Het afschrikwekkende topic

Jorn

Startmotor
De titel bedacht ik toen ik dit gedrocht zag.

Ga eens na, hoeveel uur moet de bouwer van dit gedracht hebben gewerkt aan dit "ding". Is er van al die uren nou geen moment geweest dat hij, of iemand anders zei "stop ermee, dit wordt niets"

Kijk en huiver...
Met name die achterkant!

77.jpg

79.jpg

78.jpg

iemand nog meer van dit soort knutselgedrochten?

Dat is een gevalletje "beetje jammer" zullen we maar zeggen... :(

Zo'n soort topic bestaat al; Grote beurt topic. :)

Maargoed, die is wel lelijk idd...

001.jpg

Al dit soort troep hoef je mij niet voor te schotelen. Waardeloze hapkarren zijn het.

Dit zijn net de modellen waar ik toch nog een dubbel gevoel bij heb. Aan de ene kant is het natuurlijk foeilelijk, maar aan de andere kant ziet dit er, puur technisch, goed uit. Het is niet het gewone tupperware spulletje met naden waar je als mier niet eens op een ander plaatdeel kan komen, met bumpers in een iets andere kleur dan de rest van de auto, die ook nog eens een beetje scheef hangen. Dit klopt wel, lelijk, maar klopt. Al ontbreekt er aan de linkerzijde die sticker...

Bij het zien van de voorkant vroeg ik mij af waar alle opwinding voor nodig was, bij het zien van de achterkant snapte ik het meteen...

Die achterlichten van die Seat, is dat legaal om die zo laag te hebben? Lijkt mij van niet... :)

De voorkant is inderdaad nog vrij mooi......

Maar die achterkant, en dan vooral die achterlichten en uitlaat :eek:

Die Seat heb ik eens een keer zien rijden in Tilburg. Lange tijd heb ik het niemand durven vertellen, ik dacht dat ik anders niet geloofd zou worden o_O:)

Maar dat dit soort creaties van alle tijden zijn, laat deze foto uit 1991 zien:
OH_NO.JPG

Renault15.17 zei:
Die Seat heb ik eens een keer zien rijden in Tilburg. Lange tijd heb ik het niemand durven vertellen, ik dacht dat ik anders niet geloofd zou worden o_O:)

https://www.slachtofferhulp.nl/ :)

Die achterkant van die Seat.....o_Oo_O
Helaas zijn er dus nog mensen die totaal geen smaak hebben.o_O

Ik kan bij de eerste twee creaties alleen maar zeggen: Respect!
Als 't nu een auto was met zo'n monsterbumpber vol kippengaas, gespoten in een kleur 'die wel redelijk in de buurt komt', ja, dan was het anders geweest.

De foto die Wortel plaats is een cultuur op zichzelf, dus ook daar kan ik niet mee instemmen.

:LOL:

Dit eh ..... geval stond een tijdje geleden bij mijn werk. Ik weet niet wat jullie hiervan vinden, maar er moet zeker 1 iemand zijn die dit prachtig vindt :rolleyes:
(ik in ieder geval niet)
Wat ís het trouwens?

20071119-bijdeSEH.jpg

Whahaha, wat een gedrocht! Kijk, dát snap ik dus niet o_O

En dan zeker een 318 ofzo :confused:

Tja..meestal net zo kansloos als de eigenaar.
Petje, grote spoiler, tanken voor 10 eurie.. Je ziet ze hier genoeg rond rijden.
De meeste in dit soort bakkies:
of01_0004537832.jpg

Maxikitt zei:
Dit eh ..... geval stond een tijdje geleden bij mijn werk. Ik weet niet wat jullie hiervan vinden, maar er moet zeker 1 iemand zijn die dit prachtig vindt :rolleyes:
(ik in ieder geval niet)
Wat ís het trouwens?

20071119-bijdeSEH.jpg

Ik herken er een echte BMW M3 in. Het lijkt zelfs een ClubSport uitvoering (y)

Hee, wat is er mis met die CRX :rolleyes:. Op enkele details na gewoon helemaal standaard hoor!

<MP>

Die Seat is volgens mij al eerder langsgekomen op dit forum. Vreselijk ding inderdaad!

