A
Anoniem
Guest
Goedemorgen,
In het verleden hier wel eens wat gepost en altijd wel nuttige reacties gehad dus laat ik hetbweer proberen.
Momenteel rij ik een 1 serie van de zaak en mijn vrouw in een focus hatchback uit 2013. Auto's rijden prima, niets op aan te merken.
Echter zijn wij sinds maart ouders geworden en valt het ons erg tegen wat je mee moet nemen tov de kofferbak. Daarnaast is door de grote kinderstoel de ruimte voor de bijrijder ervoor zeer beperkt.
Dus willen we de focus inleveren en een grotere auto terugkopen.
Ik ben een autoliefhebber dus het moet op zijn minst een mooie auto zijn. Sorry als ik iemand kwets maar alles van skoda en dacia valt af.
Concreet zoeken wij een auto die binnen de volgende kaders valt:
Max 25k
Km stand max 100k
Bouwjaar 2015 of nieuwer
Station of suv
Automaat
Parkeersensoren
Ruim
Zelf dacht ik aan de volgende auto's
Mazda cx 5
Mazda 6 station
Nieuwste ford focus station
Outlander phev
Peugeot 3008
Audi a4 en bmw 3 zijn mooi maar ook wel. Prijzig voor wat je krijgt.
Zijn er bekende gebreken bij bovenstaande auto's of hebben jullie nog goed alternatief?
In het verleden hier wel eens wat gepost en altijd wel nuttige reacties gehad dus laat ik hetbweer proberen.
Momenteel rij ik een 1 serie van de zaak en mijn vrouw in een focus hatchback uit 2013. Auto's rijden prima, niets op aan te merken.
Echter zijn wij sinds maart ouders geworden en valt het ons erg tegen wat je mee moet nemen tov de kofferbak. Daarnaast is door de grote kinderstoel de ruimte voor de bijrijder ervoor zeer beperkt.
Dus willen we de focus inleveren en een grotere auto terugkopen.
Ik ben een autoliefhebber dus het moet op zijn minst een mooie auto zijn. Sorry als ik iemand kwets maar alles van skoda en dacia valt af.
Concreet zoeken wij een auto die binnen de volgende kaders valt:
Max 25k
Km stand max 100k
Bouwjaar 2015 of nieuwer
Station of suv
Automaat
Parkeersensoren
Ruim
Zelf dacht ik aan de volgende auto's
Mazda cx 5
Mazda 6 station
Nieuwste ford focus station
Outlander phev
Peugeot 3008
Audi a4 en bmw 3 zijn mooi maar ook wel. Prijzig voor wat je krijgt.
Zijn er bekende gebreken bij bovenstaande auto's of hebben jullie nog goed alternatief?