Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb nog even gekeken in hoeverre er elders nog (Eunos) Cosmo’s te koop staan maar op mobile.de staan alleen 2 zwarte exemplaren van het nieuwere model.Ooit een Cosmo van dichtbij kunnen bewonderen en fotograferen. Was tijdens de jubileumshow van de Mazda dealer waar ik al jaren kom. Geweldige wagen.
Denk dat ik bij Mazda Peeten in 2017 een ander exemplaar voor de lens had. Weet niet of het daar een Nederlands exemplaar betrof. Voor mij moet ik het bij de witte 1:18 Cosmo in mijn vitrine houden..
![]()
![]()
![]()
Heb nog even gekeken in hoeverre er elders nog (Eunos) Cosmo’s te koop staan maar op mobile.de staan alleen 2 zwarte exemplaren van het nieuwere model.
€ 20.000,-
![]()
€ 27.900,-
![]()
Lijkt me niet, anders de snelheidsmeter ook wel vervangen door een exemplaar in km/h. Het feit dat dit een Hessing-auto is betekent sowieso dat dit geen Europese specificatie is, anders was GM Continental de importeur.Die 24-uurs klok! Zou dat speciaal voor de exportmarkt zijn?
Nee, dit klopt. Vanaf modeljaar 1985 (vanaf september ‘84) kreeg de oerpanda dit model velgen.De stalen velgen zijn ook van een jongere Panda, volgens mij…
Moderator
Inclusief stukje tape in het tellercluster (foto 7) om een storingslampje te verdoezelen?Het is dat er al een dag niet gepost is... Dan vind ik dat deze auto hier wel past.
Voor velen een bloedsaaie, grijze, MPV.
Maar ik zie hier een erg leuke en zeldzame MPV die er ook nog als nieuw bij staat!
![]()
Als je budget oneindig is dan snap ik dat.Zacht prijsje;
![]()
≥ Opel OPEL ASCONA 2.0 S 2 deurs — Opel — Marktplaats
Algemene informatieAantal deuren: 2Kleur: RoodTechnische informatieVermogen: 70 kW (95 PK)Transmissie: 4 versnellingen, AutomaatLaadvermogen: 495 kgGVWwww.marktplaats.nl