopen.
Omdat de olie pomp probleem gaf.
Nu ben ik druk bezig met nieuw onderdelen te verzamelen.
Zo dat ik straks weer kan rijden.
Wil straks voorbij de 400pk is mijn doel.
De spec tot nu toen van de auto zijn de volgde
Exterieur
– 17inch Prodrive P7
– STI V6 onderlip.
– Witte knipperlicht voor en zijkant.
– RA roofvent.
– STI oem mistlampkappen
– Piaa Claxon 115db
– 22B hood vents OEM
Chassis
– Veerpoot brug voor STI
– Veerpoot brug achter Cusco
– Lower Strut brace.
– EG Performance Front Fender Brace
– Intrax RS schroefset
– Compleet onderstel in Powerflex rubbers (paars)
– Eibach 23-24 swaby bar kit.
– Superpro stuurkogels en Fusee kogels.
– Superpro stuurhuis rubbers.
– Whiteline subframe lock kit.
– RCM Group N motorsteunen/baksteunen.
– RCM Superpro subframe rubbers versnelling bak
– Superpro Stuurhuis rubbers
– SuperPro Heavy Duty Rear Alloy Sway Bar Endlink kit
Gearbox
– Cobb tuning Shifter Bushing Pack
– STI Quick Shift Kit
– Korte JDM 5bak met DCCD
– OEM Koppeling set
– RCM lichter vliegwiel 5,1kg
Brakes
– RCM RVS Remslangen.
– RCM/AP racing 6pots CP5570 klauwen met 330x28 schijven met Ferdo DS2500
– RCM STI Brembo klauwen achter EBC Ultimax schijven en Ferdo DS2500 remblokken
Interieur
– Shadow Pro BF Olie druk meter
– RCM Momo sport stuur
– Carbon/titanium versnellingspook OEM
– Dakhemel zwart gemaakt
– Accu in kofferbak.
– Innovate MTX-L Display Kit
– Turbodruk meter 52mm
– Depo olie druk meter
Audio
– voorspeakers MTX TR654
– Achterspeakers MTX TR504
– Pioneer fh-80bt 2 din
Styling under hood
– RCM Cool Panel Guide for Radiator
– RCM olie dop
Performance
– STI v8 motor 2l SCD.
– RCM luchtfilter
– Milltek downpijp, tussen pijp en achterdemper 2.75inch
– Go Fast Bits licht gewicht poulies.
– RCM Billet Timing Belt Guide.
– FMIC opmaat gemaakte buizen
– RCM inlaatspruitstuk space
– RCM Turbosmart Race Port BOV
– RCM Samco inlaatslang.
– RCM Samco koelvloeistof slangen.
– RCM Samco luchtfilter slang.
– RCM420 Turbo aan gepast GT30
– RCM brandstofpomp.
– RCM uitlaatspruit stuk en uppijp.
– RCM 4 x 850cc injectors
– RCM Oil Catch Tank
– RCM head struts Extrem
– RCM Halve maantje kop
– Alu radiateur
– Haltech Boost solenoid
– RCM Brandstofrail
– RCM bobine aanpassing na 4 pen bobine
– RCM 10mm olie pomp
– Fuji racing koppaking 0,8mm
– Fuji racing motorblok pluggen en kappen
– Fuji racing AVCS/ turbo leiding
– Fuji racing olie leiding oliedruk sensor
– Fuji racing olie pickup
– Fuji racing bafle plate
– Twing scroll carterpan
Hoe de auto er nu bij sta.
Hier nog paar foto's van de nieuw onderdelen
Zou proberen om jullie hier op de hoogte te houden van het project
Dus dacht zou mij zelf even voorstellen.
Ik ben stefan en woon in etten-leur
Heb 2 auto's in mijn bezit.
1 is een citroen Saxo 1.4 8v 5deurs.
Deze wagen is niet zo bezonder en zijn maar paar ding aan gedaan.
VTS velgen, VTS voor remmen en voor rest niks.
Mijn 2de auto is een Subaru impreza WRX STI type-r V5
Deze auto is al 10 jaar in mijn bezig.
En heb hem zelf na nederland gehaald en in gevoerd.
Auto heeft tot 2008 in japan gereden en is daarna engeland gegaab,
Om vervolgens in 2010 na nederland
Hier paar foto's van toen de auto net in nederland was

Hier paar foto's van door de jaren hen dat ik de auto heb.



