Normen en waarden

Is Autoweek nog onafhankelijk ?

• Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .
A

Anoniem

Guest
Wat zijn de criteria om geblokkeerd te worden ?
Een beetje kritiek met de nodige humor met name op VAG producten wordt niet getolereerd. Het ruikt naar het monddood maken van criticasters. Een zich onafhankelijk noemend autoblad onwaardig.
Een mail wordt niet beantwoord.

Kom AW Niet zo kinderachtig reageren.

Groeten uit barak 4 , Harry

Harry Music zei:
Wat zijn de criteria om geblokkeerd te worden ?
Een beetje kritiek met de nodige humor met name op VAG producten wordt niet getolereerd. Het ruikt naar het monddood maken van criticasters. Een zich onafhankelijk noemend autoblad onwaardig.
Een mail wordt niet beantwoord.

Kom AW Niet zo kinderachtig reageren.

Groeten uit barak 4 , Harry

Ik hoef alleen de naam van de afzender onder je post maar te wijzigen....
a015.gif

Hoi Jazzik.

Ik had al een nieuw profiel aangemaakt : "Geen ID" met een profielfoto van een rokende VW
Dan moet ik eerst een paar keer reageren voor jou commentaar geplaatst wordt....
De eerste reactie was op een VW item....gelijk alweer geblokkeerd.

De groeten aan alle the others overigens !

Misschien gewoon wat minder zeiken en steeds de herhalio uithangen (y). Geldt wel voor meer posters hier, m.n. in de zgn adviestopics.

Kritiek op VAGweek is al sinds jaar en dag een gevoelig punt, dat hebben meerdere mensen op deze site al ondervonden :T

Here we go again. o_O
Hou dit geneuzel s.v.p. op de FP, kunnen we het hier tenminste nog een beeetje gezellig houden.

Op dit forum is genoeg kritiek te lezen op ondermeer technische problemen met bepaalde VAG-motoren, de wijze waarop importeur PON met deze klachten omgaat en de dieselgate. Zolang gewoon inhoudelijk, prima. Het kinderachtig gedoe, met name op de homepage, door zowel de zogenaamde 'haters' als de 'fanboys' is gewoon kinderachtig en voegt niets toe. Ik snap dat ze bij Autoweek wel wat beters te doen hebben dan schoolmeestertje spelen.

Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan als je na letterlijk 1 comment weer gebanned bent.

En zelfs al was het een normale comment, als ze zien dat jij eerder gebanned was, en nu ben je terug onder een andere naam, lijkt het me ook vrij logisch dat ze je er gewoon weer af gooien.

Misschien moet je gewoon weg gaan als je gebanned bent, dat is het hele punt.

Niet zo kinderachtig reageren? Zegt de persoon die een kinderachtig topic opent. :rolleyes:

En of ze nou onafhankelijk zijn of niet, ze mogen jou (en iedereen die ze willen) gewoon van de site af gooien. Het is hun eigendom, mogen ze mee doen en laten wat ze willen.

Ik heb 'nee' gestemd. Ik denk dat Autoweek afhankelijk is.

Waarvan precies weet ik niet, kan van alles zijn ;)

Dan zou je er Vagweek van kunnen maken.... Nee ik denk echt dat AW beter kan ! En de items trekken veel volk en reacties zoals het ook zou moeten.

Ja als je daar ,in mijn ogen zonder reden geblokkeerd wordt ? Een geen reactie krijgt op je mail? Dan wil je het ook wel eens van anderen horen.

Te kort door de bocht : ik heb duidelijk aangeven dat ik een 2e account om wel te kunnen reageren. BTW zo belangrijk is het allemaal niet ,maar AW zou eerst kunnen waarschuwen, en ik houdt mij keurig aan de regeltjes

Hier op het forum kan je wél quoten Harry, deze brij van reacties maakt niet duidelijk waar je nu op reageert...

De Schaduw zei:
Here we go again. o_O
Hou dit geneuzel s.v.p. op de FP, kunnen we het hier tenminste nog een beeetje gezellig houden.
Inderdaad, als er iets is wat je NIET moet willen lezen online dan is het (in willekeurige volgorde):
- Facebookreacties onder nieuwsberichten;
- reacties op de AW homepage.

De zwakzinnigheid spat van je scherm daar (en de reacties die wel serieus zijn sneeuwen onder)... Negeren is de enige remedie.

Harry Music zei:
Ja als je daar ,in mijn ogen zonder reden geblokkeerd wordt ? Een geen reactie krijgt op je mail? Dan wil je het ook wel eens van anderen horen.
Heb je al geprobeerd je ip-adres te vernieuwen? Misschien is alleen dat geblokkeerd.

https://www.linksys.com/nl/support-article?articleNum=132465

R W xxx zei:
Misschien gewoon wat minder zeiken en steeds de herhalio uithangen (y). Geldt wel voor meer posters hier, m.n. in de zgn adviestopics.

