Guest
Zal me niks verbazen als die nieuwe kenteken platen gejat worden.
Ook leuk in het buitenland, in italie hebben ze er wel een handje van.
Ook leuk in het buitenland, in italie hebben ze er wel een handje van.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, minister Eurlings.Hotdog zei:Wie is die man in dat pak op de 1e foto? de nieuwe eigenaar?![]()
Nee, minister Eurlings.
s. veldhuis schreef: zei:Hoeveel zou Volkswagen betaald hebben om het nieuwe nummer op hun auto te krijgen? Ik geloof niet dat zoiets toeval is...
jfg zei:Alle auto's zonder het nieuwe kenteken een paar duizend euro minder waard!
Eindelijk: nieuwe kentekens 19-05-2008 13:57
Het is zover: de eerste kentekens voor personenauto's met de nieuwe cijfer- en lettercombinatie zijn uitgedeeld. Minister Camiel Eurlings (Verkeer) schroefde vanochtend het kersverse exemplaar zelf op de eerste auto die in de prijzen viel, een Volkswagen Golf Plus. De trotse eigenaar krijgt als kenteken 00-GBB-1.
De minister sprak van een 'aparte dag': “Iedereen is gewend aan een 2/2/2-combinatie. Maar na 57 jaar nemen we daar afscheid van; er zijn tientallen miljoen auto's mee afgeleverd, maar nu zijn alle mogelijkheden simpelweg uitgeput. Daarom beginnen we aan een nieuwe reeks: twee cijfers, drie letters en een cijfer. Daar kunnen we weer jaren mee vooruit.'' Uit onderzoek van TNO is gebleken dat deze combinatie het best te lezen en te onthouden is.
Da's een shop, stond vorige week ook al in het vorige topic.Gerwin: zei:Autointernationaal artikel nieuw kenteken Via bovenstaande link Geelhoed...daarbij ook het veelzeggende plaatje (natuurlijk geheel gematched naar auto-kenteken combinatie) https://www.autointernationaal.nl/img/fotogroot/Ken tekenA.jpg
Begrijp ik...maar ik wilde er alleen mee zeggen dat Autointernationaal er weer eens totaal naast zit: erger ik me bij die site wel vaker aan.Da's een shop, stond vorige week ook al in het vorige topic.
Ze hanteren drie werkdagen na aanvraag.
Moderator
De enige logica bij de RDW is dat er geen logica is.Is natuurlijk een kleinigheidje maar toch leuk om de logica te weten.
Zal me niks verbazen als die nieuwe kenteken platen gejat worden.