Zadelsnuiver
Kilometervreter
@Dirk, of het vandaag nog gaat lukken weet ik niet. Helaas kreeg ik vanochtend een telefoontje of ik niet wat eerder kon komen werken vandaag dus het wassen en poetsen gaat voor nu even nog niet Door.
Volgens mij heb ik op YouTube een filmpje gezien van die Sonax Xtreme detailer, de waterafstotendheid van dat spul ís gewoon bizar, net teflon!
@Micha, het ziet er inderdaad niet spanned uit ofzo, maar ik lees en hoor eigenlijk alleen maar goede dingen over Sonax. Ach ik hoef niet mee te doen aan een concours d'elegance maar als het lekker makkelijk aan te brengen ís en de auto mooi laat glimmen ben ik al snel tevreden hoor.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Sonax is gewoon erg goed spul! Erg ondergeschoven kindje onder de poetsspullen. Die velgenreiniger is briljant, maar ik heb afgelopen weekend voor het eerst Sonax Xtreme BrillantShine Detailer geprobeerd. Absoluut geniaal product. Ruikt lekker, heel makkelijk aan te brengen en de glans is echt ongelooflijk![]()
![]()
Volgens mij heb ik op YouTube een filmpje gezien van die Sonax Xtreme detailer, de waterafstotendheid van dat spul ís gewoon bizar, net teflon!
@Micha, het ziet er inderdaad niet spanned uit ofzo, maar ik lees en hoor eigenlijk alleen maar goede dingen over Sonax. Ach ik hoef niet mee te doen aan een concours d'elegance maar als het lekker makkelijk aan te brengen ís en de auto mooi laat glimmen ben ik al snel tevreden hoor.