Bossinkje
Net ingestapt
Carkiller zei:Wat heb jij nu weer gekocht?
21 en nu al in een ouwe lullen auto.
Stiekem vind ik hem ook wel mooi, fijne motor ook in vergelijking met de Ibiza.
Haha dankjewel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Carkiller zei:Wat heb jij nu weer gekocht?
21 en nu al in een ouwe lullen auto.
Stiekem vind ik hem ook wel mooi, fijne motor ook in vergelijking met de Ibiza.
Bossinkje zei:Dankjewel! Poetsen kan inderdaad geen kwaad, maar daar moet ik eerst tijd voor zien te vinden.
Bossinkje zei:Boswinkel.Ik zie jou Alfa altijd op dezelfde plek staan, in die straat staat mijn auto ook zo nu en dan, een kameraad van mij woont daar ook. Wat vaker uit het raam kijken dus.
![]()
@Micha; Zijn nog wel wat andere dingetjes die aangepakt moeten worden. Deukje linksachter moet er nog uit (als dat lukt), en er moet nog een ander interieur in.
@Joël: Ja, vond ik zelf ook gaaf.![]()
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Bossinkje zei:Boswinkel.Ik zie jou Alfa altijd op dezelfde plek staan, in die straat staat mijn auto ook zo nu en dan, een kameraad van mij woont daar ook. Wat vaker uit het raam kijken dus.
![]()
@Micha; Zijn nog wel wat andere dingetjes die aangepakt moeten worden. Deukje linksachter moet er nog uit (als dat lukt), en er moet nog een ander interieur in.
@Joël: Ja, vond ik zelf ook gaaf.![]()
Ah, ja dat was mijn tweede gedachte. Ik zal eens mijn ogen open houden![]()
Bossinkje zei:(..) en er moet nog een ander interieur in.
(..)
Durashift zei:Bossinkje zei:(..) en er moet nog een ander interieur in.
(..)
Leder?
Niet mijn smaak voor een Xantia.. je ziet meestal alleen van die donkere, verschoten, interieurs.
Ruitjes motief uit een Activa, dat zou ik wel mooi vinden.
Op zich is deze bekleding toch vrij decent en netjes?
Pjötr zei:
Caspian zei:De achterlichten en grill van die rode lijken mij van na de facelift te zijn..
Durashift zei:Caspian zei:De achterlichten en grill van die rode lijken mij van na de facelift te zijn..
Ja,1e generatie, fase 2. Ergens rond 1997-1998 bouwjaar, denk ik.
Lancia Lover zei:(..) ze niet op een Xantia horen, en dan vind ik ze op een Xantia dus niet mooi.![]()
Pjötr zei:Berlingo/C5.. Ik dacht kleiner om eerlijk te zijn. Vrienden van me hadden ze achteraf ook onder hun C5. Eigenlijk wel suf, dezelfde velgen voor het busje en de hogere middenklasse :T
Pjötr zei:Berlingo/C5.. Ik dacht kleiner om eerlijk te zijn. Vrienden van me hadden ze achteraf ook onder hun C5. Eigenlijk wel suf, dezelfde velgen voor het busje en de hogere middenklasse :T
Bofkont zei:Ah geweldig! deze aankoop had ik even gemist, heerlijke wagen zo'n Xantia, wat een heerlijk fris kleurtje ook![]()
Nico GTR zei:Pjötr zei:Berlingo/C5.. Ik dacht kleiner om eerlijk te zijn. Vrienden van me hadden ze achteraf ook onder hun C5. Eigenlijk wel suf, dezelfde velgen voor het busje en de hogere middenklasse :T
Dat krijg je met doppen.
Ik vind het niet misstaan! Maar de oude stonden ook goed.