Carkiller: Subaru Impreza WRX Prodrive 2004.

Gepost door Carkiller 
1 juni krijg ik de sleutels.

Was toevallig al de hele maand juni vrij dus dat komt perfect uit.
Verder is het huis al helemaal netjes, meubels erin en klaar.

Voor wie het huis wil zien, stuur een PB.
Durashift
Gefeliciteerd. thumbs up

Hopelijk dat de volgende stappen ook rond komen.

Het huis is inderdaad gekocht onder voorbehoud van financiering, maar ik verdien ruim meer dan het bedrag ik voor deze woning moet lenen.
Heb ook nog wat eigen geld, dus dat zou helemaal goed moeten komen.
Foto's van het huis dus op aanvraag, garage deel ik hier wel.

cool smiley

Volgende foto is inclusief Sub.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-03-2017 17:49 door Carkiller.
Aan de banden te zien woont er nu ook een autoliefhebber!
Prima garage. Ik heb 'm ook bij m'n huis en kan 'm niet meer missen!
Deze is verwarmd, dat is helemaal top. En een elektrische bediening van de garagedeur, die had ik ook maar werkte niet dus heb ik eruit gesloopt.
Allereerst geweldig mooie auto, heerlijke boxer. Echt zo'n auto die je na jaren nog steeds niet zat bent, geweldig. Een van harte met het huis, je hebt een pb want ik denk de garage te herkennen van familiespinning smiley sticking its tongue out
Iedereen bedankt voor de felicitaties.

Wordt een drukke tijd, maar het is het zeker waard.
Huis zelf hoeft niets aan te gebeuren, behalve meubels er in.thumbs up
Heel heel gaaf! Gefeliciteerd! thumbs up
En idd jaloersmakend die garage. Ik zou dat ook maar al te graag willen bij mijn woning.
Tjonge, dat ziet er goed uit zeg. En van binnen ook, daar hoef je echt weinig meer aan te doen.
Gefeliciteerd thumbs up
Ook via deze weg nog gefeliciteerd! thumbs up Fijn dat je na lang zoeken toch iets leuks hebt kunnen vinden, en fijn dat de Sub binnen mag slapen thumbs up
Dank allemaal.thumbs up

Blijf niet in Delft, is duur en te ver van mijn werk.
Als alles rond is post ik alle details.
Ziet er goed uit hoor. Gefeliciteerd! thumbs up

Soloman
He CK, gefeliciteerd! Moeten we nog komen helpen?drinking smiley

Forumverhuisservice? smileys with beer
Moeten is een groot woord, heb alles naar mijn idee goed onder controle.
Het mag uiteraard wel, hulp is altijd welkom.winking smiley

Barbecue gaat zeker gebeuren, heb al een mooie nieuwe.thumbs up
Morgen naar de hypotheekadviseur, heb sinds vandaag alle formulieren op orde.

Hopelijk is de financiering dan snel rond.
Gaat wel snel hè! Super gaaf. Ben echt heel benieuwd. Als je een keer een helpende hand nodig hebt door de week geef je maar een gil.
Zeker, kan er haast niet op wachten om de Sub binnen te hebben staan.

En als ik hulp nodig heb laat ik dat zeker weten, bedankt voor de aanboden.thumbs up

Gesprek bij de hypotheekadviseur vandaag was vruchtbaar, voorstel voor de financiering is klaar en wordt naar de bank gestuurd.
Verder geen issues of rare dingen, alles wat ze moesten hebben hebben ze en er is tijd genoeg.
Vandaag hoorde ik een vaag geluidje onder de motorkap van de Dai, had al snel door dat het bij de multiriem was.

Lagergeluidje, waterpomp heeft ietsje speling dus die verdenk ik het meeste.
Anders is het de dynamo.

Volgende week vrijdag wordt ernaar gekeken, geen lekkage of iets anders dus ik kan er gewoon mee doorrijden.
Beetje snel na 100k km...

Sub=probleemloos.
Nog een update over het huis, hypotheek is geaccepteerd en ondertekend.thumbs up

Alleen dus nog naar de notaris voor de officiële overdracht en ik kan meubels uit gaan zoeken.
Kijk er erg naar uit, gaat dus helemaal goed komen.
Carkiller
Nog een update over het huis, hypotheek is geaccepteerd en ondertekend.thumbs up

Alleen dus nog naar de notaris voor de officiële overdracht en ik kan meubels uit gaan zoeken.

Klinkt allemaal goed! Ik wens je een stekje voor jezelf toe. Misschien zit er nog een barbecue in het vooruitschiet?yawning smiley
Carkiller

smiling bouncing smileysmileys with beerthumbs up
Vandaag gehoord dat het lager van de dynamo stuk is bij de Dai.

Dynamo wordt nu gereviseerd, kost 50-100 Euro.
Gaat dus waarschijnlijk wel meevallen met de rekening.
Dai is weer gerepareerd, kleine 300 Euro verder maar wel weer helemaal goed.

Geen rare geluiden meer dus ben weer blij.smiling smiley
Maar helaas, het hebben van "geen rare geluiden" bij de Dai heeft 3 dagen mogen duren.

Nu weer een zingend/schavend geluid van onder de motorkap, alsof je rijdt met aanlopende of verroestte remschijven.
Denk dus dat de revisie dynamo niet goed is, maar auto staat alweer bij de garage en die lossen het wel op.
Dacht eerst zelfs dat de automaat stuk was, maar het geluid was er ook in neutraal.

Het is wat dat betreft jammer dat mijn huis er nu tussen zit, maar ik neig er naar om de Dai in te ruilen.
Wil niet steeds met een probleem zitten, als ik genoeg geld over hou maar eens kijken wat ik ga doen...
1 juni.

Finale hypotheekovereenkomst heb ik zojuist gekregen en is naar de notaris gestuurd.
Bijna bij de finish...smiling smiley
En de Dai staat voor de derde keer bij de garage, komt weer een andere dynamo op.

Ooit komt het weer goed...
En hoera, de Sirion is weer goed.

Eindelijk, kan weer normaal rijden.thumbs up
Ja, en er moesten nieuwe remblokken op.

Dynamo was niet goed gereviseerd, zat onbalans in.
Carkiller
Ja, en er moesten nieuwe remblokken op.

Je zat dus in de buurt: alsof je rijdt met aanlopende of verroestte remschijven
Gecorrigeerd 4 te hard gereden...

Staat er wel mooi op al zeg ik het zelf.

Maar de Dai is helemaal goed, ook na een week rijden.

En binnenkort wordt de Sub weer professioneel gepoetst, daarna mag hij de garage in.thumbs up
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close