:TFocusRS:T

Mijn ogen bloeden :(...
Hoe bedénken ze het..?!
Stel je voor dat dat gedrocht je inhaalt, in je binnenspiegel zie je nog een redelijk getunede Seat.. totdat het ding ineens vóór je rijdt...:LOL:

Ik vind die seat wel humor hebben.
Met je lowrider naar de sneeuw, tenminste...daar ga ik even van uit omdat hij skies op z`n dak heeft.
En ipv booskijkers heeft hij droefigkijkers in zijn achterbumper.
Wat is dat trouwens voor stuk verchroomd afvoerbuis bij zijn achterwiel?

btw er zijn nog meer leden bij de unity lowrider club.nl

deze bv......ga hem linken ivm mijn schermbeveiliging.:)

Whahaha, wat een geweldig geflopte rotzooi staat hier in het topic zeg! Troep waarvan je de macht over het stuur zou verliezen van het lachen, mochten ze je in komen halen.

Tja..meestal net zo kansloos als de eigenaar.
Petje, grote spoiler, tanken voor 10 eurie.. Je ziet ze hier genoeg rond rijden.
De meeste in dit soort bakkies:

Haha, doet me ergens aan denken. Jong piepeltie, allochtoon, petje op, niet eens een achterspoiler (!) in een zilvergrijze Astra Coupé van ca. 2001, draait de hele tijd achter elkaar hetzelfde hele kleine rondje door het centrum. Navigatiesysteem standaard aan (patsfactor weer wat groter), sturen met de linker pols, met z'n halve bovenlijf boven de passagiersstoel hangen, en dan maar hopen dat je gezien wordt. Heel hilarisch, want wij konden 'm de hele tijd volgen. Kwam 'ie voor ons langs, zagen we 'm linksaf gaan, en even later weer onze kant op komen.

Voor mij hoeft dat stylen allemaal niet, mijn auto blijft standaard.(y)
Al moet ik er wel bij zeggen dat lang niet alle gestylde auto's lelijk zijn, maar ik zal het zelf nooit bij mijn auto doen.:)

@ GT 2: neh, daar zit geen M3 onder, toch! Die is ronder afgewerkt. En de tankklep zit hier te laag.
Hoe dan ook, wat het ook was: het ziet er nu niet meer uit.
Ik ben trouwens blij dat de rest van bovenstaand spul nooit mijn netvlies geteisterd heeft :D

Brrr, wat een gedrochten zeg. Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar mensen zijn die dit mooi kunnen vinden.

Die Seat :cry: : word je toch triest van als je daar achter moet rijden? Soms snap ik niet wat mensen bezielt om zo'n creaties te maken. Maar dat zal wel aan smaak liggen... en gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak, dat zou saai zijn.

Ik geef de gedrochten iig geen aandacht als ze voorbij komen rijden. Of miss. een afkeurende blik...

En wat Charger zegt: er zijn idd ook mooie creaties te vinden. Maar mijn 306 blijft ook lekker zoals ie uit de fabriek kwam (op sportuitlaatje na)... Al zou een echte Dimma Maxi body dan wel weer mooi zijn :p

In het kader van "Hoe maak je één van de mooiste betaalbare cabrio's volledig waardeloos"...
Zo bijvoorbeeld:

306_01.jpg

43037704_small.jpg

pics-max-1596-205030-peugeot-306-cabrio.jpg

Een leuk kleurtje doet ook wel wat:
DSC00193.jpg

En als je echt wilt opvallen:
R0011711.jpg

R0011709.jpg

KKmert zei:

Zo een heb ik een half jaartje geleden in het goud/groen te koop zien staan. Stond toen bij de advertentie: "Mooiste Saxo van Europa." o_O Dat ze er nog zo veel voor durven te vragen... Zou je toch voor betaald moeten worden om er mee te rijden?

Die 306-en cabrio doen ook pijn aan m'n ogen... zonde dat mensen de auto dat aan doen...

Wtf is de basis van die rode auto van D. Elzinga? Die onder die TT staat?:confused:

Aah oké! Thanx!(y) Mag ik vragen hoe je daar achter bent gekomen? Wist je dat toevallig, of zie je dat gewoon, of...?:p

Beetje van mezelf en een beetje van Maggi Google.

Verder check de Merc. buitenspiegel

Terug
Bovenaan