100% mee eens, denk alleen niet dat iemand zich aangesproken voelt.

Harry Music zei:
Te kort door de bocht : ik heb duidelijk aangeven dat ik een 2e account om wel te kunnen reageren. BTW zo belangrijk is het allemaal niet ,maar AW zou eerst kunnen waarschuwen, en ik houdt mij keurig aan de regeltjes

En dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je wordt echt niet zomaar gebanned.
Bij deze maak ik ook melding van je post dat je een dubbel account hebt. Kunnen ze je direct weer afvoeren. Gasten als jij kunnen hier goed gemist worden.

De Schaduw zei:
Here we go again. o_O
Precies dit. Wegwezen met dat inhoudsloos gezeik. Je account is niet zomaar geblokkeerd. Het is ook de toon die de muziek maakt.

Harry Music zei:
Geloof er helemaal niets van. Dat je hier met een ander account bent laat al zien dat je je niet aan de regels houd.
Als je met een reactie gebanned word, zal dat ook wel een compleet achterlijke reactie zijn geweest.

Ik ben het ook niet altijd eens met de moderatie, maar je word inderdaad niet voor niets gebanned hier.

Geef eens een voorbeeld van die "normale" berichten?

@Jazzik, Soms kan je het gewoon niet laten... ;)

Nou als je ziet dat VW-topics simpelweg gesloten worden op de homepage, terwijl de reacties echt niet extreem zijn (Tesla-topics zijn erger en blijven ook gewoon open), dan kan me voorstellen dat sommige reacties weggehaald worden en dat dat nogal opvallend is...

Het gaat mij om het feit ,dat volgens mij, reacties op Volkswagen vrij snel worden verwijderd als ze te kritisch zijn. Mijn reacties zijn nooit op de man gericht ,niet beledigend denegreerent of grof. Wel prikkelend en vooral met humor. Of ze zien dat niet zo bij AW ,maar ik zie niet in als ik k aan de voorwaarden van AW voldoe ik toch geblokeerd wordt.

Het meest in mij in feite niets uit ,beetje jammer zeg maar ,maar ik voel hier onrechtvaardigheid en daar heb ik de pest hekel aan. Vooral alsof het lijkt dat AW van uit een ivoren toren regeert. Op mail wordt niet gereageerd. Het lijkt mij dat als er iets is dat ze niet aanstaat ze daar melding van maken of over communiceren. Dat deel ontbreekt.

Misschien kan AW een stel moderatoren aansteken, anderzijds kunnen ze ook gewoon zeggen dat ze niet onafhankelijk zijn. Dat is precies het punt

Nee ik wil met open vizier. De 2e account heb ik als test aangemaakt.

Dat vraag ik mij dus af. Mocht je tijd over hebben kun je al mijn reacties nalezen, zie je iets wat ik niet zie : laat het maar j weten.
N.b. ik sta sympathiek tegenover Autoweek ,maar vindt dat ze te veel macht hebben de items en reacties naar hun inzicht "op te schonen" terwijl het niet gaat om beledigingen discriminatie of andere ongein. Ik hou zelfs van Bof !

R W xxx zei:
je zou ook om minder sluiten en bannen met deze kleuterklas. o_O

Wie gaat dat dan bepalen ? Ik lees graag de artikelen en vindt het leuk te reageren ,ook op elkaar op een leuke manier (voorbeelden ten over) Dat zou een meer waarde voor Autoweek moeten zijn.

Ach ja, wellicht is Harry echt vervelend geweest of mogelijk is hij onbedoeld verzeild geraakt/betrokken in een onhandige discussie. Dan gaat de online oproerpolitie er doorheen en dan kan je onbedoeld een tik meekrijgen natuurlijk. Ik ga het niet checken, het interesseert me ook niet eerlijk gezegd. Ik ga normaliter in de basis uit van het goede in de mens, dus laten we even aannemen dat Harry niet zo'n vervelend persoon is. Dan is er maar één advies: neem contact op met de mods/redactie/o.i.d. en let it go. Dit topic gaat je niet helpen ben ik bang. Sterker nog: het lijkt meer tegen je te werken dan voor je zoals ik het nu zie. En zoals al eerder gezegd: wees wijs en blijf weg bij die domme discussies op de homepage. Niveau is daar doorgaans om te janken.

Harry Music zei:
R W xxx zei:
je zou ook om minder sluiten en bannen met deze kleuterklas. o_O

Wie gaat dat dan bepalen ? Ik lees graag de artikelen en vindt het leuk te reageren ,ook op elkaar op een leuke manier (voorbeelden ten over) Dat zou een meer waarde voor Autoweek moeten zijn.

AW bepaalt dat, jij vindt dat je rechten hebt die je niet hebt. Dat eindeloze gezaag en gezeik over VW en VAG stoort, dus als je daarvoor een ban hebt gekregen, open je geen 2e testaccount maar houd je even je waffel voor de duur van die ban en houd je daarna een beetje je gemak.

Terug
Bovenaan