Zadelsnuiver - '21 Tesla M3 Dual Motor. Welkom '17 e-Golf! Op zoek naar wielen voor de Golf

@Dirk, of het vandaag nog gaat lukken weet ik niet. Helaas kreeg ik vanochtend een telefoontje of ik niet wat eerder kon komen werken vandaag dus het wassen en poetsen gaat voor nu even nog niet Door.

Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:
Sonax is gewoon erg goed spul! Erg ondergeschoven kindje onder de poetsspullen. Die velgenreiniger is briljant, maar ik heb afgelopen weekend voor het eerst Sonax Xtreme BrillantShine Detailer geprobeerd. Absoluut geniaal product. Ruikt lekker, heel makkelijk aan te brengen en de glans is echt ongelooflijk :eek: (y)

Volgens mij heb ik op YouTube een filmpje gezien van die Sonax Xtreme detailer, de waterafstotendheid van dat spul ís gewoon bizar, net teflon!

@Micha, het ziet er inderdaad niet spanned uit ofzo, maar ik lees en hoor eigenlijk alleen maar goede dingen over Sonax. Ach ik hoef niet mee te doen aan een concours d'elegance maar als het lekker makkelijk aan te brengen ís en de auto mooi laat glimmen ben ik al snel tevreden hoor.

Zadelsnuiver zei:
@Dirk, of het vandaag nog gaat lukken weet ik niet. Helaas kreeg ik vanochtend een telefoontje of ik niet wat eerder kon komen werken vandaag dus het wassen en poetsen gaat voor nu even nog niet Door.

Sonax is gewoon erg goed spul! Erg ondergeschoven kindje onder de poetsspullen. Die velgenreiniger is briljant, maar ik heb afgelopen weekend voor het eerst Sonax Xtreme BrillantShine Detailer geprobeerd. Absoluut geniaal product. Ruikt lekker, heel makkelijk aan te brengen en de glans is echt ongelooflijk :eek: (y)

Volgens mij heb ik op YouTube een filmpje gezien van die Sonax Xtreme detailer, de waterafstotendheid van dat spul ís gewoon bizar, net teflon!

@Micha, het ziet er inderdaad niet spanned uit ofzo, maar ik lees en hoor eigenlijk alleen maar goede dingen over Sonax. Ach ik hoef niet mee te doen aan een concours d'elegance maar als het lekker makkelijk aan te brengen ís en de auto mooi laat glimmen ben ik al snel tevreden hoor.

Hier mooi te zien: https://www.youtube.com/watch?v=HvDMdGjcHbg

Zadelsnuiver zei:

Ja dat is echt heel mooi om te zien! Maar ik Had ergens weer gehoord dat het officieel geen wax mag heten ofzo, maar ik vraag me dan af wat ís het verschil tussen detailer en wax?

Bossinkje zei:
Gefeliciteerd met de aankoop van de C4. Heerlijke motor trouwens, die 2.0 !

Hoi Bossinkje, Dank je! De 2.0 16V ís echt een heel fijn blok, het vermogen ís gewoon alsof er geen einde aan komt maar als je gewoon rustig aan doet kun je bij wijze van de versnelling in z'n 3 laten en je kan de hele dag rondrijden zonder te schakelen.
Vergeleken met de Stilo Abarth ís de C4 VTS echt een heel stuk pittiger, misschien komt het Door de Selespeed versnellingsbak maar met de Stilo Had ik nooit get gevoel dat je zo gelanceerd werd als met de VTS, en die heeft dan 400 CC en 1 cilinder meer!

Een kennis van mij heeft een C4 gehad met de 2.0 16v, mijn ouders hebben de 1.6 16v gehad. Ik moet zeggen dat beide motoren erg fijn zijn, maar het rijdt echt compleet anders. Waar de 2.0 16v gewoon behoorlijk snel is, was de 1.6 ook lekker pittig. In ieder geval veel plezier met de wagen (y)

Zadelsnuiver zei:
Zadelsnuiver zei:

Ja dat is echt heel mooi om te zien! Maar ik Had ergens weer gehoord dat het officieel geen wax mag heten ofzo, maar ik vraag me dan af wat ís het verschil tussen detailer en wax?

wax is een afstotende laag op de auto op basis van polymeren die ontwikkeld is om stof en andere lichte en dwarrelende dingen makkelijk op te kunnen vegen met een doekje. Tegelijkertijd bied het bescherming aan water en UV straling

Detailer heeft een licht reinigende werking, bied wel de waterafstotendheid maar niet de UV, en idealiter gebruik je dus in de echte wasbeurt na afloop van het kleien je wax, om de wasbeurten erna telkens te drogen met behulp van de detailer waarmee je de standtijd van je wax boost en helpt.

