Het afschrikwekkende topic

Hier nog wat belachelijke auto's die zeker in dit topic thuishoren::)
Skoda%20Rapid%20VR6%201.jpg

Skoda met koplampen van een Volvo FH16!
extreme_prius_01_2.jpg

Zelf sjonnies worden milieubewust. Hier een heftig gepimpte/verkrachte prius!
auda9_7.jpg

Als je vrouw geen dikke reet meer heeft, dan moet je auto er maar aan geloven!
Ford%20Crown%20vleugeldeuren%20all.jpg

Van iemand die er heilig in geloofd dat de scharnieren van zijn auto op de verkeerde plek zaten!:)

Lelijke lexus. Zullen ze in de s-klasse waarvan ze de lampen hebben gejat, lexus achterlichten hebben ? :')

rolls-royce-suv-12-5-08.jpg

lada_s-type.jpg

Vooral de Lada vind ik gaaf. Een beetje het gevoel van die Peugeot reclame. Ik kan de auto niet betelen dan maar eentje maken:)

Dat kan natuurlijk ook nog! Haha! Ik had nog de Jag op Ladabasis op het netvlies staan, vandaar. Dan is dit idd een gedrocht geworden... :cry:

Met dit formaat wielen zal het weggedrag wel vreselijk zijn, maar de eigenaar vindt het blijkbaar mooi:

pimp-car1.jpg

Je moet je grote pimpin' rims natuurlijk wel goed vastmaken :)

accident-with-pimp-car1.jpg

Zag vandaag een VW Golf met een heel slecht gemaakte Audi A3 grille. Vond het er al zo vreemd uitzien.

:cry:

Helaas/Gelukkig geen foto's.

Ligt het aan de foto of is de lak op deze Megane erg vlekkerig/stoffig? Overigens is het, zoals wel vaker bij dit soort auto's, heel geen sportieve versie maar een dieseltje.
6218455403.jpg

Of anders deze BMW? En ja, het is wederom een diesel.;)
6812515479.jpg

Dit was een Renault 19. 3X raden op wat voor brandstof deze rijdt...
6851643649.jpg

En deze mag je zelf afmaken.
6720997911.jpg

Ik persoonlijk vind een standaard 406 Coupe een erg fraaie auto. Helaas meende de eigenaar van dit exemplaar het zelf beter te kunnen. He, zijn die luchtinlaten in de voorbumper daadwerkelijk dicht?:confused:

6356783836.jpg

En als laatste deze bonte Astra Coupe. Zou hij geleverd worden inclusief mannetje dat voor je neus foto's gaat staan maken op het moment dat je zelf ook foto's maakt?
6708235887.jpg

En hier dan de eerste Streetview-afschrikwekker:

ohifxc.jpg

Die Civic rijdt hier vaak rond. Ik vraag mij regelmatig af of je geen regen in je uitlaat krijgt met die omhooggebogen pijpen.:confused: Bij streetview is goed te zien dat de camerawagen bij drempels flink inloopt. Nadat die allemaal genomen zijn, verdwijnt de Civic snel uit zicht.

Da's voor als je ruimtegebrek hebt in een 240.:T

Nog een 240 (ik ben kleurenblind, maar iets in mijn hoofd zegt dat het slecht is)
volvo240.jpg

What is this great evil? How did it steal into the world? From what seed, what root did it spring? Who's doing this? Mocking us with the sight of what we might have known.
(The thin red line)

Over ruimte gesproken, voor degene die niet kan kiezen uit een sedan of een station:
245-016.jpg

You all take a good look at this lump of shit. Remember what it looks like. What's the matter boy? He ain't gonna bite you.
Sgt. Barnes in Platoon.

Vraag me af of die Civic van een tunings club uit Maastricht is (gezien de foto in Maastricht genomen is). Kwam een tijd terug een groepje uit Maastricht tegen op de A2 bij Eindhoven...Reden 100 km/h en blokkeerden zo de snelweg :confused: Sommige waren overigens wel mooi getuned.

Ik heb het topic even doorgebladered; wat een absurde verzameling van grappige en ontzettend lelijke voertuigen. Ik mis echter de busjes en vrachtwagens nog;
tuned-ups-truck.jpg

trick_my_truck_600x481.jpg

truck_pakistan.jpg

Terug
Bovenaan