AutoWeek

Z
ZS80085
Thanks! Dat zal zeker helpen. Ben erg benieuwd naar de c klasse komende week, heeft wel de kleinste kofferbak van allemaal door de batterijen heb ik gelezen.

Ga je topic even doorzoeken!
ab 4438906
ab 4438906
Ga je voor een estate kijken? Probeer ook zeker even in een E te zitten als je kunt. Prijzen liggen niet zoveel hoger volgens mij en wel meer ruimte. En hoewel de interieurstijl van de C (w206) wat nieuwer is vind ik het zelf goedkoper overkomen. Ben benieuwd naar je ervaring. Ook omdat je de ruimte van een Octavia/Passat/Mondeo gewend bent. Een C (en zeker een 330e) is dan vrij klein.
Z
ZS80085
Ja ik ga voor een c300e estate. Ik zal ze bellen of ze ook een E hebben staan rond hetzelfde bouwjaar. Hier in de buurt weinig E’s dus dat specifiek model proberen zal wel een uitdaging worden. kan mij voorstellen dat een minder krachtigere uitvoering en zonder batterij toch anders voelt.

Misschien maar een jonger model proefrijden, de rij ervaring zal vast niet erg veel anders zijn zolang het maar een 300e is.
ab 4438906
ab 4438906
Hi, ik heb net in je topic gereageerd.

Was je van plan het importwerk zelf te doen of heb je al een partij op het oog? Ik ben echt perfect geholpen en werd alles geregeld na het doorsturen van de advertentie tot aan het afleveren bij me thuis. Los van RDW en BPM voor 1250€ (dus ook incl transport), daar ga ik het echt niet zelf voor regelen. Ze hadden ook nog 700€ korting geregeld, dat ging door de helft.
Z
ZS80085
Welke partij heb je gebruikt? Ik heb momenteel contact met dasimport maar laat mij graag verwijzen door iemand die positieve ervaring heeft. Enige waar ik over twijfel is dat ik de auto niet zelf kan zien/proberen voor aanschaf toch wel een beetje vreemd. Had jij dat ook?
ab 4438906
ab 4438906
Ja DASimport is natuurlijk de bekendste, maar volgens mij ook duurder. Ik had Mr wheelson, heel persoonlijk en pro-actief.
Mijn eerste optie viel toch af omdat er schadeverleden was en wat andere dingen. Toen kwam mijn huidige auto op de markt en heb ik obv specs en studiofoto's gekocht.
ab 4438906
ab 4438906
Ik had in Coronatijd al de C350e online gekocht omdat showrooms gesloten waren. Beviel uitstekend; als je gewoon bij een dealer met Junge Sterne garantie koopt heb je vrij veel zekerheid. Voor mij maakt het voor de daily/reisauto niet zoveel meer uit om het niet gezien te hebben. Een (oudere) hobbyauto natuurlijk wel.
ab 4438906
ab 4438906
Oh zie hier mijn review, meeste heb ik al verteld :)
Z
ZS80085
Ik heb ze benaderd en vanmorgen kort gesproken, klinkt goed. In grote lijnen zelfde verhaal/proces als een Dasimport e.d. Maar het is goed om te horen dat jij er goede ervaring mee hebt dat is zeker een plus. Bij mij in de buurt is er ook een import zaak, die ook even benaderd.
Z
ZS80085
Wat voor E heb jij? Ben wel benieuwd naar uitrusting en je ervaring er mee. Merk dat sommige uitvoeringen de elektrische besturing bij de stoel hebben en andere in de deur, verschil tussen normale en comfort stoelen? Ook wel het verschil tussen de reguliere audio en de premium speakers. Zou verwachten dat een E klasse in de reguliere audio ook al goed geluid heeft haha
ab 4438906
ab 4438906
Ik lees net dat je met de beoogde E de boot hebt gemist. Zeker als je een mooie optie ziet moet je snel (laten) schakelen dus goed dat je contact met MrWheelson hebt gelegd. Daarvan weet ik dat ze er direct achteraan gaan en reserveren als je het commitment bedrag van 150€ hebt betaald (wordt later verrekend). Je zit daarmee nog niet vast aan die auto; als je goede redenen hebt om verder te kijken dan kan dat.
ab 4438906
ab 4438906
Ik greep ook naast een auto. Toen mijn huidige werd aangeboden (foto's waren er nog niet) heb ik daarom obv de specs gekocht (2021/40k km). Obv de due dilligence had ik uitgevogeld dat de auto van een keurige zelfstandige was geweest, dus ik geloofde het verder wel. Tuurlijk blijft het een beetje verrassing, maar de auto voelt werkelijk als nieuw, vrijwel geen sporen te vinden!
Terug
Bovenaan