D E N N I S
Asfaltkampioen
Bij mij werkt de link gewoon. Maar er staat heel groot Lammers op het raam, dus het zal hem zijn.De link werkt even niet. Maar dat is denk ik de goede. De auto van Jan Lammers destijds

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij mij werkt de link gewoon. Maar er staat heel groot Lammers op het raam, dus het zal hem zijn.De link werkt even niet. Maar dat is denk ik de goede. De auto van Jan Lammers destijds
Dat is natuurlijk logisch, het hele AutoWeek-forum klikte op de link. Dat is bijna een gecoördineerde DDS-aanval.Hij werkt bij mij nu ook weer. Vanmorgen lag hun site er ook een tijd uit. Wellicht kort overbelast. Maar is hem inderdaad.
Nadat MG-Rover failliet ging, zijn de rechten naar China gegaan, en is de Streetwise als MG3 SW gebouwd. Tussen 2008 en 2011. Door fallisement van MG-Rover en de afspraken daarbij, mocht de auto niet geëxporteerd worden.Nooit geweten dat er ook een Streetwise van MG was. Leuk!
JA echt he? Ze waren mij om eerlijk te zijn ook vaak te duur, ik kwam deze toevallig op ebay tegen. Ik was nu 64 euro kwijt, inclusief verzenden. Ik weet dat vriend Thomas dat bedrag (plus meer) kwijt was voor zijn model, en dan kwam daar nog verzenden bij.Cool, heb ik ook een tijdje in het oog gehad. Ik kon alleen geen betaalbaar exemplaar vinden. Misschien maar weer eens zoeken.
Er zijn inderdaad via Google onderdelen te vinden om er een MG van te maken! Idee?Alleen het accessoire body kit voor de echte auto is meer gewild.
Het model heb ik weinig mee, maar hoe het allemaal aan en open gaat vind ik dan weer wel leuk. Een schademodel zou voor mij wel interessant zijn om te kijken hoe het in elkaar zit.Hebben, hebben, hebben....
Grappig! Ik heb ook zoiets. Een Alfa Romeo 500 Transporter ‘Scuderia Ferrari’, zoals deze in 1/43, maar zonder doos…Het is geen Alfa vrachtauto, maar een Fiat.
Beter duur dan niet te koop.Die zijn er ook met Alfa Romeo belettering, maar nog nooit te koop gezien![]()
En ook nog eens gewoon in Nederland…Die link had je beter niet kunnen posten...
Oh, mooi! Achterklepjes dus ook?En helemaal van metaal, inderdaad perfecte passing.
Ja, bedacht ik me achteraf ook.Yup. Behalve de bovenkant vanzelfsprekend.
Kyosho heeft volgens mij ook wel een mooie. Evt ook een Stratos.Solido bengt de Lancia Delta HF Intergrale Edizione Finale '95 artikel S1807807 uit deze maand. Was al het kijken voor een van oa het merk Ricko. Maar toen ik ontdekte dat deze binnenkort uitgebracht wordt even gewacht en gisteravond gelijk een pre-order geplaatst.