Bossinkje zei:
Een kennis van mij heeft een C4 gehad met de 2.0 16v, mijn ouders hebben de 1.6 16v gehad. Ik moet zeggen dat beide motoren erg fijn zijn, maar het rijdt echt compleet anders. Waar de 2.0 16v gewoon behoorlijk snel is, was de 1.6 ook lekker pittig. In ieder geval veel plezier met de wagen (y)

Ja en dan komt de 2.0 16V nog in 2 smaken, de 140 pk welke je ook vindt in de C5 en C4 VTR en de 180 pk versie zoals in mijn VTS. Ik weet zeker dat de 140 pk versie ook rap zat ís, maar ik wilde persé de VTS, gewoon omdat het kan :)

Nico GTR zei:
Zadelsnuiver zei:
Zadelsnuiver zei:

wax is een afstotende laag op de auto op basis van polymeren die ontwikkeld is om stof en andere lichte en dwarrelende dingen makkelijk op te kunnen vegen met een doekje. Tegelijkertijd bied het bescherming aan water en UV straling

Detailer heeft een licht reinigende werking, bied wel de waterafstotendheid maar niet de UV, en idealiter gebruik je dus in de echte wasbeurt na afloop van het kleien je wax, om de wasbeurten erna telkens te drogen met behulp van de detailer waarmee je de standtijd van je wax boost en helpt.

Duidelijk verhaal Nico (y) Ik denk dat voor mijn situatie de spraywax beter ís dan de detailer omdat ik zoals gezegd niet het type ben die 4 uur lang een auto gaat staan poetsen. Maar, zeg nooit nooit ;)

Zadelsnuiver zei:
.... Ik denk dat voor mijn situatie de spraywax beter ís dan de detailer omdat ik zoals gezegd niet het type ben die 4 uur lang een auto gaat staan poetsen. Maar, zeg nooit nooit ;)

Dat dacht ik ook altijd! Toch kan de komst van een bepaalde auto daar flink verandering in aanbrengen. Sinds ik de Eldorado heb ben ik ook aan het kleien geslagen, staat een goede shampoo hoog op mijn verlanglijstje evenals een goede kwaliteit wax. Ik ben zelfs voornemens een polijstmachine te lenen om dat ook een kans te geven...

Goed om te horen Dirk, wat een wagen allemaal wel niet los kan maken, lekker met je auto om poedelen op een mooie dag werkt echt therapeutisch.
Gigantisch lap auto heb je daar op uit te leven (y)

Dit is bijzonder fijne en goede auto schampoo en zeer zuinig in gebruik ook.
https://carclean.com/nl/product/Mothers_Wax/California_Gold_Carnauba_Wash_Wax_1892ml_101968?o=pbMTAwMDE1

Deze wax is onovertroffen goed kwa prijs kwaliteit verhouding, kan zich meten met het dure segment.
https://carclean.com/nl/product/Collinite/Marque_d_Elegance_Carnauba_Paste_Wax_No_915_340g_100812?o=pbMTAwMDM3

https://carclean.com/nl/product/Collinite/Liquid_Insulator_Wax_No_845_473ml_101219?o=pbMTAwMDM3
Ook een topper, deze is een van mijn favorieten ook.

Is het nu zo dat je zo'n goede/dure wax ook veel makkelijker uitsmeert enzo? Ik kan me mijn eerste jaren als auto eigenaar nog herinneren, waar ik met een flacon Turtle wax en een oud T-shirt uuuren aan het aanmodderen was met als resultaat uiteindelijk een half gepoetste auto met overal witte randen en uitgeslagen plastic delen en koppijn van de dampen.

