Mercedes-AMG GT 4-Door Coupé Electric

Rutger DC

Asfaltkampioen
Mercedes-AMG komt met een 'sportiever' alternatief voor de EQE en EQS sedans.

gxv63wt54am1d2_1200.jpg

808x54wgx99kje_1200.jpg

5d0a4ny56wpwh6_1200.jpg

lb2q7f4wtxyrkc_1200.jpg

d7hsv9zdouqcfn_1200.jpg

fhopw6ksa3s6ws_1200.jpg

uxjx95ziix9ah6_1200.jpg

qv0byvhhli810e_1200.jpg

upssyuvg1yiqln_1200.jpg

y82bcmtmji1qu8_1200.jpg

Laat het gewoon een mooie auto worden, geen weer 'oh we moeten een ev maken, dus lelijke led strip achterop en elk stukje vrolijkheid wehalen voor een zo laag mogelijke cw waarde'

Zijn officiële teaserfoto's, geen AI. Alles komt overeen met de 'echte' GT XX.

Verder; er zijn altijd verschillen tussen een conceptcar en productiemodel.

Je praat jezelf tegen. "Alles komt overeen met de 'echte' GT XX." en "er zijn altijd verschillen tussen een conceptcar en productiemodel.". Dus die foto's zijn van een concept car?

Dus niet alles komt overeen met de 'echte' GT XX.... beetje gek dat ze na de Mercedes-Benz Vision AMG Concept nóg een concept car gaan laten zien.

Die video laat precies geen GT XX zien. "De foto's laten de GT XX, een nieuwe concept car zien, ja". Doe niet zo cryptisch en zeg gewoon duidelijk wat je bedoeld.

Wat valt er niet te snappen? De oranje is de GT XX, de concept car zoals hij getoond gaat worden. Ik begrijp dat het verwarrend is, nu AW Scoops & Concept-cars als één ziet, maar in dit geval is het niet zo ingewikkeld. De gecamoufleerde auto is een ononthuld productiemodel, de oranje de Concept GT XX.

De video laat inderdaad geen GT XX zien, en dat is ook niet beweerd, door niemand niet.

DE GT XX. Alsof IEDEREEN weet dat er nog DE GT XX concept aan kwam :rolleyes: Hoe moeilijk was het om je eerdere post te beginnen met "Er wordt een nieuwe concept car getoond die GT XX heet, dus niet het productiemodel van de spy shots in dit topic"....?

Laatst bewerkt:
Sorry, ik overschat dan soms het niveau hier denk ik. Concept was op social media, auto(nieuws)websites en dergelijke aangekondigd en zelfs gelekt. Verder dacht ik ook dat het vrij duidelijk te zien was dat de foto's een concept car tonen, aangezien schermen op de achterkant van een auto, ontbreken van legale verlichting, een futuristisch interieur - en zoals je zelf al aangaf - er nog een aantal verschillen is met het productiemodel die het duidelijk aangeven.

Concept was op social media, auto(nieuws)websites en dergelijke aangekondigd en zelfs gelekt.

Ja, letterlijk vandaag :ROFLMAO: en in de link stond niks over concept car. man man man. Daarom; je kon het gewoon direct verduidelijken.

Laatst bewerkt:
Leuke spot!

Valt me op dat de GT XX erg laag is, valt goed op in het echt. Belooft een bijzondere auto te worden!

Terug
Bovenaan