Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

156023260

Rover kitcar

Ah, een Banham. Iemand op YouTube heeft zo'n ding half afgebouwd uit een weiland gesleept en rijdend gemaakt. De kwaliteit is om te janken, en hij heeft er nog een paar twijfelachtige 'upgrades' tegenaan gegooid. Amusant om te kijken, het kanaal heet Hudson Auto Films en hij heeft nog meer idiote projecten.

Wel leuk, maar persoonlijk koop ik dan liever nog een echte TT Roadster voordat de prijzen echt uit het dak gaan. Als ik voor iets Rover-achtigs zou gaan met deze basis dan zou het voor mij een 6N4 replica worden.

2.jpg

Rover 75 V8

Misschien al eerder geplaatst hier, maar leuk ding.
Klopt dat die eerder al was geplaatst, daar reageerde ik op met deze. ;)
mg-zt-4-6-v8-260-4-6-v8-260.jpg

Deze is ook tof. :)
mg-zt-t-4-6-v8-260pk-touring-ford-mustang-origineel-nederlands-met-historie.jpg

Mooie Bluebird hier ook boven, prijs valt me nog mee.

Alleen gaat het hier om een auto met nog de originele banden en als je voor de rest kan aantonen dat de rest van de auto wel goed is dan zou ik het echt niet laten staan om een paar banden. Zeker als het om een ondertussen zeldzame auto gaat met zeer lage kilometerstand.
Ik doelde op die voorgestelde habbiebabbie banden.

Leuke vondsten weer! Die Voyager heb ik in hartje Utrecht eens voor de lens gehad, je ziet ze haast nooit meer.

Advertenties enkel in het Engels zou ik ook niet gauw op reageren. Auto staat wel op naam van een particulier en die datum komt overeen met wat de RDW zegt qua datum laatste tenaamstelling (2013). Misschien verwacht de eigenaar meer te krijgen als er ook interesse is vanuit het buitenland?

toyota-lite-ace-7p-bus-unieke-auto-in-zeer-nette-staat.jpg

suzuki-swift-1-0-spirit-automaat-3-deurs-apk-tot-08-10-2027.jpg

1920x1080.webp

1920x1080.webp

Apart, die WRX. Hoe zou die er aan toe zijn na 23 jaar stilstaan... Hij staat nog op de originele Bridgestone RE50 banden zo te zien.:oops:

Die Swift automaat lijkt schade gehad te hebben, gespoten bestuurdersdeur, motorkap en linker voorscherm.
Leuke vondst uiteraard, maar doe mij dan maar een handgeschakelde voor dat geld.

Er staat een origineel Nederlandse GTti te koop op Facebook.

Staat in de groep Daihatsu Drivers Benelux

Zou de Golf IV de generatie Golf zijn geweest met de meeste keuzemogelijkheden qua uitvoeringen?
Zou zomaar kunnen. Als je alleen al kijkt naar de zescilinders was er de 2.8 V6, en had je ook nog de R32. En dan de tammere 1.4, 1.6, 1.8 en 2.0 viercilinders en dan nog een stuk of wat diesels, SDI en TDI. De keuze was reuze!

Gaaf zo'n basis Sierra Custom met hangoor spiegels.
Het eerste Custom model had een ongespoten, donkergrijze, kunststof grill.
Het was wel een beetje verkeerde zuinigheid vind ik.

sierra-custom.jpg
Dat de Sierra's voor het eerst door de straten reden. Kan het me nog goed herinneren. Ze zagen er bijna futuristisch uit!

Terug
Bovenaan