Arosa & Meike - Nieuwe mijlpaal, de 3e auto is in aantocht - Toyota iQ

Gepost door Meike 
Wat leuk en origineel zo'n IQ! Veel succes met de carrière switch!
Jee wat is zon iq toch leuk.. maar ik heb al 4 auto´s. en 5 is echt teveel met zn tweetjes. nut smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-12-2018 15:19 door CXXX.
Barri
Leuk ding! Inderdaad LED in de projector units zetten, dan heb je geweldig licht. Heb ik nu ook smiling smiley
Gelijk chromevision knipperlicht lampjes hè.

Hé Barry, kan je hier meer over vertellen? Zijn dit ook led knipperlampjes? Dat lijkt me ook wel leuk staan op de iQ !

Ik heb ook al even gezocht welke led lampen ik nodig heb, maar het zijn er zo taffes veel in aanbod.. big smile smiley Volgens mij is H8 voldoende toch? Dat is toch sowieso een lamp met een bochtje er in?
Vandaag een minimeet met...

Omnidarius ( tongue sticking out smiley ).
Voordat dit fotomoment plaats vond, heeft Ramon een stukkie gereden met de iQ , ik Jody ontmoet en ook een stukkie met de Paseo gereden (thumbs up) en toen nog even dit Toyota onderonsje. (Nog bedankt voor het koppie choco trouwens) winking smiley

Nu had Ramon een erg mooie wireless BT dongel voor in de sigaretten aansteker, werkt inderdaad ook goed met de ingebouwde FM transmitter, toevallig kwamen we op dit onderwerp omdat ik er zelf óók één heb besteld via Alie, maar dan een Bluetooth naar Aux module. Deze is vandaag ook binnengekomen met de post en ik kon het niet laten om hem gelijk uit te proberen...

Foto volgt nog.. Dit is het dongeltje dat ik sinds vandaag in de iQ heb liggen.

Trouwens, even een een tipje voor de vele muziekliefhebbers hier. Dit is mijn favoriete 'speaker test' nummer. Hoge en lage tonen.. Heerlijk ! En ik ben helemaal niet zo'n echte MJ liefhebber, maar dit nummer dankzij Ekdom ontdekt.. Love it. En ik denk wel dat ik nu zeker weet of onze iQ is uitgerust met de optionele JBL speakers.. Speakers maken goeie herrie in het Rugzakje !

Naast het uitproberen van de blauwe tand, ook nog even wat dingetjes aangepakt die mij al stoorden vanaf de dag dat we de auto hadden. Met een vezeldoekje en een flesje plastic cleaner/shine in de weer geweest..

En ook een aantal interieurdelen moesten er aan geloven..

Links nog dof en onbehandeld, rechts een aantal vlekjes en stoffigheid weggepoetst..

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-01-2019 19:14 door Meike.
Heb wel eens IQ meegekregen als leenauto van de Toyota-dealer bij een beurt. Het veel me op dat de IQ stukken beter en comfortabeler reed dan de Aygo die ik altijd meekreeg. Dus het kan wel bij dit soort opschoppertjes.
Was zeker gezellig Meike! thumbs up
Erg leuk om eindelijk eens in het rugzakje a.k.a. de IQ te hebben mogen rijden. Verbazingwekkend ruim van binnen en rijdt inderdaad heel degelijk (alleen niet bepaald snel, maar goed dat lag ook niet in de lijn der verwachting :P )

Tof dat de Bluetooth dongel ook een succes was. Aliexpress FTW, jeweet! grinning smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close