Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian zei:Dank jullie. Estorilblauw was ook wel mooi geweest en had ik destijds het liefst. Inmiddels juist weer blij met het Glaciersilver. Verder is elke kilometers genieten. Normaal gesproken heerlijk comfortabel en als het moet heel sportief. Maakt ongemerkt best wel fors tempo waardoor een asociale rijstijl snel op de loer ligt.
funf zei:Helder. 300 euro voor een oliewissel is inderdaad lekker prijzig. maar goed, dat sap is ook niet voordelig meer.
Kristian zei:Nee die illusie heb ik niet hoor. Volgens mij gewoon Shell met een BMW etiketje. (...).
Kristian zei:Wellicht dat de 98 benzine wat extra pk’s geeft, maar veel meer als de 184pk die BMW opgeeft zullen het niet zijn. Tuning waag ik me ook niet aan hoor.
Goed gevoel bij Procar. Geven aan dat jaarlijks olieverversen wel aan te raden is.
Moderator
uwbuurman zei:Die ZF bakken vinden nieuwe olie erg lekker, hoor. De mijne mag na de zomer ook weer. Kan me niet schelen wat BMW ervan zegt. Zou het minder worden van nieuwe olie??
Ik heb onlangs de tussenbak van de xDrive ook van verse olie laten voorzien. Hebben die stakkers daar alleen een vulplug, geen aftapplug in gemaakt. Ook geen punt, de tussenbak eraf en op de kop houden werkte prima, maar wat een stommigheid.