Arosa & Meike - Krijgt onze Rugzak een MakeOver ??

Jee wat is zon iq toch leuk.. maar ik heb al 4 auto´s. en 5 is echt teveel met zn tweetjes. o_O

Barri zei:
Leuk ding! Inderdaad LED in de projector units zetten, dan heb je geweldig licht. Heb ik nu ook :)
Gelijk chromevision knipperlicht lampjes hè.

Hé Barry, kan je hier meer over vertellen? Zijn dit ook led knipperlampjes? Dat lijkt me ook wel leuk staan op de iQ !

Ik heb ook al even gezocht welke led lampen ik nodig heb, maar het zijn er zo taffes veel in aanbod.. :D Volgens mij is H8 voldoende toch? Dat is toch sowieso een lamp met een bochtje er in?

Vandaag een minimeet met...

45847809394_1965803ddb_b.jpg

44753804640_1f10dac77b_c.jpg

46519636902_6883a67e77_b.jpg

44753803210_5ff7a172cc_c.jpg

46571707431_5671a9fd7b_b.jpg

31630725617_76aef5c965_b.jpg

Omnidarius ( :p ).
Voordat dit fotomoment plaats vond, heeft Ramon een stukkie gereden met de iQ , ik Jody ontmoet en ook een stukkie met de Paseo gereden ((y)) en toen nog even dit Toyota onderonsje. (Nog bedankt voor het koppie choco trouwens) ;)

Nu had Ramon een erg mooie wireless BT dongel voor in de sigaretten aansteker, werkt inderdaad ook goed met de ingebouwde FM transmitter, toevallig kwamen we op dit onderwerp omdat ik er zelf óók één heb besteld via Alie, maar dan een Bluetooth naar Aux module. Deze is vandaag ook binnengekomen met de post en ik kon het niet laten om hem gelijk uit te proberen...

Foto volgt nog.. Dit is het dongeltje dat ik sinds vandaag in de iQ heb liggen.
46573828141_5e1d72877f_m.jpg

Trouwens, even een een tipje voor de vele muziekliefhebbers hier. Dit is mijn favoriete 'speaker test' nummer. Hoge en lage tonen.. Heerlijk ! En ik ben helemaal niet zo'n echte MJ liefhebber, maar dit nummer dankzij Ekdom ontdekt.. Love it. En ik denk wel dat ik nu zeker weet of onze iQ is uitgerust met de optionele JBL speakers.. Speakers maken goeie herrie in het Rugzakje !

Naast het uitproberen van de blauwe tand, ook nog even wat dingetjes aangepakt die mij al stoorden vanaf de dag dat we de auto hadden. Met een vezeldoekje en een flesje plastic cleaner/shine in de weer geweest..

31630725447_50563f14ed_c.jpg

32698088078_c6f200b006_c.jpg

32698087078_066dd523fc_b.jpg

En ook een aantal interieurdelen moesten er aan geloven..
46571703891_ecb10f7bef_c.jpg

Links nog dof en onbehandeld, rechts een aantal vlekjes en stoffigheid weggepoetst..

Heb wel eens IQ meegekregen als leenauto van de Toyota-dealer bij een beurt. Het veel me op dat de IQ stukken beter en comfortabeler reed dan de Aygo die ik altijd meekreeg. Dus het kan wel bij dit soort opschoppertjes.

Was zeker gezellig Meike! (y)
Erg leuk om eindelijk eens in het rugzakje a.k.a. de IQ te hebben mogen rijden. Verbazingwekkend ruim van binnen en rijdt inderdaad heel degelijk (alleen niet bepaald snel, maar goed dat lag ook niet in de lijn der verwachting :p )

Tof dat de Bluetooth dongel ook een succes was. Aliexpress FTW, jeweet! :)

Iets meer dan 5 jaar is de Elise nu in bezit. En nog steeds rijd ik er met veel plezier in. In die tijd is er een hoop gebeurd.

Iets meer dan 5 jaar geleden na weer eens op gaspedaal naar droomauto’s te hebben gekeken redelijk impulsief de Elise aangeschaft. Je leeft maar 1 keer en als je niet uitkijkt ook nog heel kort.