De ene keer dat ik echt met (in mijn ogen) een mooi resultaat behaald had was op mijn rode Golf welke helemaal roze was uitgeslagen. Na een halve dag zorgvuldig poetsen met "Mer" was de auto echt weer dieprood. De grap was dat ik eigenlijk geen keuze meer had, je kan niet zomaar halverwege stoppen en met een half rode, half roze auto rond gaan rijden :D

Mer heb ik later nog naar gezocht maar blijkbaar alleen nog maar in Engeland te koop. Ik vond het echt fijn spul, maar volgens mij ís het meer een cleaner/polijstmiddel dan een wax.

Daarom vind ik die quickwax/spraywax altijd zo fijn. Auto wassen, wat laten drogen en dan met een microvezel doek de spraywax aanbrengen en klaar ís Kees

Zadelsnuiver zei:
De grap was dat ik eigenlijk geen keuze meer had, je kan niet zomaar halverwege stoppen en met een half rode, half roze auto rond gaan rijden :D

Jawel hoor, zo heb ik een half groene, half blauwe auto :LOL:

Zadelsnuiver zei:
Daarom vind ik die quickwax/spraywax altijd zo fijn. Auto wassen, wat laten drogen en dan met een microvezel doek de spraywax aanbrengen en klaar ís Kees

Ik ben daar dus ook heel benieuwd naar. Ben beetje geinspireerd geraakt door poetsgod Bofkont en heb dus van die wax gekocht... maar ik moet wachten tot de temperaturen een beetje uit het dal klimmen voordat ik die kan proberen.

Zo'n spraywax staat nog op het to-do lijstje om die even aan te schaffen :)

omniradius zei:
Zadelsnuiver zei:

Ik ben daar dus ook heel benieuwd naar. Ben beetje geinspireerd geraakt door poetsgod Bofkont en heb dus van die wax gekocht... maar ik moet wachten tot de temperaturen een beetje uit het dal klimmen voordat ik die kan proberen.

Zo'n spraywax staat nog op het to-do lijstje om die even aan te schaffen :)

Die Bofkont ook he. Ik heb zojuist op zijn aanraden een bestelling geplaatst bij carclean. Vloeibare wax van collonite, houdt denk ik het midden tussen spraywax en vaste wax. Ben benieuwd of dat er wel op wilt met wat lagere temeraturen.

Ik had nog helemaal niet gereageerd..

pff suf, waar is de leuke Koreaan..... dikke fail.......

Nee gekheid uiteraard, gefeliciteerd met je mooie nieuwe auto! Ik vind zo'n C4 echt heel mooi, valt me trouwens op dat ik ze hier in het Noorden van NL echt amper zie rijden.

Ik heb trouwens C4 trauma's... vroegah, toen ik eens van het stappen thuis kwam, reed ik onze straat binnen, en de bocht ging niet helemaal goed, ging uiteraard heus niet door de alcohol, en ik vloog uit de bocht, en klapte op de eerste auto in de straat, een c4 Berline. Ik zo tispsy als t maar kon ben maar de 30 meter verder gegaan op mijn fietsje.. De volgende dag, rond het middaguur vertelde mijn vader dat er iemand tegen de auto van Joop had gezeten, en er een deuk in het spatbord zat, nou ik wist niet waar ik moest kruipen uiteraard, de woorden "dat was ik" lagen al op mijn lippen, maar daar kwam de komma, "ja nouja dat gebeurd zo vaak met al die dronken lui, hij laat het maar" . Maar sindsdien bij elke C4 moet ik aan dat verhaal denken, gelukkig voor mij werd de deuk een week later nog erger, iemand reed tijdens de sneeuw spookrijdend de straat in(1 richtingsverkeer) en slipte en klapte op de C4, en is alles hersteld zonder mij...

Anyhow, veel plezier met je C4, ik vind het echt een dijk van een auto! Hoe zit het eigenlijk met onderdelen enzo? Is Citroën een beetje gangbaar in Finland? Zoals ik je al zei, FIAT/Lancia/Alfa waren maar matig vertegenwoordigd in Noorwegen, is dat met Citroën beter?

