Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ruimte is prima. Degelijk is afwachten. Scherp geprijsd vind ik wel meevallen. Zeker als je in ogenschouw neemt dat het aandrijfsysteem slecht en onzuinig is. Dit blijkt ook uit een 900 km test.Ik heb hem gisteren bij mijn dealer zien staan en was aangenaam verrast. Het is een degelijke no nonsense wagen die heel wat ruimte biedt en scherp geprijsd is. Kortom: net als de Kadett vroeger.
Je kiest er wel de meest negatieve test uitRuimte is prima. Degelijk is afwachten. Scherp geprijsd vind ik wel meevallen. Zeker als je in ogenschouw neemt dat het aandrijfsysteem slecht en onzuinig is. Dit blijkt ook uit een 900 km test.
Nou ja heb je het filmpje bekeken en kan je er iets tegenin brengen wat niet klopt? Negenhonderd km getest en alle positieve punten maar ook negatieve punten worden benoemd en keurig beargumenteerd.Je kiest er wel de meest negatieve test uit![]()
Moderator
Waarom? Ik vind die test van Irwin altijd vrij correct. Een test kan nooit 100% objectief zijn, maar hij komt wel aardig in de buurt.De titel van het filmpje zegt al genoeg: chickbait. Kies dan eerder een test van autoweek of dergelijke.
Leuk en aardig een 400 km WLTP versie. Is er al bekent wel type accu geplaats gaat worden? Vermogen en koppel blijft het zelfde?Verrassend is het niet, maar de EV is nu ook te krijgen als 400km wltp versie
Gewoon je vraag intikken op Google, levert volgend antwoord: De Opel Frontera Long Range heeft een 54 kWh batterij. Deze batterij is een LFP-batterij van Svolt.Leuk en aardig een 400 km WLTP versie. Is er al bekent wel type accu geplaats gaat worden? Vermogen en koppel blijft het zelfde?
Betreft dus dezelfde batterij als de 44 kWh versie maar met meer capaciteit.Gewoon je vraag intikken op Google, levert volgend antwoord: De Opel Frontera Long Range heeft een 54 kWh batterij. Deze batterij is een LFP-batterij van Svolt.
Klopt niet. Het is de 54 kWh-batterij (type NMC) die je ook in de 208 terugvindt. Vandaar ook het lagere verbruik: De Frontera 44 kWh verbruikt 18,1 kWh / 100 km, tegenover 15,7 kWh / 100 km voor de 54 kWh.Gewoon je vraag intikken op Google, levert volgend antwoord: De Opel Frontera Long Range heeft een 54 kWh batterij. Deze batterij is een LFP-batterij van Svolt.