De Elise is in het begin ingezet gewoon als daily driver. Woon-werk afstand was erg kort.
Boodschappen doen ook gewoon op de passagierstoel zetten. Helaas van werk veranderd en werd dat toch wat zonde om er zoveel kilometers mee te maken. Verkopen vond ik ook weer zonde dus moest er maar een auto bij komen. Zo heel af en toe bij mooi weer pakte ik de Elise mee. En in ons geval was het ook wel handig om er soms een tweede auto bij te hebben.

De Elise stond daar maar op de parkeerplaats te staan, maar ook daarin is ze erg goed. Elke keer als je haar zag staan krijg je toch weer een glimlach op je gelaat.
Omdat het handig was en ook beter voor de Elise, een garage gekocht. Helaas stond ze zó wel uit het oog en gezien de garage niet direct naast deur is, ruil je niet even snel van auto. Maar ja wederom, verkopen is ook weer zo zonde. En wat dan?

Uiteindelijk weer werk dichtbij huis gevonden. Voor woon-werkverkeer kan ze gewoon weer worden ingezet. Alhoewel het een kort ritje is zit je elke keer weer met een glimlach achter het stuur.

Het rijdt eigenlijk precies zoals ik het leuk vind. Erg communicatief. Het hoeft echt niet hard te gaan om lol te hebben. ”The fun starts at 30mph”.
Het kan echter wel, mocht je dit willen. Even inhalen op een 80 weg is zo gebeurd. Instappen is een vak apart. Pollenfilter is helaas niet aanwezig. Cruise control mis ik wel, om het erop te zetten is vloeken in de kerk. Ze hangt zo lekker aan het gas en het is dan verleidelijk om hoog illegale snelheden te bereiken. In de zomer in de ochtend snel beslagen ramen. In de winter kan je binnen en buiten krabben. Als je je auto al in komt omdat je sloten bevroren zijn. De softtop vergt wel wat tijd om te verwijderen, daarom doe ik het eigenlijk te weinig. Met de hardtop erop waan je je een beetje in een le mans auto, zeker in het donker.

In 5 jaar tijd is er ongeveer 30.000 kilometer mee gereden. We zijn er mee naar Zwitserland geweest. In 1 ruk door gereden en dan nog zo fris als een hoentje uitstappen. En dat met een lachwekkend verbruik van 1:15. Gemiddeld rijdt ik ongeveer 1:13,5.

Het rijden in de elise is niet geheel zonder problemen geweest. Waarvan sommige lullige dingetjes.

Startproblemen gehad. Nu een hoop geklooi en twee nieuwe accu’s bleek het de verdelerkap te zijn. Deze was compleet versleten. Wel leuk om erachter te komen dat de elise heerlijk rijdt onder het slepen. Ze rijdt gewoon zoals ze normaal rijdt., met voldoende remkracht om ook het trekkende voertuig met gemak af te remmen.

Ruitenwisser die er mee ophoudt met 160 in Duitsland op de autobahn. Een knullig plastic tandwieltje wat bij iets teveel weerstand gemakkelijk afbreekt.

Linkerportierruit wat tot twee keer toe naar beneden zakte. Komt vaker voor is een modificatie op geweest. Tweede keer werd onder garantie gemaakt.

Schokdemper kapot. De originele worden niet meer gemaakt. 1 vervangen moet je nooit doen. Alleen de achterste twee vond ik geen goed plan. Meteen alle 4. Er was alleen wel lastig aan te komen. De duurdere optie wel, wat enorm hielp met de keuze. Ze werd meteen nog iets lager op haar wielen gezet. Goede keus geweest staat enorm goed en zo rijden ze ook en toch nog verrassend comfortabel.