Zo die C4 van Joop was wel een magneet voor ongeluk zo klinkt het :D Enne, volgens mij ben je op de fiets in zo'n gevallen ook wel verzekerd dus mocht het nog eens gebeuren hoef je je in elk geval vanuit financieel oogpunt geen zorgen te maken. Wel even wachten met de schade aangeven totdat je weer wat nuchter bent ;)

Ik zie de C4 Coupé hier echt nooit. Ik kan me geen enkele keer herinneren dat ik hier ooit in het wild er eentje heb gezien. Vrij vreemd aangezien Finnen he-le-maal leip zijn van rallyrijden én Loeb toch 4 jaar achter elkaar de WRC heeft gedomineerd in zijn C4. Daarnaast heeft Räikkönen nog voor het Citroen Junior team gereden dus je zou denken dat er wel een paar fans vanuit die hoek een bestelling bij de "Sitikka" dealer geplaatst zouden hebben, maar niets lijkt minder waar.

Qua onderdelen zit het wel snor, de C4 Berline is hier goed verkocht alsmede de Picasso, C3 en C5 en ook bijvoorbeeld Xsara's zie je hier nog volop.

Voor het slapen gaan nog een machtig plaatje van Loeb in z'n WRC C4 Coupé, wat zou zo'n widebody kit kosten? ;)

image.jpg

Zadelsnuiver zei:
....een machtig plaatje van Loeb in z'n WRC C4 Coupé, wat zou zo'n widebody kit kosten? ;)

Mooie foto Zadelvrind.
Die Loeb zit wel heel laag in deze WRC of hoort dat zo de C4 Coupé? :confused:
Volgens googl. Sébastien Loeb 1.71m lengte

En met zo'n widebody kit ben je bij een vroeg dienst populair bij de buurtbewoners volgens mij. (y)
:)
[sub]Sneeuw
Een groot deel van Finland is meer dan de helft van het jaar bedekt met sneeuw. In het noorden valt de eerste sneeuw al in oktober en die blijft zo'n 7 tot 8 maanden liggen. De totale hoeveelheid neerslag in Lapland varieert van iets minder dan 400 mm in het uiterste noordwesten tot ruim 600 milimeter in het zuiden en oosten. In het binnenland en het noorden valt een groot deel van die neerslag in de vorm van sneeuw. In Lapland is een pak sneeuw van 1 tot 2 meter geen uitzondering, omdat oude sneeuw maandenlang vrijwel niet smelt en de verse sneeuw de laag alleen maar dikker maakt.
Lapland is één van de meest sneeuwzekere wintersportbestemmingen ter wereld. Helaas zorgen de kleine hoogteverschillen ervoor dat het wat betreft skipistes geen topbestemming is.

https://www.klimaatinfo.nl/finland/[/sub]

s velthuis zei:
....door de achterbumper van een Mercedes Sprinter... :)

Tja dan kan een poetsgod a la Bofkont je ook niet meer helpen.
Dat was dus de glijpartij met het taxibusje in februari 2014.
Lees altijd met veel plezier de reviews (dit klinkt minder aardig dan dat de bedoeling is na dergelijke botsing) hoe de auto's blijven rijden bij huize Velthuis.(y)

Altai zei:
Zadelsnuiver zei:
....een machtig plaatje van Loeb in z'n WRC C4 Coupé, wat zou zo'n widebody kit kosten? ;)

Mooie foto Zadelvrind.
Die Loeb zit wel heel laag in deze WRC of hoort dat zo de C4 Coupé? :confused:
Volgens googl. Sébastien Loeb 1.71m lengte

En met zo'n widebody kit ben je bij een vroeg dienst populair bij de buurtbewoners volgens mij. (y) :)

Ja hij zit niet alleen laag, maar ook nog vrij ver naar achteren. Volgens mij ís de zitpositie in zo'n WRC auto compleet anders dan in een productiemodel ivm gewichtsverdeling etc. en wellicht ook een stukje veiligheid.

En zo'n widebody staat natuurlijk super, maar erg praktisch ís het denk ik niet.

Dat ver naar achteren zitten had ik zo snel niet gezien maar inderdaad. (y) En verder qua gewichtsverdeling denk ik niet dat Loeb met de Red Bull de kinderen naar school gaat brengen. :)

Die ver naar beneden doorgezette bumper maakt het in mijn ogen wel een forse en iets gemene wagen maar tevens blijft het toch een leuke gooi en smijtauto om naar te kijken. Alleen het oplopende gedeelte van de koplamp in het spatbord kan ik "nog niet aan wennen" en vond/vind ik een gezocht stijlkenmerk.

