Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Dat Haloween gedoe…… :rolleyes:
De kinderen willen allemaal naar van die enge feestjes.
Geen auto, dus alles op de fiets. En niet allemaal hetzelfde, dus ben het hele dorp al doorgeweest.:oops:
Maar ach….het is in elk geval droog.
Nu maar even wat lekkers voor mezelf halen.:p

Tja, het is natuurlijk ook wel een beetje oorzaak en gevolg. Wellicht als ze geen vuurwerk hadden afgestoken dan was er geen overlast geweest? Ach niet mijn probleem eerlijk gezegd :ROFLMAO:
Ze steken juist dat vuurwerk af om aandacht van de politie te trekken en (weer) een hoop gedoe te veroorzaken. Volgende keer het leger er met een paar tanks over laten raggen zal beter helpen.

• Haha
Waarderingen: JL86
Goede kennis van mij gaat een bijgebouw naast zijn huis zetten voor zijn auto's. Als daar een plekje voor mij over blijft kan ik naar een Oldtimer gaan kijken. En waarschijnlijk dan een Daf 66. Ik vind de automaat fijn, oldtimers schakelen meestal niet zo soepel en dan ben je meer met de techniek bezig dan genieten van het ritje. En de Daf club is zeer toegankelijk.
De DAF club misschien wel. Het bedrijf niet....

Dat Haloween gedoe…… :rolleyes:
Wij hadden een thema feest georganiseerd voor onze gezamenlijke verjaardag haha.

M’n vrouw en ik gingen als Taylor Swift en Travis Kelce.

Zo nu ben ik wel redelijk naar de gedver. 2 dagen drinken is geen goed idee. Strak maar even hardlopen om eea uit het systeem te jagen

Hier wel prima eerste dag gehad, lekker naar de gym geweest net. Komende week veel onderweg , naar m’n eigen gezang luisteren ;-).

Had wel bijna klein probleempje. Beheerder van parkeergarage onder de sportschool had ff uur eerder alles dicht gegooid. Normaliter ga ik op de fiets of soms hardlopen, maar met dit gure weer echt geen zin in.

Uiteindelijk maar via de ingang van de auto’s onder het poortje door, die was nog open.

Vrij apart. Terug hardlopen of met de tram had ik echt vrij weinig zin in

Ik heb weel een keer het tegenovergestelde gehad in het stadshart in Zoetermeer. Auto kon er wel uit, maar ik kon de parkeergarage meer niet in. Uiteindelijk via een appartementencomplex binnen gekomen. Bij de slagboom was er geen probleem, die ging meteen open en het hek ook.

Dat is helemaal dom. Merk ik ook vaker hier en daar, dat aanwijzingen slecht worden aangegeven of er zelfs helemaal gewoon niet zijn! :rolleyes: Er wordt maar vanuit gegaan dat mensen het snappen. Voor ouderen die nog zelfstandig mogen rijden is het dan helemaal niet te doen.

Ook grappig: Ben bami aan het maken voor het eten vanavond, is de sambal op...

Nog even snel naar de supermarkt of wacht... Ik heb een Surinaamse buurvrouw.
5 soorten sambal heeft ze in huis, van heet tot loeiheet. Heb de mildste maar meegenomen. :ROFLMAO:

Vandaag lekker met z’n tweeën de hort op. Wandelen en lunchen bij Kasteel Dorwerth.

Gelukkig keek ik tijdens de lunch even op NOS.nl en zag daar dat de terug(snel)weg volledig geblokkeerd was door een ongeval.
Dus lekker binnendoor teruggereden.

Wat een weertje voor november. :cool:

Ik kende de omgeving van een fiets-toertocht.
Uiteindelijk kwamen we al lopend op hetzelfde pad uit waar ik destijds volledig stuk ging op het klimmetje.o_O

Terug
Bovenaan