Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Damianw26 zei:Mooie uitvoering met M-sport bumpers, alleen ja genoeg redenen om het niet te doen:T VDesondanks vind ik 1550 pond voor een 318 van deze generatie heel erg goedkoop. Hier krijg je een 320d van dezelfde generatie met 500.000km op de klok voor een euro of 3000.
Goede keus. Deze kleine Benz wordt vaak vergeten. Terwijl het op roestissues na een prima auto is. Een kleine S maar dan in proportie.TYN zei:Oh bijna vergeten, de A2 gisteren verkocht aan een Argentijn die er dagelijks London-Oxford mee gaat doen. Hij was specifiek op zoek naar een A2, en is van plan de koppeling direct te vervangen. Die is goed terecht gekomen dus.![]()
Phaeton W12 zei:Ziet er geweldig uit voor deze prijs. Heb je nog korting kunnen bedingen of heb je gewoon de list price betaald?
TYN zei:Had bovendien geen behoefte om het onderste uit de kan te halen; erg fijn contact met de verkoper dus dan mag het ook van twee kanten komen vind ik. (Wie komt je nou nog op een zondagavond in z'n priveauto bij het station ophalen om een auto af te leveren?)
Samen lachen is mijn motto.TYN zei:Vanavond er even in zitten 'spelen', alles ingesteld zoals ik 't wil hebben. Was verbaasd over het verbruik in de boardcomputer: 1:14 over de afgelopen 2k miles. Niet verkeerd voor een geblazen benzine.
Één dingetje werkt niet: de speaker in de bestuurdersdeur.
Er blijkt trouwens wel degelijk een breedset onder te liggen, met achter 225 op 8j. Maar even aanzien hoe die B-merk banden zich gedragen, ze zijn namelijk vrijwel nieuw. Banden op de vooras zijn 50%, dus daar komt tzt een nieuw setje A-merk op.
Phaeton W12 zei:Ziet er geweldig uit voor deze prijs. Heb je nog korting kunnen bedingen of heb je gewoon de list price betaald?
Hij stond blijkbaar eerst te koop voor 17-nogwat, dus dit was al min of meer bodemprijs. En nummer 1, 2 en 4 mochten allemaal (na wat afdingen) £1500 kosten, dus ik had het er wel voor over gezien de staat. Had bovendien geen behoefte om het onderste uit de kan te halen; erg fijn contact met de verkoper dus dan mag het ook van twee kanten komen vind ik. (Wie komt je nou nog op een zondagavond in z'n priveauto bij het station ophalen om een auto af te leveren?)
W212 en buitengaats hebben me het licht laten zien.