Ja nou het zat zo, je wordt dan wakker en denkt "heb ik dat nou gedroomd?" Tot ik zag dat ik toch wel een erg blauwe elleboog had, dus toch niet..
Dus ik had me voorgenomen om dan later die dag eens sneaky langs te lopen, en "de schade" op te nemen, ik meen me nog te herinneren dat het spatbord van kunststof/plastic was.

Was dat maar zo Nico, nee sindsdien liet ik mijn fietsje maar mooi thuis ;)

Nou Joop was een bekende van mijn vader, dus ze spraken wel eens, hiervoor hadden ze een Civic (zeg maar de laatste mooie, generatie 91-95) en daar was nooit wat mee, met de C4 wel heel veel dingen gehad, dus iemand die uit de bocht vloog en erop klapte, heeft een vrachtauto tegenaan gezeten, vuilcontainer erop gevallen, meerdere malen de spiegels ervan afgetrapt. Qua auto was ie volgens mij wel goed, maar dat weet ik eerlijk gezegd niet meer.

Scheelt wel dat er onderdelen zijn!
Mooi plaatje zeg! En dan die leuke bodykit, ik zeg doen! (y) Maf dat er dan niet veel van zulke zijn verkocht, wel van de Subaru "replica's" ?

Dat van die body kit was maar een grapje natuurlijk, ik vind de C4 zoals hij nu ís mooi genoeg.

Impreza zie ik hier wel redelijk vaak, evenals Lancer Evo's enzo. Misschien wordt Citroën hier niet gezien als een sportief merk. Verder ook helemaal niet boeiend natuurlijk, ik geniet in m'n eentje genoeg voor heel het land :)

Pjötr zei:
Ik heb trouwens C4 trauma's... vroegah, toen ik eens van het stappen thuis kwam, reed ik onze straat binnen, en de bocht ging niet helemaal goed, ging uiteraard heus niet door de alcohol, en ik vloog uit de bocht, en klapte op de eerste auto in de straat, een c4 Berline. Ik zo tispsy als t maar kon ben maar de 30 meter verder gegaan op mijn fietsje.. De volgende dag, rond het middaguur vertelde mijn vader dat er iemand tegen de auto van Joop had gezeten, en er een deuk in het spatbord zat

Aha, der zat toch wel een deuk in mijn Citroën dus.... :(

Whahaha, ja sorry Joop! :D

Maar Zadelsnuiver, geen bodykit EN geen Koreaan.... Stom topic dit!
Ik moet ook heel erg eerlijk zeggen dat ik Citroën niet echt associeer met sportief trouwens. Ik zit nu even te denken, maar toen ik in Polen op een rally stuitte zat er volgens mij ook geen C4 tussen, alleen BMW's, Impreza's en Opels!

Nico GTR zei:
Waarom is iedereen zo groot! o_O

Het is niet altijd een voordeel hoor Nico. Ik ben vrij zwaar gebouwd ook, dus bijvoorbeeld met een potje karten zal ik nooit op een eerste plek komen, ook al kan ik aardig sturen. Kleren kopen bij de H&M? Vergeet het maar. In hotels lig ik altijd met m'n voeten buitenboord en een ritje achterin de meeste auto's veranderd na een half uurtje vaak in een rijdende hel en dan heb ik het nog niet eens over die nare vliegtuigstoelen gehad..

Nico GTR zei:
.....iedereen zo groot! o_O

Troost je Nico. Niet iedereen is zo groot.
Ik begon met de lengte van Loeb maar een kanjer als Wesley Sneijder (1.70m dacht ik) in z'n Hummer kan er ook wat van...
https://www.youtube.com/watch?v=a4tCnpZI-xk
:T

Met 1.85m en een vrij forse bouw kan ik dat alleen maar onderstrepen. Gelukkig kan het altijd erger, schoonbroer is weliswaar graatmager maar wel 2.10 lang!

Zadelsnuiver zei:
Nico GTR zei:
Waarom is iedereen zo groot! o_O

Het is niet altijd een voordeel hoor Nico. Ik ben vrij zwaar gebouwd ook, dus bijvoorbeeld met een potje karten zal ik nooit op een eerste plek komen, ook al kan ik aardig sturen. Kleren kopen bij de H&M? Vergeet het maar. In hotels lig ik altijd met m'n voeten buitenboord en een ritje achterin de meeste auto's veranderd na een half uurtje vaak in een rijdende hel en dan heb ik het nog niet eens over die nare vliegtuigstoelen gehad..

