929V6
Asfaltkampioen
Vandaag gespot bij een exportservicepunt van de VWE in Tilburg. Die zal dus binnenkort wel het land uit zijn.SEAT van € 3.995
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag gespot bij een exportservicepunt van de VWE in Tilburg. Die zal dus binnenkort wel het land uit zijn.SEAT van € 3.995
Gezien van dichtbij. Slechte auto, verkeerd gerestaureerd. Weinig goeds aan dit exemplaar. Wielenwissel gedaan met een reeds verkocht exemplaar van delest , die capri was wel goed.![]()
Ford Capri 1700gt 1972 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
1972, Benzine, Handgeschakeld, Coupé, Groenwww.autowereld.nl
![]()
Weet ik zo gauw niet meer.Wat was de prijs van de Astra GSI?
Vectra is verreweg een instapper, sowieso een 1.8 en zo te zien een Sportive uitvoering ( check logo op deur en de stoelen ) Ik had er ook zo een als 1e auto maar die van mij was van 1994 en een sedan, wel ook dezelfde kleur en ook een 1.8 Sportive.Ontzettend leuk om te zien dat die Vectra bewaard is gebleven en in een erg goede staat is, maar 9000 euro is wel heel veel geld voor een instapper.
Een 205 GTi was sowieso al wel iets bijzonders in die tijd heb ik het idee. Kan me nog herinneren dat een jongen bij ons in de straat een 1.6 had, (+/- 1995) dat weet ik nu gezien de velgen die eronder zaten. Die werden later gewisseld voor de Speedlines van de 1.9. Iemand die tegenover ons woonde had in dezelfde periode een tweede generatie Honda CR-X.Die Dimma 205 is ook heel dik
Had in een heel ver verleden ( ik gok 1989 ) een krantenwijk en daar stond destijds een felrode 205 Dimma, was destijds al heel bijzonder.
Deze Puma staat al vrij lang te koop. De prijs is ook wel stevig voor een kitcar op vw kever basis.Puma GTE (1982)
![]()
Flitsend uitziende coupé uit Brazilië, gebaseerd op de techniek van de VW Kever.
Vraagprijs € 16.500
Ja, mijn lesauto was destijds een witte 80 diesel met 4-bak.Mooi, die Audi 80 met 75 pk in plaats van de 90 pk van de 1.8S en zonder rechter buitenspiegel. Ze waren er zelfs nog met vierbak.
Die Civic heb ik jaren geleden gefotografeerd in De Bilt.
De Wagon (waar de Q-Bic op is gebaseerd) is nog tot 2001 geleverd.Een van de laatste Sunny's