Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ach ja, we lachen er om en doen alsof ze tegenwoordig allemaal gek zijn. Ik denk met weemoed terug aan de bands uit mijn jeugd, maar als ik dan soms plaatjes terugzie dan konden die er toch ook wat van.. Denk aan; Kiss, Twisted Sister, Ziggy Stardust. En die lijst kan ik nog de hele avond aan werken, maar dit geeft wel een goed genoeg beeld denk ik. :p

Helemaal mee eens, maar als ik eerlijk ben dan worden mijn reacties verwijderd dus dan houdt ik mijn mening maar voor mij ;)

Nee valt allemaal wel mee, maar je mag tegenwoordig niks meer zeggen. Ik had op de voorpagina geschreven onder een Tesla artikel quieter than your mom last night en dat was ook al weer teveel van het goede :ROFLMAO:
Dat gebeurt mij steeds op het YouTube-kanaal van AutoWeek. Als ik daar mijn mening geef word ik van alle kanten aangevallen, dus daar reageer ik maar niet meer. :confused:

Ja klinkt als een zware week wel :p . Ik moet gewoon nog werken (dag 5) maar stop er wel vroeg mee vandaag!

Fijn weekend, ik ga lekker een week op vakantie. Naar Duitsland bij de Moezel hebben we een Landal huisje.
Landal Warsberg? Ben ik paar jaar geleden geweest, bovenop een berg. Herten ontwijken op de bergweg in de avond, waren er veel.
(Nu nog steeds, heb ze niet allemaal plat gereden of zo)

Begin juni een paar dagen de Romantische Strasse doen
Moest het even opzoeken, maar ziet er ook erg goed uit. Begin juni staat ook al voor de deur, fijne vakantie alvast!
Ben pas nog in Frankrijk geweest, oa in de plaatsen Sedan en Charleville-Mézières, beide de moeite waard om te bezoeken. Daarvoor nog in Leuven geweest, leuke studentenstad, voelde mij meteen weer paar jaar jonger. :D

Nou we zijn weer thuis. Gisteren toch maar hotelletje gepakt want iets te veel wijn gehad. Nu dan toch eindelijk.. weekend.

Ik had 98 met de Clio de laatste keer voor 1.599.

Nu proberen een computer weer werkzaam te krijgen. Toch altijd apart hoe je de werking van hardware met de software om zeep kunt helpen.

Terug
Bovenaan