Soms als ik niks te doen heb (gebeurt niet heel vaak) vind ik het leuk om dit topic weer door te lezen, wat een hoop dingen hebben we het afgelopen jaar beleefd! Van een gebroken distributie en het einde van de Punto tot de aanschaf en verkoop van de C4, de BMW en al z'n roest perikelen, de komst van de GTI en alle zoektochten en Prius- en poets praat tussendoor.. het is een bewogen jaar geweest!
Nu beduidend rustiger. In de winter is er gewoon weinig te doen, poetsen kan bijna niet, ook weinig zin om plezier ritjes te maken, gewoon tanken en rijden en dat is soms ook prima.
De GTI geeft wel een nieuwe achter rem nodig, volgens mij heeft de klauw even vastgezeten en is het resultaat een dikke groef op de remschijf en hij maakt nu wat geluid bij het remmen dus ik ga proberen om voor binnenkort een afspraak te maken bij de garage.
Verder nog geen dingetjes gekocht, ik rij nu gewoon op de ASW velgen (zonder naafkapjes) want ik heb gewoon even geen fut om er wat aan te doen.
Nadat de remmen gefixt zijn bestel ik een set nieuwe zomerbanden voor de huidige BBS Montreal II zomervelgen en dan is het voorlopig wel even goed denk ik. Ik heb me ook voorgenomen om verder geen extra dingen aan deze auto meer te doen, zit er zelfs aan te denken om hem in de zomer te koop te zetten. Geen verassing waarschijnlijk, want ergens mis ik toch de E46. Om er nu eentje te vinden zoals ik hem echt wil gaat lastig worden, zal waarschijnlijk flink het budget omhoog moeten schroeven maar dat mag ook wel een keertje; de C4, BMW en GTI heb ik telkens voor rond hetzelfde bedrag gekocht dus als ik de GTI voor hetzelfde bedrag weer kan verkopen heb ik het afgelopen jaar eigenlijk zonder afschrijving gereden.
Maar goed we gaan het allemaal meemaken