Na er aantal jaren er mee gereden te hebben.
Liepen mijn drijfstang lager uit het blok.
Toen besloten om een standaard STI motor van nieuwer type erin te hangen.
En gelijk grote turbo erop gezet samen met paar ander aanpassing.
Rijden toen op een vermogen van 381 pk gemeten op de dyno van auto sport company
Video dyno subaru
Helaas is er pas de motor kapot gelopen.
Omdat de olie pomp probleem gaf.
Nu ben ik druk bezig met nieuw onderdelen te verzamelen.
Zo dat ik straks weer kan rijden.
Wil straks voorbij de 400pk is mijn doel.
De spec tot nu toen van de auto zijn de volgde
Exterieur
– 17inch Prodrive P7
– STI V6 onderlip.
– Witte knipperlicht voor en zijkant.
– RA roofvent.
– STI oem mistlampkappen
– Piaa Claxon 115db
– 22B hood vents OEM
Chassis
– Veerpoot brug voor STI
– Veerpoot brug achter Cusco
– Lower Strut brace.
– EG Performance Front Fender Brace
– Intrax RS schroefset
– Compleet onderstel in Powerflex rubbers (paars)
– Eibach 23-24 swaby bar kit.
– Superpro stuurkogels en Fusee kogels.
– Superpro stuurhuis rubbers.
– Whiteline subframe lock kit.
– RCM Group N motorsteunen/baksteunen.
– RCM Superpro subframe rubbers versnelling bak
– Superpro Stuurhuis rubbers
– SuperPro Heavy Duty Rear Alloy Sway Bar Endlink kit
Gearbox
– Cobb tuning Shifter Bushing Pack
– STI Quick Shift Kit
– Korte JDM 5bak met DCCD
– OEM Koppeling set
– RCM lichter vliegwiel 5,1kg
Brakes
– RCM RVS Remslangen.
– RCM/AP racing 6pots CP5570 klauwen met 330x28 schijven met Ferdo DS2500
– RCM STI Brembo klauwen achter EBC Ultimax schijven en Ferdo DS2500 remblokken
Interieur
– Shadow Pro BF Olie druk meter
– RCM Momo sport stuur
– Carbon/titanium versnellingspook OEM
– Dakhemel zwart gemaakt
– Accu in kofferbak.
– Innovate MTX-L Display Kit
– Turbodruk meter 52mm
– Depo olie druk meter
Audio
– voorspeakers MTX TR654
– Achterspeakers MTX TR504
– Pioneer fh-80bt 2 din
Styling under hood
– RCM Cool Panel Guide for Radiator
– RCM olie dop
Performance
– STI v8 motor 2l SCD.
– RCM luchtfilter
– Milltek downpijp, tussen pijp en achterdemper 2.75inch
– Go Fast Bits licht gewicht poulies.
– RCM Billet Timing Belt Guide.
– FMIC opmaat gemaakte buizen
– RCM inlaatspruitstuk space
– RCM Turbosmart Race Port BOV
– RCM Samco inlaatslang.
– RCM Samco koelvloeistof slangen.
– RCM Samco luchtfilter slang.
– RCM420 Turbo aan gepast GT30
– RCM brandstofpomp.
– RCM uitlaatspruit stuk en uppijp.
– RCM 4 x 850cc injectors
– RCM Oil Catch Tank
– RCM head struts Extrem
– RCM Halve maantje kop
– Alu radiateur
– Haltech Boost solenoid
– RCM Brandstofrail
– RCM bobine aanpassing na 4 pen bobine
– RCM 10mm olie pomp
– Fuji racing koppaking 0,8mm
– Fuji racing motorblok pluggen en kappen
– Fuji racing AVCS/ turbo leiding
– Fuji racing olie leiding oliedruk sensor
– Fuji racing olie pickup
– Fuji racing bafle plate
– Twing scroll carterpan
Hoe de auto er nu bij sta.


Hier nog paar foto's van de nieuw onderdelen










Zou proberen om jullie hier op de hoogte te houden van het project