D Elzinga
Wegverkenner
Hierbij een topic over mijn enkele dagen geleden aangeschafte Kadett D. Ik kocht hem in Amersfoort compleet met de orginele gereedschapset, een kofferbak vol met extra onderdelen, waaronder lampen, ruiten, verschillende grilles, een complete spiegel, rubbers en nog wat klein grut, schroefjes en dergelijke. Behalve deze auto had ik ook nog een Toyota uit 1978 die bij een ander bedrijf stond in overweging genomen, maar die was echter behoorlijk verrot en de verkoper maakte een redelijk dubieuze indruk. Vervolgens een proefrit met de Opel gemaakt. Ondanks dat ik geen hardcore Opelfan ben, vond ik het toch een leuke wagen, en hij verkeerde in goede staat, met een aantoonbaar verleden van 2 vorige eigenaars. Ik kon de auto nadat alles geregeld was gelijk 's middags meenemen. Inmiddels heb ik de auto schoongemaakt (waarna vogels mijn werk gelijk weer teniet deden
), en binnenkort ga ik wat kleine puntjes aanpakken:
- olie is aan verversing toe
- luchtfiler is vuil
- reservewiel is wat roestig
- proberen de rookgeur uit de auto te krijgen
Ik wilde eigenlijk vandaag wat meer foto's maken, maar dat ging niet helemaal oke, dus die komen nog
Om alvast een indruk te geven:
- olie is aan verversing toe
- luchtfiler is vuil
- reservewiel is wat roestig
- proberen de rookgeur uit de auto te krijgen
Ik wilde eigenlijk vandaag wat meer foto's maken, maar dat ging niet helemaal oke, dus die komen nog
Om alvast een indruk te geven: