Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Vinden jullie ook niet dat zo'n adelaar erbij aan een heel andere periode van dit merk doet denken? :rolleyes:
Persoonlijk zou ik dat soort tekens er gelijk afhalen. Niet nodig.

Als je er een zoekt zonder zijruiten moet je even verder zoeken.
Deze is weliswaar verkocht, maar ze zijn er gelukkig nog wel. ;)
4752-1-medium.jpg

Met nieuwere dopjes van een Aygo en een netjes gemonteerde telefoonhouder. Die was er zuinig op. Leuk!

Die was twee jaar terug ook op EMWalhalla. Leuk ding. Ik ken de eigenaar, die heeft er veel plezier mee gehad.

Leuk die NSU, mijn vader heeft er in de jaren 60 een paar van gehad. al was dat een model met enkele koplampen volgens mij en geen TT.

Tof, eindelijk een jaren '70-Eend die niet voorzien is van moderne bumpers en ronde chromen koplampen. Wel even de velgen en bumpers in het correcte grijs spuiten, maar da's te overzien.

Ik word wat hebberig van die Acty. Superleuk ding.

Tof, eindelijk een jaren '70-Eend die niet voorzien is van moderne bumpers en ronde chromen koplampen. Wel even de velgen en bumpers in het correcte grijs spuiten, maar da's te overzien.
En een origineel eenspaaks stuurwiel erin, maar dat schijnt niet of nauwelijks meer te vinden te zijn (allemaal verbrokkeld).

En een origineel eenspaaks stuurwiel erin, maar dat schijnt niet of nauwelijks meer te vinden te zijn (allemaal verbrokkeld).
klopt, die 1e generatie eenspakige sturen waren érg gevoelig voor uv-licht... In mijn Dyane is hij zowaar nog wel heel, hoewel je daar ook wel voelt dat het schuimrubber op sommige plekken wat aan het uitharden is. Het tweede type, iets kleinere, bruine, eenspakige stuur is onlangs weer in productie genomen. Dat ziet eruit als origineel.
volant-2cv-marron-monobranche.jpg

De prijs ook. Natuurlijk is er maar eentje van, maar vragen is 1 ding, het ervoor krijgen is 2. :p
Wel geinig die prijs. Is ook altijd mijn wachtwoord ;)

Is idd een beetje 'wat een gek ervoor geeft', maar hij is bijna nagelnieuw, bijzonder qua uitvoering en bijzonder qua verhaal. Gaat wel een eind komen, maar je moet geduld hebben.

Het stuur in die groene 2cv4 hierboven is niet die zachte met 1 spaak maar zo'n hardplastic tweespaaks stuur.

Op foto 15 is het goed te zien.

Weinig tekst, wel een leuke R25.

Renault 25 2.2 TXE

(ik weet (weer) niet hoe je foto's van MP hier plaatst)
Zelf maak ik altijd een screenshot, die ik dan kan uploaden via Postimage bijvoorbeeld. Voor je een screenshot maakt wel nog even een extra keer op je scherm tikken zodat het fotonummer en de pijltjes op Marktplaats uit beeld zijn. Na het maken van de screenshot nog even bijsnijden zodat alle overige zichtbare info van je scherm weg is. Een screenshot maakt als het ware een foto van je scherm.

Pak dan even die bumpers aan. Verder wel een prachtig exemplaar.
renault-11-r-11-txe-r-11-txe.jpg

ford-taunus-12m.jpg

peugeot-405-1-6-gl-schuifdak-stuurbekrachtiging-elektrische-ramen-navi.jpg

c28f7cb7-b0b9-45c6-a5f2-c21ad8794d7a

Laatst bewerkt:
Pak dan even die bumpers aan. Verder wel een prachtig exemplaar.
renault-11-r-11-txe-r-11-txe.jpg

ford-taunus-12m.jpg

peugeot-405-1-6-gl-schuifdak-stuurbekrachtiging-elektrische-ramen-navi.jpg

c28f7cb7-b0b9-45c6-a5f2-c21ad8794d7a
Die Taunus is Jeugdsentiment mijn opa en oma hadden een identiek exemplaar incl kleur. Had er zelf een van Siku:cool:

Activa TD!
citroen-xantia-2-1-td-activa-uniek-in-nieuwstaat-1-van-de-14-geproduceerd.jpg

volkswagen-golf-1-3-c-in-super-originele-staat-verkerende-golf-2-nagenoeg-nieuwstaat-belastingvrij.jpg

Geen idee waarom die foto's allemaal scheef zijn.
0-51370dccb874c56f06b66bc2d9ed4361.jpg

0-959cc882ee5a058915cabbe4acab38f5.jpg

Terug
Bovenaan