Koppakking en dergelijke. Er is 1 groot mankement met het roverblok en dat is de koppakking. Ze gaan snel kapot. Zo ook al een paar stress momentjes gehad. De eerste keer in de regen kwamen er wat rookpluimpjes aan de voorkant langs de voorruit. Angstig de temperatuur meter in de gaten houdend naar huis gereden. Blijkt echter achteraf gewoon water zijn wat op de radiateur valt.
Rijdt je in Duitsland, in een vreemde stad, loopt ineens de temperatuur erg op. Voor je kijkend is al snel duidelijk waardoor. De Focus RS met zijn middenuitlaat loopt recht in de radiateur uit te ademen.
Op weg naar werk krijg ik een beetje zoete geur in mijn neus. Aangekomen op mijn werk stond het koelvloeistof niveau erg laag. Op weg naar huis maar even aangevuld. Thuis aangekomen weer leeg. Gelukkig bleek dit een lekke slang te zijn.
Net geen 150.00 stond er op de teller toen het onvermijdelijke gebeurde de koppakking vloog eruit. Voor de rest geen nevenschade gelukkig al met al wel een duur grapje. Alhoewel het me nog meeviel. Gelukkig had de dealer mij bij de onderhoudsbeurt er vlak voor geadviseerd de distributieriem en waterpomp te laten zitten. Al met al toch €1842,31 lichter.

Voor de rest zelf ook wat aanpassingen laten doen. Vier banden en dan niet de goedkoopste. De schokdempers konden een heel stuk goedkoper. Remschijven laten vervangen voor mooiere. Ander groter gasklephuis. Ander luchtinlaat systeem. Larinni spaghetti uitlaatspruitstuk.. Het koste allemaal een aardige stuiver als ik de rekeningen optel. Maar geen moment spijt van gehad. Dik over de €11.500 kom ik. Let wel een groot gedeelte van de kosten zijn upgrades en er werd ook nergens op bezuinigd en alles uitbesteed aan de dealer.

Wegenbelasting is een lachertje. Verzekering kost ook ongeveer €30 all-risk. En all-risk is echt nodig. 1 lullige schade gehad aan de neus. Kosten waren €4.047,73 voor de verzekeraar. Bij een andere auto zou het alleen de kosten voor een nieuwe bumper zijn.

Afschrijving is dan wel weer een mooie kostenpost. Die is er niet, sterker nog er is bijschrijving. Tuurlijk waar ze nu voor te koop staan krijg je er zelf niet voor. Met een beetje pech heb ik een gigantische fout gemaakt. Ze is namelijk verkocht. Het tijdperk Elise is afgesloten. Met geen enkele andere auto heb ik zoveel problemen om er afscheid van te nemen. Ik word oud, het wordt tijd voor iets met meer luxe, comfort en een makkelijkere instap. Én 4 auto’s wordt mij toch echt iets teveel.

Vaarwel Elise :(

Oei dat is wel verrassend. Hoop dat je er geen spijt van gaat krijgen. Komt er nog wel een leuke rijdersauto voor terug?

Ik las net even je berichten terug maar als je nog een goede Bluetooth fm transmitter zoekt moet je de Roudmi nemen. Ik zweer er bij.

michel1975 zei:
Oei dat is wel verrassend. Hoop dat je er geen spijt van gaat krijgen. Komt er nog wel een leuke rijdersauto voor terug?

Ik las net even je berichten terug maar als je nog een goede Bluetooth fm transmitter zoekt moet je de Roudmi nemen. Ik zweer er bij.

Ik heb een goedkope bluetooth usb dongel gevonden welke ik in de Aux ingang heb geplugged (?) van de iQ. Werkt naar mijn idee net iets fijner dan het fm transmuteren ;)

michel1975 zei:

Dat hoop ik ook dat we er geen spijt van krijgen. En we hebben de IQ nog. En anders kopen we er gewoon weer eentje terug.

Meike zei:
michel1975 zei:

Ik heb een goedkope bluetooth usb dongel gevonden welke ik in de Aux ingang heb geplugged (?) van de iQ. Werkt naar mijn idee net iets fijner dan het fm transmuteren ;)
De Roidmi kost ook de wereld niet en doet het echt goed. Eigenlijk de enige.

Tot nu toe eigenlijk nooit echt spijt gevoelens ervaren na verkoop of inruil van één van onze auto's.
Niet bij de Figaro, niet bij de Ford, dus ik verwacht het ook niet zo bij de Elise.

