RoyR
Startmotor
Hey!
Ik ben Roy, werkzaam in het magazijn (wisselstukken) in een garage van Mitsubishi, Peugeot, Citroën, DAF vrachtwagens.
Woonachtig te Balen.
Sinds 2012 voornamelijk bezig met Audi Oldtimers..
Na 6 jaar dagelijks te hebben gereden met oldtimers was het tijd voor iets nieuwer.
Telkens die problemen, hoge onderhoudskosten en hoog verbruik wordt na een tijd toch wat vervelend voor dagelijks mee te rijden.
Ook de nood voor een grotere auto was er ook ivm een hond.
Ik heb hiervoor mijn collectie oldtimers ook ingeperkt van 3 naar 2..
Foto’s van de Audi’s:
1988 Audi 90, gebouwd voor ritten (doe er 8000 a 10 000km mee aan ritten!)
1990 Audi Coupe Quattro 2.3, momenteel mijn dagelijkse wagen maar binnenkort hobby ook.
Deze verkocht, volledig gerestaureerd tot in de puntjes maar reed er praktisch niet mee en zag er ook niet naar uit dat ik nog veel tijd ging hebben hiervoor..
Geen gemakkelijke beslissing, zit namelijk erg veel tijd (en geld in..)
De nieuwe:
Ik was opzoek naar liefst een nieuwe wagen tegen een normale prijs. Ging vooral tussen de Skoda Fabia Combi en deze Tipo.
Skoda’s van deze prijs klasse waren ook wel erg kaal van uitrusting dus keuze snel gemaakt.
Het design van de Tipo heeft mij altijd wel aangestaan, anders maar toch chique.
Goed uitgerust, groot en voor een deftige prijs hier in België.
Fiat Tipo SW
1.4 16V 95pk
Electroclash Grey
opties:
Mettalic lak
Airco automatisch
Bluetooth
Navigatiesysteem
Parkeersensoren
Cruise control
Mistlampen vooraan
Touchscreen
Zetelverwarming
Lederstuurwiel
..
Voorbeeld foto’s, binnen 2 weken heb ik hem normaal gezien!
Ik ben Roy, werkzaam in het magazijn (wisselstukken) in een garage van Mitsubishi, Peugeot, Citroën, DAF vrachtwagens.
Woonachtig te Balen.
Sinds 2012 voornamelijk bezig met Audi Oldtimers..
Na 6 jaar dagelijks te hebben gereden met oldtimers was het tijd voor iets nieuwer.
Telkens die problemen, hoge onderhoudskosten en hoog verbruik wordt na een tijd toch wat vervelend voor dagelijks mee te rijden.
Ook de nood voor een grotere auto was er ook ivm een hond.
Ik heb hiervoor mijn collectie oldtimers ook ingeperkt van 3 naar 2..
Foto’s van de Audi’s:
1988 Audi 90, gebouwd voor ritten (doe er 8000 a 10 000km mee aan ritten!)

1990 Audi Coupe Quattro 2.3, momenteel mijn dagelijkse wagen maar binnenkort hobby ook.

Deze verkocht, volledig gerestaureerd tot in de puntjes maar reed er praktisch niet mee en zag er ook niet naar uit dat ik nog veel tijd ging hebben hiervoor..
Geen gemakkelijke beslissing, zit namelijk erg veel tijd (en geld in..)

De nieuwe:
Ik was opzoek naar liefst een nieuwe wagen tegen een normale prijs. Ging vooral tussen de Skoda Fabia Combi en deze Tipo.
Skoda’s van deze prijs klasse waren ook wel erg kaal van uitrusting dus keuze snel gemaakt.
Het design van de Tipo heeft mij altijd wel aangestaan, anders maar toch chique.
Goed uitgerust, groot en voor een deftige prijs hier in België.
Fiat Tipo SW
1.4 16V 95pk
Electroclash Grey
opties:
Mettalic lak
Airco automatisch
Bluetooth
Navigatiesysteem
Parkeersensoren
Cruise control
Mistlampen vooraan
Touchscreen
Zetelverwarming
Lederstuurwiel
..
Voorbeeld foto’s, binnen 2 weken heb ik hem normaal gezien!