Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt dat die eerder al was geplaatst, daar reageerde ik op met deze.
Ik doelde op die voorgestelde habbiebabbie banden.Alleen gaat het hier om een auto met nog de originele banden en als je voor de rest kan aantonen dat de rest van de auto wel goed is dan zou ik het echt niet laten staan om een paar banden. Zeker als het om een ondertussen zeldzame auto gaat met zeer lage kilometerstand.
Kun je het hem nog vragen?Ik vraag me af of die Simca ooit van mijn buurman is geweest. De kleur klopt, en het GJ-kenteken ook maar de rest weet ik niet meer.
Ik denk, welke auto?Gaaf! Weer een Custom in NL![]()
Hij is 7 jaar geleden overleden, dus even mijn ouija-bord opzoeken.Kun je het hem nog vragen?
Had al zo’n vermoeden. Daarom probeerde ik mijn vraag ook maar voorzichtig te formuleren...Hij is 7 jaar geleden overleden
Geweldig zo'n Chrysler Voyager, lijkt me heerlijk ontspannend en onthaastend rijden.![]()
Koop Chrysler Voyager occasions op AutoScout24
Vind jouw Chrysler Voyager occasion op AutoScout24! ✓Zoek in Nederland en Europa. ✓Gratis autorapport.www.autoscout24.nl
![]()
Er staat ook niet bij wie de adverteerder is en de advertentie is enkel opgesteld in het Engels. Ik heb er ook mijn twijfels bij.Waarom post je 1 foto van die Lancia? Heb je dan wat te verbergen?
En een GTi.Die Swift automaat lijkt schade gehad te hebben, gespoten bestuurdersdeur, motorkap en linker voorscherm.
Leuke vondst uiteraard, maar doe mij dan maar een handgeschakelde voor dat geld.
Ga die maar eens vinden... Speld in een hooiberg inmiddels.En een GTi.
Voor meer geld wel? Ik zag niks in Nederland... En als je toch zoekt, Charade GTT is ook leuk.Voor dat geld gaat dat niet lukken, nee.![]()
Met die 90 pk en enkele nokkenas? Vlot is ie zeker, maar was het maar waar...De leukste is de Swift 1.6 Sedan. Leuke sleeper die bijna net zo snel is als de GTI.
Ja, ook wel weer waar. Liefde maakt blind.Die is leuk! Maar of ik m 28k leuk vind, dat dan weer niet.
Zou zomaar kunnen. Als je alleen al kijkt naar de zescilinders was er de 2.8 V6, en had je ook nog de R32. En dan de tammere 1.4, 1.6, 1.8 en 2.0 viercilinders en dan nog een stuk of wat diesels, SDI en TDI. De keuze was reuze!Zou de Golf IV de generatie Golf zijn geweest met de meeste keuzemogelijkheden qua uitvoeringen?
Gaaf zo'n basis Sierra Custom met hangoor spiegels.![]()
Ford Sierra 1.6 MK1 1983 1983 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
1983, Benzine, Handgeschakeld, Hatchback, Roodwww.autowereld.nl
![]()
Er is een manier om hem gratis te krijgen...Wat een geld voor die BX
Dat de Sierra's voor het eerst door de straten reden. Kan het me nog goed herinneren. Ze zagen er bijna futuristisch uit!Gaaf zo'n basis Sierra Custom met hangoor spiegels.
Het eerste Custom model had een ongespoten, donkergrijze, kunststof grill.
Het was wel een beetje verkeerde zuinigheid vind ik.
![]()
In het Verenigd Koninkrijk kon er zelfs geen stootstrip op de flanken van af.Gaaf zo'n basis Sierra Custom met hangoor spiegels.
Het eerste Custom model had een ongespoten, donkergrijze, kunststof grill.
Het was wel een beetje verkeerde zuinigheid vind ik.
![]()
in Nederland is dit exemplaar de enige gele overlever met airco!!!