Tuurlijk zal je af en toe wel eens het gemis voelen, maar gek genoeg mis ik mijn gele Altootje of de Materia vaker dan de Figaro bijvoorbeeld. Dit komt denk ik juist doordat het doorsnee wagentjes waren met een speciaal karakter. De Figaro weer als voorbeeld. Das war einmal ! Je besluit iets en je weet dat je zoiets besluit met een reden. Al is het bij de Elise vrij rap besloten aan de ene kant, vooral door Arosa, het is oké.

Ach.
Had van de week nog een herinnering in mijn Facebook: een filmpje van 4 jaar geleden (16 augustus 2015) waarin Meike mijn 6-jarige dochter meeneemt voor een ritje in de Elise.
Haar uitspraak bij uitstappen:”Pappa, was lekker!”

Heeft ze het nu nog over.:cool:
Vooral de kleur blijft hangen. Oranje is in ons gezin nog steeds dé kleur voor een auto.:)

Rembrandt zei:
Ach.
Had van de week nog een herinnering in mijn Facebook: een filmpje van 4 jaar geleden (16 augustus 2015) waarin Meike mijn 6-jarige dochter meeneemt voor een ritje in de Elise.
Haar uitspraak bij uitstappen:”Pappa, was lekker!”

Heeft ze het nu nog over.:cool:
Vooral de kleur blijft hangen. Oranje is in ons gezin nog steeds dé kleur voor een auto.:)

Dat is wel heel leuk om te lezen Rembrandt :D (y)

(Al eens aan wrappen gedacht)

Ik heb dit topic blijkbaar een hele tijd 'gemist'. De aanschaf van de IQ is totaal aan me voorbij gegaan: ontzettend leuk ding! Staat ook nog in mijn 'favorieten' bij Marktplaats ;)
Die iQ-tjes zijn trouwens ook als diesel geleverd; ultieme spaardiesel!

Wat jammer dat de Elise weg gaat, maar dat die beslissing zal vast niet over 1 nacht ijs zijn gegaan.
En je hebt het over '4 auto's is te veel'; dus er komt een andere auto voor in de plaats?

Sanoma zei:
Ik heb dit topic blijkbaar een hele tijd 'gemist'. De aanschaf van de IQ is totaal aan me voorbij gegaan: ontzettend leuk ding! Staat ook nog in mijn 'favorieten' bij Marktplaats ;)
Die iQ-tjes zijn trouwens ook als diesel geleverd; ultieme spaardiesel!

Wat jammer dat de Elise weg gaat, maar dat die beslissing zal vast niet over 1 nacht ijs zijn gegaan.
En je hebt het over '4 auto's is te veel'; dus er komt een andere auto voor in de plaats?
De bedoeling is dat de Nissan in de winter geschorst gaat worden. Beter voor de Nissan en scheelt aardig in de kosten. Fietsen heb ik een hekel aan en woon redelijk afgelegen dus eigen vervoer is wenselijk.

Lang getwijfeld of ik wel wat over de opvolger van de Elise zou opschrijven of niet. Het wordt steeds gevaarlijker om wat op internet te zetten, en ik ben zelf niet zo’n eigen-auto-up-to-date-houder. Omdat ik daarmee ook Meike haar de mond laat houden, nu toch maar wat er over neer zetten.

De Elise was veel meer mijn auto dan die van Meike. In en uit stappen was een aardige onderneming. Voor de wat langere tripjes pak je snel een wat makkelijkere en luxere auto. Niet dat dat er echt noodzaak was maar toch na 5 jaar heb je soms wat zin in wat anders. En zo af en toe speur je wel eens gaspedaal af van wat je dan zelf inruilwaardig vind. En dan komt er niet veel in aanmerking omdat je eigenlijk toch nog wel tevreden bent.

Nu heb ik altijd al een voorliefde voor de wat jongere TVR’s gehad. De Sagaris, een geweldige auto maar enorm buiten budget.
De Tuscan, waarvan ik altijd had gedacht dat het een relatief grote auto was, totdat we in Engeland op Brands Hatch er een aantal van dichtbij konden bekijken. Die steeg nu wel hoog op de lijst van wannahaves. Op internet staan er wel een aantal mooie te koop voor nog een te overzien bedrag. Dakje kan eraf en er zitten zoveel bizarre ontwerp dingen in.

