Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ze steken juist dat vuurwerk af om aandacht van de politie te trekken en (weer) een hoop gedoe te veroorzaken. Volgende keer het leger er met een paar tanks over laten raggen zal beter helpen.Tja, het is natuurlijk ook wel een beetje oorzaak en gevolg. Wellicht als ze geen vuurwerk hadden afgestoken dan was er geen overlast geweest? Ach niet mijn probleem eerlijk gezegd![]()
Eerst komt de Marechaussee, denk ik.Ze steken juist dat vuurwerk af om aandacht van de politie te trekken en (weer) een hoop gedoe te veroorzaken. Volgende keer het leger er met een paar tanks over laten raggen zal beter helpen.
Niet? De Subaru is toch een klassieker. In wordingJa, oldtimermeetings hebben nu mijn voorkeur. Heb alleen geen passende auto, maar wie weet ooit.
De DAF club misschien wel. Het bedrijf niet....Goede kennis van mij gaat een bijgebouw naast zijn huis zetten voor zijn auto's. Als daar een plekje voor mij over blijft kan ik naar een Oldtimer gaan kijken. En waarschijnlijk dan een Daf 66. Ik vind de automaat fijn, oldtimers schakelen meestal niet zo soepel en dan ben je meer met de techniek bezig dan genieten van het ritje. En de Daf club is zeer toegankelijk.
Wij hadden een thema feest georganiseerd voor onze gezamenlijke verjaardag haha.Dat Haloween gedoe……![]()
Ben ik toch benieuwd: wie ging als Taylor Swift?M’n vrouw en ik gingen als Taylor Swift en Travis Kelce.
Hahaha nou ik had dus precies dit gister
Bizar.Ik heb weel een keer het tegenovergestelde gehad in het stadshart in Zoetermeer. Auto kon er wel uit, maar ik kon de parkeergarage meer niet in. Uiteindelijk via een appartementencomplex binnen gekomen. Bij de slagboom was er geen probleem, die ging meteen open en het hek ook.
Nee, klopt. Stond ook nergens bij de auto-uitgang iets aangegeven.Maar, ervan uitgaande dat je er niet bekend bent, dat kun je dan ook niet weten.
Dan moet je gewoon níet rijden.Ja, of als je een glaasje op hebt...![]()
Pas op…Ook grappig: Ben bami aan het maken voor het eten vanavond, is de sambal op...
Nog even snel naar de supermarkt of wacht... Ik heb een Surinaamse buurvrouw.
5 soorten sambal heeft ze in huis, van heet tot loeiheet. Heb de mildste maar meegenomen.![]()
Ongeluk gebeurt of gewoon druk?Poeh. Bijna 3u in de auto gezeten over stuk van 120 km. Wat een ellende vandaag zeg
Druk , maar ook veel ongelukken. Moest uit hoge noorden komen, heb nog even gezwaaid bij jouw woonplaatsOngeluk gebeurt of gewoon druk?
Ja het was echt heel mooi en zacht weer !Wat een weertje voor november.![]()
Nou, gefeliciteerd "iemand" Ik heb geen idee wie.Volgens mij is er hier iemand jarig vandaag. Gefeliciteerd!
Dat weet ik.Ik weet alles!![]()