jan 2775164
Wegverkenner
Zo mensen vandaag maar even mijn zomerbanden erom gegooid !
Wat een weer, heerlijk
Wat een weer, heerlijk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
jan 2775164 zei:Zo mensen vandaag maar even mijn zomerbanden erom gegooid !
Wat een weer, heerlijk![]()
Muddy Bandit zei:Ik kon me gewoon weer beperken tot het controleren van de bandendruk... all-season banden zijn best wel handig. (en met 4 auto's bespaart het ook nog eens een aanzienlijke stapel rubber en ruimte)
Muddy Bandit zei:Ik kon me gewoon weer beperken tot het controleren van de bandendruk... all-season banden zijn best wel handig. (en met 4 auto's bespaart het ook nog eens een aanzienlijke stapel rubber en ruimte)
Carkiller zei:Muddy Bandit zei:Ik kon me gewoon weer beperken tot het controleren van de bandendruk... all-season banden zijn best wel handig. (en met 4 auto's bespaart het ook nog eens een aanzienlijke stapel rubber en ruimte)
Ik vlieg uit de bocht met die dingen.
Geen compromissen voor mij qua grip.:T
Boppie zei:Carkiller zei:Muddy Bandit zei:Ik kon me gewoon weer beperken tot het controleren van de bandendruk... all-season banden zijn best wel handig. (en met 4 auto's bespaart het ook nog eens een aanzienlijke stapel rubber en ruimte)
Ik vlieg uit de bocht met die dingen.
Geen compromissen voor mij qua grip.:T
Maar de grote vraag: ligt dat aan de banden of aan de chauffeur.....![]()
Cas zei:Ik houd zelf altijd eind maart aan. Je weet niet wat er nog aan komt.
Total Loss zei:Muddy Bandit zei:Ik kon me gewoon weer beperken tot het controleren van de bandendruk... all-season banden zijn best wel handig. (en met 4 auto's bespaart het ook nog eens een aanzienlijke stapel rubber en ruimte)
Kan je met 4 auto's dan niet gewoon beter 1 op slicks, 1 op zomerbanden, 1 op winterbanden en 1 op spikes doen?
Altijd de beste band voor welk weer dan ook!