Lotus zelf heeft ook wel een aantal leuke modellen. Een nieuwere Elise zou voor mij eerder achteruit gang zijn, gevoelsmatig. De Lotus Elan m100 heb ik altijd al een leuk ding gevonden. Het zou wel een gemakkelijkere auto zijn. Gevoelsmatig ook wel weer een stap terug . De Lotus dealer heeft elke maand een pubmeet, gewoon gezellig wat met gelijk gestemden te praten weer eens naar wat er in de showroom staat te kijken. De laatste Europa hebben we daar wel eens kunnen bekijken, een iets luxere versie van de Elise en daar wel in geïnteresseerd geraakt. Prijs is op Tuscan niveau, cruise control daarop zetten is een mindere zonde. Waarom zo nodig cruise control? Een uit de hand gelopen hobby voor mij is hardlopen. Na een lange afstand te hebben gelopen is cruise control wel zo prettig. De Exige is ook wel leuk op een andere manier, totaal niet wat je eigenlijk zoekt maar toch ook weer wel. Wel jammer voor Meike. En dan hebben we nog de Evora. Dat is dan weer iets totaal anders. Prijstechnisch gezien ook. Hoe zou zo iets rijden?

Nu brengt de dealer regelmatig een nieuwsbrief uit en organiseerd nog wel eens wat. Zo nu ook werd er een proefritdag georganiseerd voor potentiële klanten om eens met een Lotus te kunnen rijden. De Europa hebben ze niet staan, wel twee Evora’s. Eentje met automaat, zogenaamd de IPS, met 6 versnellingen die je desgewenst automatisch of handmatig kan bedienen. Daar het meest benieuwd naar.
Deze Meike laten boeken. Dealer liet ons weten dat wij altijd wel een proefrit konden maken. Na wat mobile.de te hebben gekeken was een automaat een stuk zeldzamer. Eentje met handbak zou uit het buitenland wel een doel kunnen zijn. Meike laten bellen om de proefrit om te laten zetten naar de handbak versie. Het werd echter omgeboekt naar allebei.

En dan komt het TVR spook weer naar boven. Er staan op dit moment wel een aantal erg mooie explameren te koop, die goed zijn onderhouden en diverse upgrades hebben gehad. Ze zijn ook een stuk vriendelijker geprijsd. Een hoop filmpjes gekeken en dingen opgezocht of het wat voor mij zou zijn. Bij een TVR ben ik wel bang voor hogen onderhoudskosten. Zoals iemand in een filmpje zo mooi zei, zorg voor een “O shitfund”. En als je dat meeneemt kom je in de buurt van een Evora.

En zo kijk je weer even op de dealersite. Hebben ze net een Evora binnen in consignatie verkoop. Mooie kleur. Beetje gunstig rekenen in mijn hoofd en het zou haalbaar kunnen zijn. Meike laten weten dat ik daar zaterdag even naar wil gaan kijken hoe die eruit zag. Ik wil dan gewoon rust in mijn hoofd hebben. Meike vond kijken niet genoeg en had er een proefrit van gemaakt. Daar bleek veel interesse in te zijn.

Zaterdag daar aangekomen stond ze al klaar. En dat zag er toch wel serieus uit. Kopje koffie en wat door de showroom banjeren. Daar stond nog een grijze Evora die er zo toch een stuk mooier uit ziet dan op de foto’s van binnen van buiten. Maar die was toch wel buiten budget. Daar nog even ingekeken voor vergelijkingsmateriaal en omheen gehangen. Zag er uit als nieuw. Maar ja te duur. Papierwerk ingevuld, platen erop. Meike krijgt een instructierondje van baliemedewerkster. Het starten en het geluid ervan is totaal anders dan de Elise. En toen mocht ik instappen voor de testrit. Helaas regende het aardig. Eerste stuk wat rustig aan gereden. Bij een verkeerslicht het gas iets open getrokken, en toen kwam de kont om. Wel erg makkelijk op te vangen gelukkig. Het vertrouwen om de auto even uit te proberen in de regen was ook weg. Dan de snelweg op en op naar de garage om te kijken of ze past. En dan merk je toch wel dat er een grote verwantschap is met de Elise. Hier kan ik wel aan wennen. Nu vonden we in het dashboardkastje een lijstje met dingen wat niet klopt aan de auto of naar mijn zin was. Niks schokkends maar het profiel van 1.4 op de banden verklaarde een hoop. Deze zou het niet gaan worden of het zou een hele goede deal moeten worden.

