Even hier ook de nieuwtjes posten maar. Had een MGF gescoord op de Mg beurs in Houten, was een schade geval, maar daar hebben we toch wat moois van kunnen maken. Had nog onderdelen en wat ik heb aangepast, zijn de wielen (Tf), het dak en de raamlijst (mat zwart gespoten), de verlichting en de antenne. Verder nog wat details toegevoegd als een zwart rooster boven de motor en zwart deel waar het optionele derde remlicht kan zitten.
(Voor het hele verhaal en alle foto's van deze en de onderstaande update, zie mijn
prive topic op MAF)
[size=large]
--- MGF (B-MOD) ---[/size]
Nou en dan nu de echte update van deze maand! De Otto modellen van januari

Alles kwam dit keer in twee'en! De eerste, de Renault 11 Turbo Zender, blijft hier alleen niet achter. Één exemplaar is nu als het goed is al bij een MAF lid en één exemplaar staat voorlopig bij Ferrari Fan.
Hier de overige foto's van de 11 Turbo Zender: https://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=56&t=17405&p=332099#p332099
Goed van de volgende twee blijft er wel een exemplaar hier, te beginnen met deze schitterende Alpine! Ja Norev heeft dit model ook, maar niet met het mooie Gt pack! Bovendien al kan je dat los kopen momenteel, dan ben je ook weer 20 euro verder en moet het nog wel gespoten worden. De details zijn ook top, kortom ben er erg blij mee, maar zeker met de blauwe A610 LeMans op komst, had de witte met blauw interieur ook wel een erg mooie in het rijtje gevormt! Moet er dus eigenlijk nog naast, maar goed die verschilt dus alleen qua kleur met deze en aangezien je dan aan ebay vast zit ben je ook niet echt goedkoop uit.....
Wat kleur betreft, de lak van deze is niet gewoon zwart zoals het lijkt op de foto's (van Otto), nee het is echt een hele gave warme en diepe donkerbruine metallic lak, waarbij je het metallic goudkleurig ziet reflecteren!

[size=large]
--- Alpine A310 (Pack GT) ---[/size]
De volgende is een model dat ik al sinds mijn zeer jonge jaren gaaf vond! Ik weet nog dat ik dit ding ooit op matchbox formaat heb gehad en dat ik er mee heb gespeeld, dus misschien dat toen al de passie was begonnen
Ik ben sowieso wel een beetje fan van deze Peugeot neus, maar op deze koets vind ik hem het mooist en in combinatie met die mooie bolle achterruit, de spoiler en die kenmerkende GTI wielen was ik om. Bij de aankoop van deze Otto wel even getwijfeld, want ik wist niet of ik het model wel mooi genoeg vond. De wielen oogden niet zo mooi metaal achtig als in het echt en de koplampen zonder belijning, dat is ook niet echt realistisch. Ook de 205 en de 405 van Otto hebben dit probleem en aangezien het bij de 205 in ieder geval niet verkeerd staat, heb ik uiteindelijk toch maar besloten hem aan te schaffen. Moet zeggen, ben er echt blij mee!
Ik kon het alleen niet laten, er toch nog wat aanpassingen voor te doen. Koplampen zijn daarom van achter bewerkt, licht opgeschuurd en het matte weggepolijst. Ook de knippers op de zijschermen van een ander kleurtje voorzien en ben er nu helemaal tevreden mee
[size=large]
--- Peugeot 309 GTI 16 ---[/size]