BRG
Wegverkenner
Met een tweede kleinkind en een derde hond op komst, denk ik eraan om de MX-5 in te ruilen voor een cabrio met achterbank.
Het blijft een autootje voor erbij, dus die leuke A4 2.4 V6 die ik intussen vond, is niet meteen wat ik beoog.
Na even doordenken, kom ik automatisch steeds bij de Mini Cabrio terecht als enig mogelijk alternatief.
Wenslijstje:
- benzine
- niet het model met de uitstekende chromen rolbeugels achterop (1e model)
- leder interieur (dat bruin oogt wel heel chique)
- automaat (met 2 Volvo's automaat op de oprit gaan we in onze funauto niet schakelen)
- qua bouwjaar (2011) en kilometers (75.000) er niet teveel op achteruit gaan t.o.v. de Mazda
Inzake kleurencombinatie (goud/bruin) is dit er een die bij mevr. BRG zou kunnen passeren.
Letterlijk : "Eens iets anders dan zwart, wit of grijs".
Vragen:
1. Is het uberhaupt verstandig om een MX-5 in te ruilen voor een Mini?
2. Wat zijn de aandachtspunten bij een Mini?
3. Mini & automaat?
4. Mini & degelijkheid/duurzaamheid?
Het blijft een autootje voor erbij, dus die leuke A4 2.4 V6 die ik intussen vond, is niet meteen wat ik beoog.
Na even doordenken, kom ik automatisch steeds bij de Mini Cabrio terecht als enig mogelijk alternatief.
Wenslijstje:
- benzine
- niet het model met de uitstekende chromen rolbeugels achterop (1e model)
- leder interieur (dat bruin oogt wel heel chique)
- automaat (met 2 Volvo's automaat op de oprit gaan we in onze funauto niet schakelen)
- qua bouwjaar (2011) en kilometers (75.000) er niet teveel op achteruit gaan t.o.v. de Mazda
Inzake kleurencombinatie (goud/bruin) is dit er een die bij mevr. BRG zou kunnen passeren.
Letterlijk : "Eens iets anders dan zwart, wit of grijs".

Vragen:
1. Is het uberhaupt verstandig om een MX-5 in te ruilen voor een Mini?
2. Wat zijn de aandachtspunten bij een Mini?
3. Mini & automaat?
4. Mini & degelijkheid/duurzaamheid?