Bij terugkomst nog even bij die andere Evora wezen kijken voor vergelijkingsmateriaal. Prijs daarvan was toch een erg mooie Tuscan met een behoorlijk o shitfund. Ze zijn allebei begeerlijk op een andere manier. Verkoper had een voorstel op gemaakt en nu we toch bij die andere keken ook maar voor die. Bij het gezellige praatje bleek degene waar we in gereden te hebben een omgebouwde Brit te zijn. Dat verklaarde wel een aantal dingen. En toen kwam het voorstel. Ik moest meer bijbetalen dan gedacht en zeker meegenomen dat het zonder garantie was en er minimaal 4 nieuwe banden moesten komen en mogelijk nog wat kleine dingen. Nou dan toch maar eens naar een Tuscan gaan kijken binnenkort.

Toch nog even aanhoren wat het rekensommetje voor die andere was. Bizar genoeg was het voor deze duurdere een lagere bijbetaling. En hetgeen wat ik precies als maximum in gedachten had om eventueel voor die andere te betalen. En zo zet je even later het koopcontract voor een Evora. Er worden nog watdingetjes aangedaan en nu kunnen we haar 31 augustus ophalen.

https://vanderkooisportscars.nl/voorraad/item/?voorraad=20043171:lotus-evora-3.5%202%202

Wauw! Dat is inderdaad onverwacht na het eerdere bericht. Leuk dat je het toch even wil delen. Gaaf zeg!

En geinig om te lezen dat het vriendelijk meedenken van de dealer toch mooi zijn vruchten afwerpt. ;)

Heel erg gaaf. Eerlijk gezegd schoot de Evora me al door het hoofd. Als je zo Lotus fan bent en net iets luxer wil. Maar ik dacht dat ze nog onbetaalbaar zouden zijn.

Heel veel plezier ermee!

Tja, en daar sta je dan als partner van, naast de auto die zojuist mondeling is gekocht (voordat er getekend werd). De baliemedewerkster waarmee ik eerder heb meegereden in de andere Evora, vraagt nog welke van de twee er nu is gekocht en als een blij ei en tikje beschamend wijs ik naar beneden, de Evora die recht voor ons staat.

En dat voelt best ongemakkelijk kan ik wel vertellen. Bijna onwerkelijk wat er zojuist is gebeurd, het aanstaande afscheid met de Elise en het beeld dat waar de Evora straks komt te staan. Het beschamende gevoel komt omdat we met maar ook los van elkaar leven, financieel gezien dan vooral. Het mooiste vind ik eigenlijk wel, dat Arosa mij vaak op dat ene liedje heeft gewezen. Door de uitvoerende artiest ook zeker in de praktijk gebracht, maar ook wat bij ons langzaam tot motto is gegroeid.

Later is Allang Begonnen van Harrie Jekkers.

Tof! Wat een ontzettend gave overstap.

Het beschamende gevoel komt omdat we met maar ook los van elkaar leven, financieel gezien dan vooral.
Ik hoor dat in mijn naaste omgeving ook wel eens bij stellen waarbij de 1 (veel) meer spaargeld heeft dan de ander. Dan voelt de 1 zich wat beschaamd bij grotere aankopen omdat het 'van andermans geld is'.
Maar aan de andere kant: mooi dat je elkaars bezit mag/kunt delen en er van kunt genieten. Veel plezier!

