Deze Packerd trof ik vorige week in Oostenrijk.Stond blijkbaar al lang tegen een bosrand geparkeerd, wel tegenover een huis, maar op verder verlaten plek.
Geweldige spot!
Dankjewel voor je tips! Ze staan genoteerd. Classic Remise ziet er ook heel gaaf uit.
Ik ben gisteren weer teruggekomen. Classic Remise was erg leuk, op mijn Flickr-account staan een paar foto's. Het was behoorlijk warm dus ik heb niet echt door de buitenwijken gelopen. Onderstaand zag ik met name in de buurt van mijn hotel en tijdens het sightseeën. Probeer vooral niet te veel logica in de volgorde te zien, dat is mij ook niet gelukt.
1985-91 Mercedes-Benz 300SE
1980-85 Mercedes-Benz 230CE
1989-96 Mercedes-Benz S124
Oude Mercedessen stonden en reden eigenlijk overal wel.
1979-93 VW Golf Cabriolet
Voor de Golf cabrio geldt hetzelfde. De hatchback zag ik veel minder.
1984-87 Austin FX4S
Pas de tweede keer dat ik een Londens model taxi buiten Londen zelf voor de lens krijg.
1994-98 Fiat Ulysse
1995-2000 VW Sharan
2020 Mini John Cooper Works GP
Nummer tien van de 3000.
Manhart MHX5 700
Ik had wel eens van Manhart gehoord maar had er nog nooit een gezien. Deze X5 hebben ze gekieteld naar, u raadt het al, ca. 700pk. Een bizar ogend apparaat in, het moet gezegd, een hele mooie tint groen.
1991-98 Opel Frontera Sport
1990-93 Opel Corsa
Oude Opels zag ik opvallend weinig, maar een handjevol Corsa's, een enkele Frontera en geen enkele Kadett.
1997-2002 Mazda 626
Heel stilletjes is dit model 626 volgens mij ook best zeldzaam geworden. Ik heb er nog even bij staan nadenken wanneer ik er voor het laatst een gezien had en wist het zo gauw niet.
2003-05 Mitsubishi Eclipse
2005-06 Renault Thalia
Trabant 601 x2
Een beetje valsgespeeld want in de blauwe Trabant reed ik op deze (bloedhete) ochtend zelf. Leuke ervaring. Buiten onze tour heb ik er geen gezien. Ik ben na een kwartier gestopt met tellen hoe vaak ik op de foto werd gezet.
1999-2002 Nissan Skyline GT-R
1986 Nissan Sunny
1986? Peugeot 505
1985? Peugeot 505
Bij de Classic Remise voor de deur zal ongeveer de enige plek in heel Duitsland zijn waar je nog twee 505's op een foto kan zetten. De 85-er heeft het logo van een handelaar maar de 86-er lijkt gewoon particulier bezit.
1953 VW Kever
Tot slot mijn spot van de week, die in NL wellicht mijn spot van het jaar was geweest, een brilkever die in een hele gewone wijk langs de weg stoffig staat te zijn zal toch overal een vrij uniek gezicht zijn. Met het stuur rechts, viel me op. Deze heb ik van alle hoeken op de foto gezet, zie ook mijn Flickr-account.