Pietzoveel
Asfaltkampioen
Dat ding is ook ontwikkeld om aan te passen aan je eigen wensen van rally- of circuitspecs. Dan maar een paar basiswielen "af fabriek"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jammer dat er zo weinig foto’s bij staan.![]()
Wauw! Een echte 1309 sx
Hij heeft wel een mijlenteller.Volgens mij is het gewoon een Nederlandse Subaru waar iemand het pakket opgeschroefd heeft.
Klopt, maar wordt ook als extra genoemd.Hij heeft wel een mijlenteller.
Nee het is idd wel vrij correct gedaan. Niet storend in elk geval. Maar de moeite nemen om een mijlenteller te monteren...Meestal ben ik van mening dat dit soort DHZ-projecten niet altijd een vooruitgang is, maar ik vind ‘m eigenlijk best leuk zo!
Dat gaat mij ook wel wat ver, maar past toch wel in het plaatje.Nee het is idd wel vrij correct gedaan. Niet storend in elk geval. Maar de moeite nemen om een mijlenteller te monteren...
Of een magneet…We kunnen in ieder geval de conclusie trekken dat dit niet waardevermeerderend is
Lekker met de apk je brede platen erop plakken met duct tape![]()
Joh, echt??Geprijsd om te verkopen!!
Ook dat nog…Die Maserati: bij een bedrijf maar de kwalen kunnen of willen ze niet oplossen....

Ja, die staat op eerdere pagina’s in dat topic. Dat vind ik ook echt een mooi exemplaar.Oja, die had eerst een Applause toch?
Dat wordt je huis verkopen……Er staat zowaar een Mazda Cosmo Sport 110S te koop in NL![]()