Volgens mij was ik destijds niet zo kapot van de Evora (leuk stadje trouwens), maar wat verjaart dit model mooi. Alle auto's en zeker sportauto's zijn steeds drukker gelijnd, waardoor deze bijna ingetogen oogt tegenwoordig. Gaaf hoor! (y)

DeeTwee zei:
Volgens mij was ik destijds niet zo kapot van de Evora (leuk stadje trouwens), maar wat verjaart dit model mooi. Alle auto's en zeker sportauto's zijn steeds drukker gelijnd, waardoor deze bijna ingetogen oogt tegenwoordig. Gaaf hoor! (y)

Klopt ! Heb je ook zeker gelijk in wat betreft de Evora. De Evora 400 Sport vind ik een bijzonder ding, de underdog die het de gevestigde orde erboven het knap lastig kan maken, zoals de 911 en misschien ook wel de Gallardo.
Maar de Evora waarin we de proefrit hebben gemaakt had dus ook dezelfde looks als de 400, met de wat agressievere neus en bil partij, maar toch klopte het in onze beleving niet. Het is dus geen 400 en juist dat blije bekkie van de originele Evora (die ook te zien is op de Elise), dat is juist wat de auto zo toegankelijk of ingetogen maakt.

Meike zei:
Tja, en daar sta je dan als partner van, naast de auto die zojuist mondeling is gekocht (voordat er getekend werd). De baliemedewerkster waarmee ik eerder heb meegereden in de andere Evora, vraagt nog welke van de twee er nu is gekocht en als een blij ei en tikje beschamend wijs ik naar beneden, de Evora die recht voor ons staat.

En dat voelt best ongemakkelijk kan ik wel vertellen. Bijna onwerkelijk wat er zojuist is gebeurd, het aanstaande afscheid met de Elise en het beeld dat waar de Evora straks komt te staan. Het beschamende gevoel komt omdat we met maar ook los van elkaar leven, financieel gezien dan vooral. Het mooiste vind ik eigenlijk wel, dat Arosa mij vaak op dat ene liedje heeft gewezen. Door de uitvoerende artiest ook zeker in de praktijk gebracht, maar ook wat bij ons langzaam tot motto is gegroeid.

Later is Allang Begonnen van Harrie Jekkers.
Waarom de terughoudendheid? Je kan het ook anders bekijken. Het is ook iets om trots op te zijn. Ik vind het in ieder geval een prachtig apparaat. Ook hier een zwak voor TVR. Dit is ontstaan na mijn eerste bezoek op Le Mans. Waar we onze tent opgezet hadden naast een groep Engelse die allemaal met een TVR waren gekomen. De kers op de taart was even meerijden en toen was ik verkocht.

Veel veilige en vooral plezierige kilometers toegewenst(y)

Mooie bak, man.
Eerstvolgende Autoweek meeting heb ik nu alleen wel 4 kinderen bij me die een ritje willen maken.:)

W212 zei:
Van harte Meike (en Arosa)!

Als ik een spoedje krijg naar de Stelvio, dan bel ik je. :)

Zien we tegen die tijd dan wel, één minpuntje, het volume :)

Waauw, erg dik idd en volgens mij een behoorlijke upgrade t.o.v. de inmiddels wat oudere Elise. Impressive! (y)

Kom maar tzt een keertje langs dan ga ik zeer graag een rondje mee op de passagiersstoel :D

Heel gaaf. Met veel plezier zitten lezen. Lotus is een apart merk en ik kan me indenken dat je dat merk snel trouw wilt blijven.

Goed nummer trouwens van Harrie Jekkers!

Bijzonder gave update en upgrade! Mooi dat je dat kunt doen in het leven, en dan zoveel mooier dat je het ook doet. Succes met wachten tot 31 augustus, dat is vanaf vandaag nog een hele week..... :D

uwbuurman zei:
Bijzonder gave update en upgrade! Mooi dat je dat kunt doen in het leven, en dan zoveel mooier dat je het ook doet. Succes met wachten tot 31 augustus, dat is vanaf vandaag nog een hele week..... :D

Nu maar hopen dat komende week een beetje wil vlotten, paar dagen vrij, paar dagen werken en van dat weekend weer vrij.

Gaat wel lukken denk ik :T

Terug
Bovenaan