A
Anoniem
Guest
Hoeveel amp, volt en watt zou een generator moeten hebben om een auto van stroom te voorzien en hoeveel zou deze kosten, schatten jullie in?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor jullie antwoorden. Wat ik bedoel is het volgende: stel dat een elektrische op een generator moest werken, hoeveel zou de generator dan kosten?ScaniaV8 zei:Ik heb 40 jaar in het autovak gezeten en ik begrijp de algemene vraag niet eens.
Er zou toch echt veel meer informatie moeten worden gegeven om een serieus antwoord op deze vraag te kunnen geven.
Kan je de maximale laadstroom in de auto instellen? Dan kan je een willekeurige generator nemen en de maximale uitgangsstroom als maximale laadstroom instellen. Anders een 16 ampère zoeken aangezien gaat gelijk is aan een standaard stopcontact. Maar misschien is het beter een iets zwaardere te hebben omdat hij anders continue maximaal moet leveren.Don Yani zei:Bedankt voor jullie antwoorden. Wat ik bedoel is het volgende: stel dat een elektrische op een generator moest werken, hoeveel zou die dan kosten?ScaniaV8 zei:Ik heb 40 jaar in het autovak gezeten en ik begrijp de algemene vraag niet eens.
Er zou toch echt veel meer informatie moeten worden gegeven om een serieus antwoord op deze vraag te kunnen geven.
Zadelsnuiver zei:En dan met een aanhangertje achter de Tesla hangenje moet toch wat als je op 7-hoog woont maar tóch graag die lage bijtelling wilt houden
![]()
Lol, erg in scène gezet en waarschijnlijk 4 - 6 uur laden voor 100km rijden.iDS zei:YOUTUBE
rke zei:Een normale laadpaal is vaak 22Kw.
Zadelsnuiver zei:Als je een boerenbedrijf hebt, is een generator op rode diesel een goed alternatief, hoewel ik ook een boer ken die met 100 zonnepaneeltjes op de stallen werkt. Dat is de dure optie maar ook de schonere.
euhh dat is wel erg lang geleden hoor, sinds een aantal jaren mogen boeren geen rode diesel meer hebben dat is alleen nog voor de hobbybootjes en de scheepvaart verkrijgbaar. Boeren mogen netjes betalen voor de gewone diesel, maar dat zijn gewoon bedrijfs kostten dus maakt dat niet zoveel uit
P.s.
Ik meen dat laden en tegelijkertijd rijden GEEN optie is bij elektrische auto's. Misschien is het zelfs verboden.