BartM94
Wegverkenner
Goedemiddag,
Lees al een tijdje mee, maar nooit de moeite genomen om een topic te openen. Toch maar wel gedaan nu.
Fiat Seicento Sporting Abarth Aka knakentuning (Striping, brede rally wielen, stickers stickers en nog eens stickers) Schaam schaam booskijkers
- foto doet het niet
Golf Mk4 1998 (Verlaagd, 19inch BBS CK AIRII, Jubi koplampen, R32 USA achterlichten, MK6 interieur)
Golf MK2 1983 (Verlaagd, BBS RS Replica, Twingo opendak, RVS uitlaatsysteem)
Peugeot 307CC 2004 (Nieuwe type front, nieuwe type koplampen, 17inch origineel)
Fiat Grande Punto T-jet Sporting 2007 (18inch Binno velgen, chip naar 160PK, donkerdere achterlichten, zwarte accenten)
Volkswagen 1200 6V Kever 1970 (Herbie, verstelbare vooras, verlaagde veerplaten, breedstaal achter, 65'er stuur, jalouzie)
Volkswagen T2B Single Cab 1979 (Bijna klaar, vloerdelen gelast, buitendorpels, Porsche Gasburners, verlaagd voorzijde etc etc)
Fiat 500 1200 Lounge (Zwarte accenten (striping, spiegels, dak, velgen) panorama dak, Blue&Me, multifunctioneel stuurwiel etc etc)
Zoals je kan zien ben ik een enorm fan van Fiat en Volkswagen. De grootste fout is tot nu toe ook de Peugeot geweest, geen auto voor een 20 jarige student op dat moment. Plus alles wat je eraan doet is meteen 'pauper'
Inmiddels ook bijna klaar met de Single Cab. Het uiterlijk blijft zo, lekker patina. Daarna komt er een canvas huif op met camperuitrusting.
Ook zal de bus nog een stuk verder naar de aarde gaan als de keuring erop zit. Doormiddel van een verstelbare vooras en verstelbare veerplaten aan de achterzijde. Hij is al 8cm gezakt door verlaagde spindels en plattere banden. Ben inmiddels ook bezig met een oude Vespa PK50 voor in de laadruimte, deze wordt dezelfde kleurstelling als de bus. Erg gaaf gezicht gaat dat worden. Stiekem veel laswerk aan de bus gehad, de onderzijde van de bus wil ik volledig nieuw hebben terwijl het uiterlijk 'uitgeleefd' is. Dus nieuwe remklauwen, behandelde en gespoten bodem, nieuwe leidingen, remmen niet, kogels nieuw etc etc. Zit bij een erg leuke club, genaamd Aircooled Dudes, loods vol met die busjes.
De 500 is redelijk af in mijn ogen. In ieder geval wat mannelijker geworden met de zwarte accenten. Ook deze was volledig standaard en dealeronderhouden. Direct na aankoop de waterpomp, distributie en multiriem vervangen omdat ik dat niet in de boekjes kon vinden en de dealer niet in zijn dealerbestand. Verder is het genieten door erg goedkoop rond te rijden, dat was met die Punto Turbo wel anders.
Zal binnenkort eens wat foto's van de T2 en 500 uploaden voor aankoop. En het verhaal achter de T2 typen. Ook nog de opknapwerkzaamheden van de Kever, want daar is behoorlijk wat aan gedaan (Zowel technisch als optisch). Deze is alleen naar het buitenland vertrokken omdat ik er te weinig in reed. Hopelijk is dat ook niet het geval met de bus in het voorjaar, we gaan het zien.
Lees al een tijdje mee, maar nooit de moeite genomen om een topic te openen. Toch maar wel gedaan nu.
Fiat Seicento Sporting Abarth Aka knakentuning (Striping, brede rally wielen, stickers stickers en nog eens stickers) Schaam schaam booskijkers
- foto doet het niet
Golf Mk4 1998 (Verlaagd, 19inch BBS CK AIRII, Jubi koplampen, R32 USA achterlichten, MK6 interieur)





Golf MK2 1983 (Verlaagd, BBS RS Replica, Twingo opendak, RVS uitlaatsysteem)




Peugeot 307CC 2004 (Nieuwe type front, nieuwe type koplampen, 17inch origineel)


Fiat Grande Punto T-jet Sporting 2007 (18inch Binno velgen, chip naar 160PK, donkerdere achterlichten, zwarte accenten)



Volkswagen 1200 6V Kever 1970 (Herbie, verstelbare vooras, verlaagde veerplaten, breedstaal achter, 65'er stuur, jalouzie)



Volkswagen T2B Single Cab 1979 (Bijna klaar, vloerdelen gelast, buitendorpels, Porsche Gasburners, verlaagd voorzijde etc etc)








Fiat 500 1200 Lounge (Zwarte accenten (striping, spiegels, dak, velgen) panorama dak, Blue&Me, multifunctioneel stuurwiel etc etc)



Zoals je kan zien ben ik een enorm fan van Fiat en Volkswagen. De grootste fout is tot nu toe ook de Peugeot geweest, geen auto voor een 20 jarige student op dat moment. Plus alles wat je eraan doet is meteen 'pauper'
Inmiddels ook bijna klaar met de Single Cab. Het uiterlijk blijft zo, lekker patina. Daarna komt er een canvas huif op met camperuitrusting.
Ook zal de bus nog een stuk verder naar de aarde gaan als de keuring erop zit. Doormiddel van een verstelbare vooras en verstelbare veerplaten aan de achterzijde. Hij is al 8cm gezakt door verlaagde spindels en plattere banden. Ben inmiddels ook bezig met een oude Vespa PK50 voor in de laadruimte, deze wordt dezelfde kleurstelling als de bus. Erg gaaf gezicht gaat dat worden. Stiekem veel laswerk aan de bus gehad, de onderzijde van de bus wil ik volledig nieuw hebben terwijl het uiterlijk 'uitgeleefd' is. Dus nieuwe remklauwen, behandelde en gespoten bodem, nieuwe leidingen, remmen niet, kogels nieuw etc etc. Zit bij een erg leuke club, genaamd Aircooled Dudes, loods vol met die busjes.
De 500 is redelijk af in mijn ogen. In ieder geval wat mannelijker geworden met de zwarte accenten. Ook deze was volledig standaard en dealeronderhouden. Direct na aankoop de waterpomp, distributie en multiriem vervangen omdat ik dat niet in de boekjes kon vinden en de dealer niet in zijn dealerbestand. Verder is het genieten door erg goedkoop rond te rijden, dat was met die Punto Turbo wel anders.
Zal binnenkort eens wat foto's van de T2 en 500 uploaden voor aankoop. En het verhaal achter de T2 typen. Ook nog de opknapwerkzaamheden van de Kever, want daar is behoorlijk wat aan gedaan (Zowel technisch als optisch). Deze is alleen naar het buitenland vertrokken omdat ik er te weinig in reed. Hopelijk is dat ook niet het geval met de bus in het voorjaar, we gaan het zien.
Laatst bewerkt: