Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Leuk ding! Inderdaad LED in de projector units zetten, dan heb je geweldig licht. Heb ik nu ook
Gelijk chromevision knipperlicht lampjes hè.
michel1975 zei:Oei dat is wel verrassend. Hoop dat je er geen spijt van gaat krijgen. Komt er nog wel een leuke rijdersauto voor terug?
Ik las net even je berichten terug maar als je nog een goede Bluetooth fm transmitter zoekt moet je de Roudmi nemen. Ik zweer er bij.
Dat hoop ik ook dat we er geen spijt van krijgen. En we hebben de IQ nog. En anders kopen we er gewoon weer eentje terug.michel1975 zei:Oei dat is wel verrassend. Hoop dat je er geen spijt van gaat krijgen. Komt er nog wel een leuke rijdersauto voor terug?
Ik las net even je berichten terug maar als je nog een goede Bluetooth fm transmitter zoekt moet je de Roudmi nemen. Ik zweer er bij.
De Roidmi kost ook de wereld niet en doet het echt goed. Eigenlijk de enige.Meike zei:michel1975 zei:Oei dat is wel verrassend. Hoop dat je er geen spijt van gaat krijgen. Komt er nog wel een leuke rijdersauto voor terug?
Ik heb een goedkope bluetooth usb dongel gevonden welke ik in de Aux ingang heb geplugged (?) van de iQ. Werkt naar mijn idee net iets fijner dan het fm transmuteren![]()
Rembrandt zei:Ach.
Had van de week nog een herinnering in mijn Facebook: een filmpje van 4 jaar geleden (16 augustus 2015) waarin Meike mijn 6-jarige dochter meeneemt voor een ritje in de Elise.
Haar uitspraak bij uitstappen:”Pappa, was lekker!”
Heeft ze het nu nog over.
Vooral de kleur blijft hangen. Oranje is in ons gezin nog steeds dé kleur voor een auto.![]()
Met een hele hoop sponsoring.L P Dijkstra zei:jammer van de Elise. wellicht is een jonge Alpine A110 iets...?
De bedoeling is dat de Nissan in de winter geschorst gaat worden. Beter voor de Nissan en scheelt aardig in de kosten. Fietsen heb ik een hekel aan en woon redelijk afgelegen dus eigen vervoer is wenselijk.Sanoma zei:Ik heb dit topic blijkbaar een hele tijd 'gemist'. De aanschaf van de IQ is totaal aan me voorbij gegaan: ontzettend leuk ding! Staat ook nog in mijn 'favorieten' bij Marktplaats
Die iQ-tjes zijn trouwens ook als diesel geleverd; ultieme spaardiesel!
Wat jammer dat de Elise weg gaat, maar dat die beslissing zal vast niet over 1 nacht ijs zijn gegaan.
En je hebt het over '4 auto's is te veel'; dus er komt een andere auto voor in de plaats?
Ik hoor dat in mijn naaste omgeving ook wel eens bij stellen waarbij de 1 (veel) meer spaargeld heeft dan de ander. Dan voelt de 1 zich wat beschaamd bij grotere aankopen omdat het 'van andermans geld is'.Het beschamende gevoel komt omdat we met maar ook los van elkaar leven, financieel gezien dan vooral.
DeeTwee zei:Volgens mij was ik destijds niet zo kapot van de Evora (leuk stadje trouwens), maar wat verjaart dit model mooi. Alle auto's en zeker sportauto's zijn steeds drukker gelijnd, waardoor deze bijna ingetogen oogt tegenwoordig. Gaaf hoor!![]()
Waarom de terughoudendheid? Je kan het ook anders bekijken. Het is ook iets om trots op te zijn. Ik vind het in ieder geval een prachtig apparaat. Ook hier een zwak voor TVR. Dit is ontstaan na mijn eerste bezoek op Le Mans. Waar we onze tent opgezet hadden naast een groep Engelse die allemaal met een TVR waren gekomen. De kers op de taart was even meerijden en toen was ik verkocht.Meike zei:Tja, en daar sta je dan als partner van, naast de auto die zojuist mondeling is gekocht (voordat er getekend werd). De baliemedewerkster waarmee ik eerder heb meegereden in de andere Evora, vraagt nog welke van de twee er nu is gekocht en als een blij ei en tikje beschamend wijs ik naar beneden, de Evora die recht voor ons staat.
En dat voelt best ongemakkelijk kan ik wel vertellen. Bijna onwerkelijk wat er zojuist is gebeurd, het aanstaande afscheid met de Elise en het beeld dat waar de Evora straks komt te staan. Het beschamende gevoel komt omdat we met maar ook los van elkaar leven, financieel gezien dan vooral. Het mooiste vind ik eigenlijk wel, dat Arosa mij vaak op dat ene liedje heeft gewezen. Door de uitvoerende artiest ook zeker in de praktijk gebracht, maar ook wat bij ons langzaam tot motto is gegroeid.
Later is Allang Begonnen van Harrie Jekkers.
W212 zei:Van harte Meike (en Arosa)!
Als ik een spoedje krijg naar de Stelvio, dan bel ik je.![]()
uwbuurman zei:Bijzonder gave update en upgrade! Mooi dat je dat kunt doen in het leven, en dan zoveel mooier dat je het ook doet. Succes met wachten tot 31 augustus, dat is vanaf vandaag nog een hele week.....![]()