Kunnen we alsnog elkaar de hand schudden, daar kan ik ook geen kleren kopen. De Sting (weet niet of je dat kent) heeft een serie goede Polo's in mijn maat (XS getailleerd) heel basic maar zit zeer goed.
Een spijkerbroek 28x30 bij de Jack en Jones zit altijd goed, bij menig andere zaak slobbert dat alsnog om bepaalde middelste delen.

Laten we het zo zeggen, met karten is het inderdaad een gigantisch voordeel! :D Voor de rest van de tijd is confectiekleding gewoon moeilijk. :p

Ik had 't nog niet gezegd, maar prachtige C4! Ziet er nog heel netjes uit, en de wintervelgen vind ik waanzinnig mooi (y)

Gehehe, heb op Facebook de vorige eigenaar gevonden en na wat stalking heb ik een foto van de C4 gevonden op de zomervelgen! Ik moet zeggen dat ze beter staan dan ik had gedacht maar ik heb toch een advertentie geplaatst om ze te ruilen.

FB_IMG_1485504423616.jpg

Zeker niet verkeerd die zomervelgen. Twee kleuren op een velg is minder, het 1 of het ander. Donkere velgen op een zwarte wagen vind ik gaaf, maar daar denkt 99% van de forummers anders over. Welke velg dan ook, de C4 Coupé blijft een opmerkelijk out of the box wagen. "Gewoon" kan altijd nog. Heerlijk dashboard ook trouwens (y).

Jp053 zei:
Twee kleuren op een velg is minder, het 1 of het ander.

Mwaah, afhankelijk van het model velg vind ik het vaak best stoer! En zelfs die zomervelgen van de C4 zien er op de auto verrassend goed uit (y)

Peugeot-308-GT-with-18-inch-alloy-wheels.jpg

06bmwm6.jpg

Ja de velgen.. op zich vind ik het wel Ok dat de randen van de spaken en de binnenkant van de velg zwart ís, dan lijken ze denk ik wat groter, maar dat ze dan die 4 "extra" spaken zwart hebben gespoten dat had van mij niet gehoeven.

Nog geen reactie op mijn ruil-advertentie dus We zullen er wel een zomertje mee doorkomen denk ik.

Oh en ook leuk, ik bedacht me opeens dat ik Forza 3 op de Xbox heb liggen en ja hoor, de C4 VTS speelt ook mee :cool:

Foto van de televisie:

20170127_182731.jpg

Haaah wat grappig. Ik zat ook onlangs een oude Forza te spelen op de xbox 360 en daar kwam ik zowel mijn vorige (Hyundai Tiburon/Coupé) als mijn huidige wagen tegen. Hoewel, in alle eerlijkheid, het was alleen de Lexus IS 350 die je kon kiezen ;) maar ach kwa model zag ie er hetzelfde uit haha.

Wat gaaf, racen met je eigen auto zonder kans op boetes of dure schades. Lijkt me ideaal!

Die zomervelgen staan inderdaad niet zo slecht maar ook ik zie liever de wintervelg. Wie weet reageert er nog iemand op je advertentie.

Goed bezig Dirk (y)

Nu moet ik er wel bij zeggen dat er makkelijkere waxen zijn dan de Collinite om mee te werken, al is het zeer goed te doen hoor dus niet schrikken.
De Collinite is gewoon een ultieme topper als het op standtijd/bescherming aankomt.

De producten van Poorboys bijvoorbeeld poetsen altijd heel erg makkelijk.
https://carclean.com/nl/product/Poorboys_World/Polish_with_Carnauba_Blue_946ml_101866?o=pbMTAwMDMw
https://carclean.com/nl/product/Poorboys_World/EXP_Pure_Sealant_946ml_101227?o=pbMTAwMDMw
Dit zijn ook toppers, heb ze beide in mijn assortiment.

Ik vind de velgen van Forza ook wel tof eigenlijk, volgens mij waren het zgn "5ziggen" velgen maar ik heb het design wel bij meerdere fabrikanten gezien.

Er is ook een "3D tuning" app voor je telefoon waar je de C4 kunt kiezen, best grappig!

Hier met dezelfde 5ziggen velgen:

1485591452595.jpg

Terug
Bovenaan